m16 Opublikowano 5 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2003 WitamZastanawiam sie nad kupnem MZ etz 251Czy ktos z was ma ten motorek ?? - Jesli tak to bede wdzieczny za wszelkie informacje o nim :-)Pytanko drugie: Czy w/w motorek jest trudny w obsludze - naprawach ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 5 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2003 Czolem! Ja szukam dokladnie tego samego pojazdu :D.Jestesmy w podobnej sytuacji :D. Z tego co ja wiem o MZ, to jest ona przede wszystkim malo awaryjna, wiec nie ma sie co zastanawiac nad naprawianiem :D.Slyszalem jednak, ze troche jest jajek ze sprzeglem, bo kosz sprzeglowy siedzi bezposrednio na wale. Ktos gdzies mowi, ze ciezko sie je reguluje? Gdzis tez czytalem, ze najslabszym punktem, najszybciej podchodzacym pod wymiane sa lozyska walu, ale czy to prawda, musieliby uzytkownicy tych motorkow powiedziec.To tyle :DPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomas Opublikowano 5 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2003 ja juz zrobilem na swojej mz 250 ponad 4 000 km, praktycznie zadnych powaznych awarii, czasami tylko jakis kabelek albo cos, glownie male pierdolki nie przeszkadzajace w eksploatacji.ale ja bym ci polecal 250, jest dluzsza od 251, lepiej nadaje sie na turystyczne wypady i jest latwiejsza w manewrowaniu pomimo ze jest dluzsza.Tylko bierz maszyne z tarcza z przodu, daje bbaaardzo duzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 5 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2003 Co prawda nie mam MZ ale moze sie wypowiem... Zawsze mi sie podobala.. o kupnie jawy zdecydowalo to ze na Mz siedzi mi sie za nisko i czuje sie nieswojo moze jestem za duzy:) o roli tarczy to chyba nie trzeba nigogo przekonywac... Czesci sa dosc latwo dostepne itd... Dla mnie 251 wyglada troszeczke lepiej niz 250 (chyba z racji tego oblego baku) ale faktycznie jest krutsza :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 6 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2003 Moja MZ jest praktycznie bezawaryjna,dobry hamulec tarczowy.Z wad to przy większych prędkościach(tak powyżej 100-110kmh)jest dość niestabilna no i jadąc z pasażerem to przydałaby się większa moc(w tym przypadku podobno lepsza jest Jawa),sprzęgło faktycznie trudno się reguluje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterS Opublikowano 6 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2003 Na początku zacznie Ci się sypac parę rzeczy na raz, co spowoduje depresję kieszeni :D ale później będzesz tylko lał wachę i raz na jakiś czas smarował i sprawdzał co ważniejsze podzespoły. Wtedy masz pewne, że MZ Cię nie zawiedzie na drodze.Kup etz 250 - jest stabilniejsza, wygodniejsza, ma więcej miejsca i lepiej nadaje się do średniodystansowej turystyki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekB Opublikowano 6 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2003 Jeśli kupisz model zadbany (i bedziesz dbal o niego) to nie powinno byc wiekszych awarii - najwyzej jakis kabelek, sprężynka (np. u kopnika u samej góry, co sie w to kopie butem - połama się) Zwykła książka typyu "Jeżdżę motocyklem MZ" w ręku, kilka kluczy i śrubokętów, jakieś pytanko na tym forum :D - spokojnie sobie poradzisz z ETZ-tą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micek Opublikowano 6 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2003 eMZetki to naprawde fajne i porządne motocykle. Chyba że kupisz kompletengo zajeżdzonego trupa tak jak to mi się trafiło to będzie Cie czekać kosztowny remont.Ja w swojej jestem zakochany 8) i nie zamienie jej na nic innego, no chyba że później :D ehh, nie ma to jak jakiś kultowy motorek w super stanie PozdrawiamGrzesiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borys Opublikowano 6 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2003 Kup etz 250 - jest stabilniejsza' date=' wygodniejsza, ma więcej miejsca i lepiej nadaje się do średniodystansowej turystyki.[/quote'] Zdecydowanie popieram.Ze sprzęgłem to są naprawde jaja.życzę Ci abyś nie musiał tego robić. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość art Opublikowano 6 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2003 Ja mam 150-tkę i powiem wam że jaja ze sprzęgłem są nieziemskie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 7 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2003 Wszystki problemy techniczne min. te niby kiepskie sprzęglo to moim zdanie blędy popelnione przy remontach -obsludze. Przejechalem na swojej Mz`ce jakies 35 tys po remoncie silniczka , stosuje mixol do paliwka i hipol do skrzynki i motorek dziala prawidlowo ...... a z obracającym sie sprzęglem nie mialem okazji sie jeszcze spotkac :D hey Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barthazz Opublikowano 7 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2003 m16 ja bym ci polecil ETZ 250, bo sam ją mam od ponad roku. I jest bezawaryjna (nie licząc tego ze szprycha mi pękła). Jak chcesz zobaczyć na moją ET-e to kliknij na odsyłacz do zdjęcie w moim podpisie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
billy Opublikowano 7 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2003 Wszystki problemy techniczne min. te niby kiepskie sprzęglo to moim zdanie blędy popelnione przy remontach -obsludze. Przejechalem na swojej Mz`ce jakies 35 tys po remoncie silniczka ' date=' stosuje mixol do paliwka i hipol do skrzynki i motorek dziala prawidlowo ...... a z obracającym sie sprzęglem nie mialem okazji sie jeszcze spotkac :D hey[/quote'] popieram - moga byc problemy jak ktos robi street fighter festiwal na MZ , przy normalnej jeździe MZ jest naprawde bezawaryjnym i przyjemnym sprzetem. no i oczywiscie co to etz to sie nie zgadzam z wiekszoscia jak zawsze , nie bede pisal po setny raz czemu...pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 7 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2003 Co tu dużo pisać: etka to zaje**sty motocykl, w mieście przeciśniesz się wszędzie, manewruje się po prostu świetnie - na trasę też jest dobrze, chociaż faktycznie 250 jest tu nieco lepsza niż 251, zwłaszcza do jazdy we dwoje. Prędkości na trasie trzymam tak ok. 110-120 i jeszcze nigdy nic mi się nie zepsuło po drodze (i uważam, że taka jazda mniej wysila silnik, zwłaszcza wał - choć niektórzy się pewnie nie zgodzą :D :D). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 11 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2003 a ja powiem tak -że co jak co ale o etke trzeba dbać- tzn. podstawowe regulacje, częste kontrole ( z bólem przyznaje ale etki powoli sie starzeją) wszelkich podzespołów. Może uznacie mnie za jakiegoś wariata albo paranoika który ciągle coś dłubie w motorku - ale dzieki temu nie zawiodła (moja 251 :D ) mnie jeszcze nigdy. Odrebnym problemem jest kwestia ładowania w mz-tkach- tzn jak jest to ok jak nie ma to już jest spory problem- a co do sprzegła to tak jak mówił Viper- jest to wina nieudolnych mechaników i tylko ich. Pozdrawiam Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.