nitroMCZ Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Witam! Chodzi o skuter Kinroad "coś tam" 50ccm, przebieg 1500km. Nie chce zapalić, po pomiarze ciśnienia, b.słabe ok 3/4, po nalaniu na cyl oleju ok 6/7. Ile one sprawne powinny miec? I czy to mozliwe, zeby po takim przebiegu juz szlag to wszystko trafil??? Uzytkownik raczej dbal o olej itp. Czy takie cuda w tej hińszczyznie sie czesto zdazaly? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśl@k Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 (edytowane) To 2T ? Przyjmuje sie ( przynajmniej ja tak przyjmuje ) ze 9-10 barów jest ok. Skoro coś nie tak z ciśnieniem przy tak małym przebiegu to moze ktoś docieranie spaprał ? Edytowane 18 Września 2007 przez Wiśl@k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 (edytowane) No chyba przesadziłeś z tym 9-10 powinien mieć tak 7-8 Edytowane 18 Września 2007 przez nowytzrdt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Nie przesadził, ten pojazd jest świeżo po dotarciu więc powinien mieć jeszcze wyższe ciśnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 7-8 barów to takie minimum do jazdy Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 miniumu to nie jest;] 12 barów to jest max dla chińczyka. Na moje oko to padniety dozownik zatarł łądnie cylek;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 to 2 t czy 4 t? moze poszedl pierscien wiec i kompresja poszla. pekniecie pierscienia niezawsze wiaze sie z jego wywaleniem i porysowaniem cylindra. ale na dobra sprawe na peknietym pierscieniu jeszcze kompresja jako-taka moglaby byc- tymbardziej na jeszcze niedotartych powierzchniach. klopoty zaczynaja sie po przerysowaniu gladzi cylindra, bo wtedy powietrze dopiero ma ktoredy uciekac... swoja droga zdarzaly mi sie przypadki ze klient przyjezdzal na serwis skuterem, ktory mial problemy z odpalaniem i trzymaniem dolu. po sprawdzeniu okazalo sie ze mial 5 atmosfer(honda jakas tam- dio chyba) i jeszcze to odpalalo, wiec wszystko jest mozliwe... pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśl@k Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Ja na poprzednim cylku, któregoś pieknego dnia chciałem odpalic rano skuter ale nie dawał rady. No ale po dłuuugim kopaniu poszedł. Najpierw pojechał przez chwile 90, potem 30. Potem raz 70, raz 20 i takie szachy :P raz odpalił, raz nie. Sprawdziłęm kompresje: 3 :). Dozownik poszedł w .... i zamek pierścionka wypalił się z tłoka i wbił w cylinder tworząc piękną głęboką ryse na całą długość cylindra. Śmiesznie to wygladało. Cylek leży w piwnicy to szczele fotke i sie pochwale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 to jest tragicznie małe ciśnienie:) jestem ciekaw ile jeszcze czasu potrzeba zanim ludzie sie nauczą że china to gówno... oddaj to na gwarancję i niech to zrobią.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qReK Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Chińszczyzna to 4T , a w kinrodach często sie tak zdarza, szlag tłok strzelił u kumpla w takim po 228 kilometrach zrobiła sie dziura w tłoku :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 jak 4t to podstawiony zawór wydechowy;] to sie czesciej zdaza;].... Co do dziury w tłoku jak sie zbyt ubogo wyreguluje skuter to tak jest! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroMCZ Opublikowano 23 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 przepraszam za zwłokę, to 2T, wysłałem go w diabły... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 [*] jedno wyjscie http://allegro.pl/search.php?string=piaggi...y=0&new=0&pay=0 heh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piaggino Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Panowie ja swoim NRG to mialem 2,5 atomsfery i jeszcze jezdzilem :buttrock: Przyczyną byla padnięta pompka oleju. Przy takiej kompresji to musialem mu pomagac pod górke :evil::D:D Wymienilem cylek i pasek od pompki bo pękł, ale spiepszyłem docieranie... mam jak narazie około 5 atmosfer i juz czuc lekką słabość oraz przy okolo 70km/h jakby odcięcie zapłonu chwilowe, raz ciągnie raz muli... Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Ja na minarelli miałem 5,5 ATM i śmigałem, teraz mam 7 ATM i jest w miare ok...:crossy: Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.