Nitomen Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 odswieze kotleta warto zmienic LC4 620 z 97 na XR 650R ? ostatnio mialem kontakt z takowa i jestem zachwycony :) ciagnie od samego dolu nieco tracac w gornej parti ( lc4 odwrotnie) , zadnych wibracji i dziwnych dziwekow silnik pracuje bezglosnie , odczuwalnie lzejsza od mojego LC4 ( aczkolwiek mialem duzy bak i taboly na pace wiec moze podobnie z ta waga) , poki co LC4 dziala i nic mu nie dolega , ale jakos na starosc szukam cos mniej narwanego i pracujacego delikatniej :). Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sumomoto Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 XR650R jest dokładnie taki jak napisałeś. silnik pracuje jak w starej dobrej Hondzie. Motocykl pancerny (niezniszczalny) i niezawodny jak stare XR-ki.W górach po kamieniach trzeba już troszkę jeździć (jak każdym przerośniętym 4T), ale na pustyni, w niewymagającym terenie (jakieś łąki, pola itp), oddaje nieocenione usługi i daje dużo frajdy.Motocykl nadaje się do wymagającej turystyki i ma zestawy akcesoryjne typu P-D.Doskonały dół i dynamika_________________________________________________________________Sumomoto Akademia Enduro Trial Kraków www.sumomoto.pl Cytuj _______________________________________ www.sumomoto.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 (edytowane) jakbym miał zdrowego nie psującego się lc4 620SC to na xr650r bym się nie przesiadał i to mówie ja fan hondy :D xr by była ciut mocniejsza i w zasadzie nic pozatym...... z ,,cywilnego'' lc4 gs czy egs poczujesz różnicę w wadze na korzyść hondy, no i honda mocniejsza........tylko że znowusz gs ma olej bodajrze co 3 tys czy 5 a xr co 1000-już żeby nie było że chodzi o kasę to powiem że jak zaczniesz robić trasy to może być upierdliwa taka częsta wymiana.... połowa ceny xr650r to tak jak w xr600 i 400-bezawaryjność, niskie koszty utrzymania, prosty serwis więc jeśli jesteś szczęśliwym posiadaczem ktma w którym dellorto reaguje na regulacje, moto zapala kiedy ty tego chcesz, nie ma dziwnych awari typu coś odpada to tracisz połowę motywacji do przesiadki na hondę :D xr650r może wydawać się słabsza bo jest mega elastyczna-na zwykłym keihin bez pompki jechałeś czy tm40 ?? na tm40 jest cholernie mocna i agresywna przynajmniej moim zdaniem :D Edytowane 28 Kwietnia 2012 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 ja mam fcr 41 mx w kacie bo na dellorto wiaodmo .... , mialem problem z manetka gazu dlatego twierdzilem ze xr ma wiekszy dol.- zekl bym ze lc4 jest nieco mocniejsze a napewno bardziej agresywne od XR na seryjnym gazniku. Ponoc ciezko trafic zadbana XR a jak sa to kosztuje tyle co duze beemki GS :). Ja robie sporo km w sezonie ok 11 - 12 tys w zazwyczaj plaskim lesie , laki itp - olej co ok 3 tys wymieniam ( ksiazkowo co 5) . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 ja mam fcr 41 mx w kacie bo na dellorto wiaodmo .... , mialem problem z manetka gazu dlatego twierdzilem ze xr ma wiekszy dol.- zekl bym ze lc4 jest nieco mocniejsze a napewno bardziej agresywne od XR na seryjnym gazniku. Ponoc ciezko trafic zadbana XR a jak sa to kosztuje tyle co duze beemki GS :). Ja robie sporo km w sezonie ok 11 - 12 tys w zazwyczaj plaskim lesie , laki itp - olej co ok 3 tys wymieniam ( ksiazkowo co 5) .Cześć. Sorki że się tak podłączam z innym pytanie, ale nie będę zakładał nowego tematu. Kuzyn w sobotę kupił LC4 620 na SM i planuję dodać jej nieco "jadu" Podrzuciłem mu pomysł z FCR`em. Powiedz mi na jakich dyszach latasz swoją 620 z Keihinem? Z czego ją wyciągnąłeś? Jakieś przeróbki przy montażu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 no raczej nie licz że kupisz zadbaną xr650r poniżej 10tys chyba że jesteś w czepku urodzony :D jak ja przeglądałem allegro to takie co by mnie interesowały to raczej koło 12 tys.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 no raczej nie licz że kupisz zadbaną xr650r poniżej 10tys chyba że jesteś w czepku urodzony :D jak ja przeglądałem allegro to takie co by mnie interesowały to raczej koło 12 tys....A za tyle jest już EXC który do hardkorowej jazdy jest dużo lepszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 A za tyle jest już EXC który do hardkorowej jazdy jest dużo lepszy. bo ja wiem........o 520 myślisz ?? raz że exc520 jest wolny przy xr i w otwartym terenie (a rychu w takowym śmiga przynajmniej z opisów wynika )przegra z kretesem bo przy vmaxie nie będzie tak stabilnie się prowadził jak xr i ma niższy vmax.........silnik w exc 520 nie lubi długiego trzymania na obrotach bliskich odciny, bardzo drastycznie to skraca jego żywotność a w xr jak masz jaja to możesz non stop opór na ostatnim biegu i lecieć 160-170 km/h :D :D i nic jej się nie stanie conajwyżej paliwa w 10l zbiorniku nie starczy na długo :D xr650r jest niesamowicie stabilna przy naparzaniu z duża prędkością prosto, na poligonie, pustyni moim zdaniem przesiadka z lc4 na exc 520 latając po polach, łakach, szutrach to strzał w kolano, biorąc pod uwagę płaskie tereny........exc będzie lepszym wyborem na żwirownie czy w las, ale nie na pustynię.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 nie nie wyczyn odpada , wiadomo ze fanie jak lekki i z e guzikiem - ale serwis mnie zje...szkoda ze w xr jst problem z keihinem fcr - widzialem vidjo ze trzeba bak przerabiac , ciekawe czy mikuni tm wejdzie bez kombinacji Rafael - gaznik kupilem nowy nie uzywany - gosc z allegro sprowadza nowe od importera z wloch , nie byl ustawiany pod zadne moto , producent czyli keihin ustawil go jakos tam , dal dysze glowna 165 , jaka inna dysza na dolocie 45 , iglica dosc wysoko ale nie wyciagalem calkowice wiec wyglada mi to na przedostatni rowek i tak latam - doslownie bo na tym gazniku to jest pocisk :D. Jak ma tam dellorto i rolgaz z wylacznikiem to nie podejdzie do keihina - ale rolgaz i linki od crf 250/450 pasuja idealnie :) , ponoc z mikuni linki i rolgaz podpasuja z mala rzezba. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 xr650r to maszyna stworzona do wyścigów, w pełni odkorkowana ( dysza, iglica, zwężka w gaźniku, plastiki w koło filtra powietrza, wydech) dostaje takiego agresora, że np lc4 625 sxc nie ma szans, i to jak i na niskich tak i na wysokich obrotach.Ja do tego wstawiłem tłok na wysoką kompresję(niedostępny w lc4) to dostała takiego szału, że wkręcała się jak silnik 2t. Pod tym względem tylko silnik z lc4 660 (super moto) ma porównanie. Argument, że xr jest lepsza od exc 520/525 bo można jechac non stop 160-170 w terenie, to żaden argument bo nie wiem kto jeździ tak szybko w terenie, ja przy takiej prędkości na autostradzie miałem dość, ale może są tacy których pasjonuje tak duża prędkość w off road. Co do mojego zdania czy warto zmienić z lc4 620, warto bo silnik hondy to potęga mocy i trwałości a wagowo Honda jest lżejsza np od sxc 625 i podobna do620 sc. czy jest lepsza od exc 520/525? Moim zdaniem nie:-cięższa i mniej zwinna (exc daje mi więcej frajdy)-kopana (moja paliła od kopa, ale po kilku godzinach jak byłem zmęczony odpalanie było już irytujące, w exc guzik)-paliła 10 litrów tam gdzie 520 7litrów-ceny części: np oryginalny ślizg do ktm 60zł do xr 200zł z drugiej strony:-trwała-mocna i szybka-łatwy dostęp do regulacji zaworów-do jazdy po bardziej płaskim terenie ciągle wystarczająco lekka (w porównaniu do klx650 czy dr650 to prawie hard enduro)-motocykl legenda jak bym miał kasę to bym kupił xr650r jako drugi, bo mam sentyment i dobrze wspominam, ale skoro muszę wybierać wybieram exc 520za zwinność i wagę, także dużą moc i agresje, małe spalanie, tańsze części i...magic button!! :-) Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Miałem siedzieć cicho ale teraz to muszę napisać. Ten film po prostu miażdży jajka O_o przy umiejętnościach tych kierowców ten motocykl pruje jak szatan przed siebie po wszystkim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 wybieram exc 520za zwinność i wagę, także dużą moc i agresje, małe spalanie, tańsze części i...magic button!! :-)cross 450 jeszcze zwinniejszy, mocniejszy i duzo agresywniejszy, guzika nie ma ale po co to komu, cena zakupu zdecydowanie nizsza niz exc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Faktycznie 450 palą lekko z kopa i crossówkę można kupić znacznie taniej, ale większa moc i agresywność wynikająca z innego ustawienia silnika skraca jego żywotność.Np silnik ktm 450 sx ma inny skok tłoka i jest bardziej awaryjny niż ten z wersji exc 450.Yzf 450 ma bardziej "agresywne" ustawienie wałków rozrządu i pewnie inaczej zestrojony gaźnik niż wr 450 co całkowicie zmienia charakter ale kosztem przebiegów między remontami.Jest to jakiś argument przemawiający za exc/wr/crfx zamiast sx/yzf/crf Zresztą ja już mam za sobą 3 kontrole policyjne które "się trafiły" na zadupiach gdzie latamy po polach podczas jazdy asfaltem dosłownie kawałek po paliwo i po sprawdzeniu prawka i papierów bez stresu pojechałem dalej.Na tor kolegi około 10km od domu też dojeżdżam na kołach. 3km asfaltem i 7km przez polne drogi po czym wskakuje na tor i skaczę (amatorsko dla zabawy) razem ze sprzętami wożonymi busami, po to by po zabawie wrócić sobie na kołach pod sam dom w Szczecinie. Koledzy próbowali tego manewru na sx i żeby nie jechać asfaltem bez blach i świateł jechali miejskim parkiem gdzie trafili na policje konną która rzuciła się w pogoń za nimi. Uciekli ale ja mam za dużo lat, żeby się bawić w takie rzeczy. Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 wiem, ze zywotnosc inna, ale skoro tak zalezy ci na agresywności to cross ma jej wiecej niz exc, a ceny zupełnie inne, w tej na byle jakie exc 4t trzeba szykować 10-12K, a crossówke za 6-7K idzie trafić, więc masz z miejsca oszczędność nawet na kapitalkę silnika, zresztą podobnie jest z 2T tylko ceny odpwidnio mniejsze kwity się przydają, ale wiesz- u mnie na niczym silnikowym i tak nie mozna wjechać w las, wiec trzeba spier... nawet jak masz wszystkie lusterka i przepisowe opony, jeszcze nikogo(odpukać) u nas nie złapali, w trakcie jazdy jest to niemożliwe, a na postojach trzeba miec oczy dookoła głowy, podstawa to zachowac zdrowy rozsądek przy przejazdach obok ludzi, policja bez telefonów od zyczliwych raczej sama z siebie nie zrobi obławy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daames Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Można wiedzieć ile pali taka XR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.