Skocz do zawartości

Vtr 1000 vs Tl 1000


Rekomendowane odpowiedzi

tzn. ile ma tej mocy od dolu?

jakies fakty?

gsx 1200 inazuma ma 98Nm przy 4500obr/min.

z 5 rusza bez zbytniego problemu.

1 i 2 wrzucisz nie dotykajac gazu i pojedzie bez problemu na obrotach biegu jalowego. zaloze sie ze ani tl ani vtr nie da rady.

0-100- 2,9s

0-200- 10,3s.

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z oficjalnych danych wynika, że maksymalnie mój potworek osiąga 102Nm więc trochę tego jest... :icon_biggrin: A ile ma od dołu to sam nie wiem ile cyferek na paierku bo nigdzie nie mogę znaleźć wykresu. W każdym bądź razie najważniejsze są odczucia :spam: A Inazumę pogryzę... ;)

Edytowane przez Patriko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do spalania to kolega może mieć rację w okolicach 10 - 12 litrów. Moja SP2 pali około 10 przy mieszanej jeździe, więc to całkiem realne, że przy pałowaniu może łyknąć nawet i 12. W sumie słyszałem też że TL jest trochę za "dziki" i nie zawsze daje radę. A odnośnie Hondy to wiadomo - motcykl pozbawiony chorób wieku dziecięcego. Cena porównywalna. Chyba jednak bardziej bym się skłaniał na Hondę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

V2 z reguły pali wiecej niz R4, i jest miej przyjazna dla kierowcy ( czytaj wymagajaca ), bardziej agresywnie reaguje na dodanie gazu, ale jak sie wczuje w V2 to ciezko zamienic na cos innego, opinia chodzi ze Honda ma wytrzymalszy silnik, ale jak dla mnie niema wygladu, chyba zeby zdiac owiewki i przerobic na strita .:flesje:

www.sokolriders.com

--- jezdze bo lubie ---

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod wpływem tego tematu, przeczytałem wczoraj opis nowej VTR 1000 w ŚM z 97 roku.

O motocyklu pisali w samych superlatywach.

Z minusów wymienili za krótkie wsporniki lusterek, źle ukształtowaną kanapę, która powoduje zsuwanie kierowcy w kierunku baku, dźwigienkę ssania z boku motocykla, spalanie na poziomie 9 litrów.

Chwalili natomiast silnik, któremu nie brakuje mocy w każdym przedziale obrotów, zawieszenie, któremu nie straszne polskie drogi i pozycję zbliżoną raczej do VFR niż CBR.

 

Pozdrawiam

Januszm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam porownanie obu motocykli ,tez w ŚM ... w sumie sa porownywalne , z tym ze tl jest bardziej " dziki " , a honda bardziej "cywilizowana" . ja wybralbym suzuki. w sumie to nawet sie rozgladam za jakims , ale tez chodzi mi po glowie cbr 900rr. ew, suzuki srad 750.

a jesli chodzi o opisy w śM to nie powinnismy sie sugerowac nimi przy wyborze motocykli szczegolnie jesli chodzi o opisy spalania , wygody itp.

jezdzilem kilkoma sprzetami ktore to modele byly opisywane w jakims magazynie motocyklowym i w duuuzej mierze mialem inne odczucia i doswiadczenia niz te opisywane przez redaktorow w tychze gazetach. mysle ze lepiej jest popytac uzytkownikow ,ktorzy maja juz nawiniete "pare" kilometrow. oni beda bardziej wiarygodni. w gazetach mozemy porownac co najwyzej dane techniczne i obslugowe motocykli ktore nas interesuja.

to tyle

pozdrawiam

:)

Edytowane przez kulka

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jesli chodzi o opisy w śM to nie powinnismy sie sugerowac nimi przy wyborze motocykli szczegolnie jesli chodzi o opisy spalania , wygody itp.

 

sprawa jest prosta: dziennikarz dostaje maszynkę do pośmigania za friko, dziennikarz pisze dobrze o maszynce - dostaje następną. co się stanie jak napisze źle - można brzydko podejrzewać :)

chociaż jak obecnie rozmawiałem z pewnym zaprzyjaźnionym :D redaktorem, to nie ma już takiego ciśnienia. cóż, pod tym przynajmniej względem się cywilizujemy. chociaż mimo wszystko sądzę, że taki motocyklowy jeremy clarkson miałby u nas ciężkie życie... :wink:

to po pierwsze. po drugie każdy ma jakieś preferencje co do motocykli. i w ten sposób lepiej ocenia te, które mu się podobają/ reprezentują preferowany typ lub sposób jazdy - słynne były już wspominane przeze mnie opisy pewnego dziennikarza śm, dla którego praktycznie wszystko co nie było solidnym motocyklem sportowym nie jeździło, nie skręcało, nie hamowało :crossy:

czyli warto poczytać, ale i zapytać na forum nie zawadzi*

jsz

 

* - byle nie 101x "co na pierwsze moto" :buttrock:

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie włączyć sie do dyskusji poniewaz miałem zarówno VTR-ke jak i TL-ke.

Zaczne od tego że moim zdaniem wszystko zalezy od oczekiwań co do motocykla jezeli oczekujesz motocykla przyjaznego do podrózy, spokojnego latania z ewentualną nuta fantazji to VTR.

 

Jezeli myslisz o czymś dzikim, bardziej dla zabawy weż TL-kę

 

Spalanie obie mają wysokie i jedna i druga przy moim sposobje jazdy na zbiorniku pokonywała dystans ok 200km choć raczej skłaniałbym się do 180km.

 

Jezeli chodzi o serwis faktycznie zawsze więcej problemów było z TL-ką choć nie dotyczyły one wad które powodowałyby unieruchomienie motocykla.

Raczej były to pierdoły ale przyznac trzeba że Honda była od takich niespodzianek wolna.

 

Tak czy siak to Tl-ka zdecydowanie bardziej mnie cieszyła i cieszy do dziś.

 

Pozdrawiam

 

P.S Oczywiscie zaznaczam że jest to moja ocena.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja wam panowie powiem że właśnie rozebrałem swoją VTR prawie kompletnie i jest to tak zajebiście pomyślany motocykl że jestem pełen podziwu dla konstruktorów. Wszystko intuicyjnie można rozkręcić.

Nie ma to jak kompleksowa zmiana wizerunku moto przez zimę :notworthy:

Ot taka mała dygresja.I trzeba pamiętać że w V-kach nie chodzi o paliwo tylko o FUN, a i generalnie nie widziałem drugiego moto oprócz TL który z taką lekkością idzie na gume, nawet przy 150 na zegarach. :notworthy:

No zajebiscie pomyslany motocykl do rozbiorki: wyciagasz silnik to musisz powiesic moto bo z silnikiem wyjezdza cale tylne zawieszenie z kolem :notworthy:

I nie gadaj mi ze przy 150 na zegarach idzie na gume bo to musi byc juz z 3 biegu a na trojce za cholere nie postawisz piona wiec nie sciemniaj.I na gume idzie lepiej od VTR kazdy sport o poj.1000 a nawet niektore 600-ki np. R6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No zajebiscie pomyslany motocykl do rozbiorki: wyciagasz silnik to musisz powiesic moto bo z silnikiem wyjezdza cale tylne zawieszenie z kolem :icon_evil:

I nie gadaj mi ze przy 150 na zegarach idzie na gume bo to musi byc juz z 3 biegu a na trojce za cholere nie postawisz piona wiec nie sciemniaj.I na gume idzie lepiej od VTR kazdy sport o poj.1000 a nawet niektore 600-ki np. R6.

 

No to mnie stary rozwaliłeś,generalnie widzę ze wiesz lepiej wiesz łodemnie. :crossy:

Dodam jeszcze jedno wystarczy stanąć na tylnich podnóżkach i ładnie poprosić.

I proszę nie pisz bzdur synku.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...