kulka Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 tzn. ile ma tej mocy od dolu?jakies fakty?gsx 1200 inazuma ma 98Nm przy 4500obr/min.z 5 rusza bez zbytniego problemu.1 i 2 wrzucisz nie dotykajac gazu i pojedzie bez problemu na obrotach biegu jalowego. zaloze sie ze ani tl ani vtr nie da rady.0-100- 2,9s0-200- 10,3s. Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 (edytowane) Z oficjalnych danych wynika, że maksymalnie mój potworek osiąga 102Nm więc trochę tego jest... :icon_biggrin: A ile ma od dołu to sam nie wiem ile cyferek na paierku bo nigdzie nie mogę znaleźć wykresu. W każdym bądź razie najważniejsze są odczucia :spam: A Inazumę pogryzę... ;) Edytowane 5 Października 2007 przez Patriko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 ...Moc i jej oddawanie : TL VTR SV ... Czy to ocena tylko w jeździe na wprost , czy również w czasie balansowania na granicy przyczepności na winklach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 A co do spalania to kolega może mieć rację w okolicach 10 - 12 litrów. Moja SP2 pali około 10 przy mieszanej jeździe, więc to całkiem realne, że przy pałowaniu może łyknąć nawet i 12. W sumie słyszałem też że TL jest trochę za "dziki" i nie zawsze daje radę. A odnośnie Hondy to wiadomo - motcykl pozbawiony chorób wieku dziecięcego. Cena porównywalna. Chyba jednak bardziej bym się skłaniał na Hondę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FuriatTL Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 TLS jest ok, na trasie pali kolo 7, pyci ponad 250 z pasazerem rama nie peka, elektryka taka sobie ale daje rade. Polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Angel Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 no i dlatego, że to HONDA..Zajebisty argument :buttrock: Czy wszyscy posiadacze Hond sa tacy pier*olnieci? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 Honda to Honda... Interpretuj jak chcesz... Ale chyba czymś swoją legendę zbudowali, co nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafik Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 V2 z reguły pali wiecej niz R4, i jest miej przyjazna dla kierowcy ( czytaj wymagajaca ), bardziej agresywnie reaguje na dodanie gazu, ale jak sie wczuje w V2 to ciezko zamienic na cos innego, opinia chodzi ze Honda ma wytrzymalszy silnik, ale jak dla mnie niema wygladu, chyba zeby zdiac owiewki i przerobic na strita .:flesje: Cytuj www.sokolriders.com--- jezdze bo lubie --- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Pod wpływem tego tematu, przeczytałem wczoraj opis nowej VTR 1000 w ŚM z 97 roku.O motocyklu pisali w samych superlatywach.Z minusów wymienili za krótkie wsporniki lusterek, źle ukształtowaną kanapę, która powoduje zsuwanie kierowcy w kierunku baku, dźwigienkę ssania z boku motocykla, spalanie na poziomie 9 litrów.Chwalili natomiast silnik, któremu nie brakuje mocy w każdym przedziale obrotów, zawieszenie, któremu nie straszne polskie drogi i pozycję zbliżoną raczej do VFR niż CBR. PozdrawiamJanuszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 (edytowane) mam porownanie obu motocykli ,tez w ŚM ... w sumie sa porownywalne , z tym ze tl jest bardziej " dziki " , a honda bardziej "cywilizowana" . ja wybralbym suzuki. w sumie to nawet sie rozgladam za jakims , ale tez chodzi mi po glowie cbr 900rr. ew, suzuki srad 750. a jesli chodzi o opisy w śM to nie powinnismy sie sugerowac nimi przy wyborze motocykli szczegolnie jesli chodzi o opisy spalania , wygody itp. jezdzilem kilkoma sprzetami ktore to modele byly opisywane w jakims magazynie motocyklowym i w duuuzej mierze mialem inne odczucia i doswiadczenia niz te opisywane przez redaktorow w tychze gazetach. mysle ze lepiej jest popytac uzytkownikow ,ktorzy maja juz nawiniete "pare" kilometrow. oni beda bardziej wiarygodni. w gazetach mozemy porownac co najwyzej dane techniczne i obslugowe motocykli ktore nas interesuja. to tyle pozdrawiam:) Edytowane 12 Października 2007 przez kulka Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 a jesli chodzi o opisy w śM to nie powinnismy sie sugerowac nimi przy wyborze motocykli szczegolnie jesli chodzi o opisy spalania , wygody itp. sprawa jest prosta: dziennikarz dostaje maszynkę do pośmigania za friko, dziennikarz pisze dobrze o maszynce - dostaje następną. co się stanie jak napisze źle - można brzydko podejrzewać :) chociaż jak obecnie rozmawiałem z pewnym zaprzyjaźnionym :D redaktorem, to nie ma już takiego ciśnienia. cóż, pod tym przynajmniej względem się cywilizujemy. chociaż mimo wszystko sądzę, że taki motocyklowy jeremy clarkson miałby u nas ciężkie życie... :wink: to po pierwsze. po drugie każdy ma jakieś preferencje co do motocykli. i w ten sposób lepiej ocenia te, które mu się podobają/ reprezentują preferowany typ lub sposób jazdy - słynne były już wspominane przeze mnie opisy pewnego dziennikarza śm, dla którego praktycznie wszystko co nie było solidnym motocyklem sportowym nie jeździło, nie skręcało, nie hamowało :crossy: czyli warto poczytać, ale i zapytać na forum nie zawadzi*jsz * - byle nie 101x "co na pierwsze moto" :buttrock: Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koralik Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Pozwolę sobie włączyć sie do dyskusji poniewaz miałem zarówno VTR-ke jak i TL-ke.Zaczne od tego że moim zdaniem wszystko zalezy od oczekiwań co do motocykla jezeli oczekujesz motocykla przyjaznego do podrózy, spokojnego latania z ewentualną nuta fantazji to VTR. Jezeli myslisz o czymś dzikim, bardziej dla zabawy weż TL-kę Spalanie obie mają wysokie i jedna i druga przy moim sposobje jazdy na zbiorniku pokonywała dystans ok 200km choć raczej skłaniałbym się do 180km. Jezeli chodzi o serwis faktycznie zawsze więcej problemów było z TL-ką choć nie dotyczyły one wad które powodowałyby unieruchomienie motocykla.Raczej były to pierdoły ale przyznac trzeba że Honda była od takich niespodzianek wolna. Tak czy siak to Tl-ka zdecydowanie bardziej mnie cieszyła i cieszy do dziś. Pozdrawiam P.S Oczywiscie zaznaczam że jest to moja ocena. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Angel Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 A ja wam panowie powiem że właśnie rozebrałem swoją VTR prawie kompletnie i jest to tak zajebiście pomyślany motocykl że jestem pełen podziwu dla konstruktorów. Wszystko intuicyjnie można rozkręcić.Nie ma to jak kompleksowa zmiana wizerunku moto przez zimę :notworthy: Ot taka mała dygresja.I trzeba pamiętać że w V-kach nie chodzi o paliwo tylko o FUN, a i generalnie nie widziałem drugiego moto oprócz TL który z taką lekkością idzie na gume, nawet przy 150 na zegarach. :notworthy:No zajebiscie pomyslany motocykl do rozbiorki: wyciagasz silnik to musisz powiesic moto bo z silnikiem wyjezdza cale tylne zawieszenie z kolem :notworthy: I nie gadaj mi ze przy 150 na zegarach idzie na gume bo to musi byc juz z 3 biegu a na trojce za cholere nie postawisz piona wiec nie sciemniaj.I na gume idzie lepiej od VTR kazdy sport o poj.1000 a nawet niektore 600-ki np. R6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waja Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 No zajebiscie pomyslany motocykl do rozbiorki: wyciagasz silnik to musisz powiesic moto bo z silnikiem wyjezdza cale tylne zawieszenie z kolem :icon_evil: I nie gadaj mi ze przy 150 na zegarach idzie na gume bo to musi byc juz z 3 biegu a na trojce za cholere nie postawisz piona wiec nie sciemniaj.I na gume idzie lepiej od VTR kazdy sport o poj.1000 a nawet niektore 600-ki np. R6. No to mnie stary rozwaliłeś,generalnie widzę ze wiesz lepiej wiesz łodemnie. :crossy: Dodam jeszcze jedno wystarczy stanąć na tylnich podnóżkach i ładnie poprosić.I proszę nie pisz bzdur synku.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Ooooo, kolejne dzieci neostrady się zabrały za odpowiedzi na forum motocyklowym... Panu już podziękujemy ANGEL. A co do 150 na szafie i gumie to 100% prawda. Sp2 ma "małe" problemy z TL... Coś o tym wiem :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.