marcincbr600 Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Jak na tą chwilę jestem bardzo na ZA za FJR-ą. Mam nadzieje że nic mi się nie odmieni przez zimę. :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelP Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Myślę, że nie, a w każdym razie warto poczekać żeby się przekoniać.PozdrawiamP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paluch Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 witam, niestety to prawda z tymi prowadnicami i rozrządem. u mnie przy prtzebiegu 28 000 zaczął silnik dziwnie grzechotać z prawej strony i podejrzewam że będzie to ten napinacz rozrządu. poszperaj na liście dyskusyjnej FJR bo tam dokładnie sie chłopaki wypowiadają na ten temat. ja mam rocznik 2001 i po za tymi dziwnymi szmerami chodzi jak żyleta. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izzy-MM Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Jak w temacie :) http://www.moto-magazyn.pl/yamaha_fjr_1300...wcielo_sprzeglo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 (edytowane) No niestety lipa straszna podobno to jest. Nawet brytyjska policja nie potrafi tym jeździć. Szczególnie w mieście gdzie jazda na pół-sprzęgle jest konieczna tu nie da rady. ALbo jedziesz albo stoisz albo parkujesz na zderzaku samochodu przed tobą. Na trasie jeszcze ok ale tez wymaga przyzwyczajenia i dziwnie sie jeździ. Ogólnie to patent niepotrzebny nikomu. Yamaha tylko kombinuje z wynalazkami w sowich maszynach, tak samo jak z wireless throttle w nowej R6. Chyba niebardzo wiedzą jak zdobyc klientów, z jednej strony po pietach depcze Honda z liczbą sprzedanych maszyn a z drugiej strony Suzuki miażdzące innych w klasie sportowych moto. Tylko Kawasaki wydaje się stać na uboczu i utrzymywac za resztą nieprzesadzając z wybrykami konsturkcyjnymi, oprócz ZZR1400 stylowanego na dawne ciagniki Zetor..pzdr. Edytowane 22 Maja 2007 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haryb Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Potrzebuje dokładnych infomacji dotyczacych modelu Yamaha FJR 1300 -zmian konstrukcyjnych, wyposazenia, niwelowania wad fabrycznych w zaleznosci od rocznika. Co było zmieniane, poprawiane, jak wzbogacone zostało wyposazenie. Głównie chodzi mi o modele z lat 2001-2004r. Za wszelkie uwagi, opisy i szczegóły oraz polecenie danego modelu z konkretnego roku będę wdzięczny. p.s. Czy dane roczniki miały jakies wady fabryczne? które się ujawniły w pierwszych modelach FJR z lat 2001-2002 i następnie były poprawione unowoczesnione? Jak tak to jakie i w jakich rocznikach. pozdroharyb Cytuj www.haryb.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 W ostatnim ŚM są jakieś informacje na temat tego modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Sorki za spam.. ale czyżby przymiarka do nowego sprzęta.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haryb Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Sorki za spam.. ale czyżby przymiarka do nowego sprzęta.... Dokładnie ale - najszybciej przyszły sezon... i mam teraz czas na zebranie kasiorki i opini, co i jak z FJR jest... pzodroharyb :buttrock: Cytuj www.haryb.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Głównie chodzi mi o modele z lat 2001-2004r. No to bierz wersję modelową od 2003.Poprawiony przedni hamulec - wieksze tarcze.Poprawione mocowanie szyby i regulacja. Ale i tak nie wytrzymuje polskich dróg.No i najważniejsze- poprawiony napinacz paska rozrządu. Około 2 mieś. temu szczegółowo przeglądałem oferty używek w Polsce - wszystko powypadkowe, w niektórych przekładane elementy z wcześniejszego modelu do późniejszego. Ale to Polska, panie . . . Po jazdach testowych zaskok - jak to jest że w motocyklu turystycznym łapiesz robale na kask? Mimo różnych ustawień telepiącej szyby. :crossy: W ostatnim ŚM są jakieś informacje na temat tego modelu. Same pierdoły, żadnych konkretów. Widać nikt nie chciał powierzyć Dziawerowi swojego sprzęta . . . :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 (edytowane) Przejrzałem jeszcze ten artykuł w ŚM - to kompilacja dwóch poprzednich z roku 2001 i 2005. Opisy zmian w konstrukcji i głównie porównanie z poprzednim modelem - FJ1200. Żadnych uwag o ekspolatacji, o awaryjności, o aspektach turystycznych wynikających z praktyki użytkowników. Np że przy 190cm kolana dotykają owiewki i przy hamowaniu gnieciesz się o krawędź. Że trudny dostęp do akumulatora, itd. Edytowane 31 Lipca 2007 przez Hun996 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciolis Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Nie wiem, czy czytałeś ten artykuł?http://www.moto-magazyn.pl/yamaha_fjr_1300...wcielo_sprzeglo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Nie wiem, czy czytałeś ten artykuł?Tego akurat nie ale w ŚM identyczny - tak. A tam napisali że jak dasz za ostro ognia na śliskim (np. skręcając na skrzyżowaniu) to FuJaRka idzie w slizg i nie uratujesz się wciskając sprzęgło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haryb Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Czytałem ten test z linku o FJR ale to jest o najnowszej a mnie bardziej interesują infomacje na temat FJR z rocznika 2001-2003 - jakie były zmiany, modyfikacje i niedomagania. pozdroharyb Cytuj www.haryb.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 hehe... jak zwykle przy mocno konkretnych pytaniach forum wymięka ;> osobiście polecam na pl.rec.motocykle poszukać wypowiedzi np watsona i/ lub kryha: obaj z doświadczeniem, piszą sensownie i jeżdżą fujarą. pewnie nieco bardziej przesadzone/ krytyczne zdanie zaprezentować mógł kocyx :banghead:jsz ps. przyglądając się teraz na szybko wynikom szukania znalazłem nawet test porównawczy z hamowni fjr i gsx1300r... :icon_mrgreen: Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.