DZIADU Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Brak papierów, stacyjki, dostał w rozliczeniu od kumpla, który sprowadził?http://moto.allegro.pl/kawasaki-gpz-900-mazowieckie-okazja-i2999424534.html Nie zginała komuś GPZta 900? ;) Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karacz Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 (edytowane) Brak papierów, stacyjki, dostał w rozliczeniu od kumpla, który sprowadził?http://moto.allegro....2999424534.html Nie zginała komuś GPZta 900? ;) "nie jestem mechanikiem dostalem go w rozliczeniu od znajomego" A w przedmiotach sprzedającego same częsci od motocykli,samochodów...;) Edytowane 11 Lutego 2013 przez Karacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diabeł Piszczałka Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 http://tablica.pl/oferta/honda-cbr-1100-xx-blackbird-CID5-ID25CMP.html#a4b661a2ef;r:;s:Rama 2002rSilnik z 1999 albo 2000, wymienione dekle na te z młodszego modeluSpawany ogonkrzywe tylne sety i nie można dokręcić prawego wydechuobrobiona śruba od wahacza - ponoć zdejmował żeby łańcuch zakućlakier złazi płatami a odpadający klar przypomina skóre po oparzeniu słonecznym - ponoć w turcji karczerem umyli i zdarli (na każdym elemencie)bak powgniatany jakby go ktoś dźgał śrubokrętem krzyżakowym i cały porysowany jakby go przeleciał papierem ściernym brak tylnego prawego kierunkuspękany plastik na ogonieporwana tapicerka kanapyluz na główce taki że nie trzeba podnosić koła żeby to zauważyć - wg właściciela te luzy to "załączający się dual"brak przeglądu Jedyne tłumaczenie spasionego właściciela - "Panie, Ja nim w Turcji byłem, On sprawny jest" Oczywiście przez telefon "Idealny, lać i jechać" Nie szkoda mi straconego dnia ani kasy na paliwo. Ale jak do k*rwy nędzy można doprowadzić motocykl do takiego stanu???? Cytuj Dlaczego na świecie żył i czego chciał, dokąd dążył, komu służył - sam nie wiedział. Służył stepom, wichrom, wojnie, miłości i własnej fantazji. Primum non nocere. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 (edytowane) Witam Odradzam tego TDM 850, spawany ogranicznik przy ramie. Na lagach wychodzi rdza, malowany z 2 razy przynajmniej http://tablica.pl/oferta/yamaha-tdm-850-CID5-ID1QgOP.html#ce4476573c;r:12;s: Edytowane 3 Marca 2013 przez nissan556 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 WitamJest gdzieś napisane ze jest bezwypadkowy niemalowany itd? Kolego zastanów się troche zanim napiszesz cokolwiek, to co? Takie motocykle nie maja prawa być juz wystawiane na sprzedaż tylko musza być dożywotnio użytkowane przez jednego użytkownika? Ten motocykl ma 16 lat, i nie ma sie co dziwic ze moze mu coś dolegac, po to chyba jedzie się ogladac takie maszyny i po to ma sie oczy i rozsadek by kupic to co akurat nam odpowiada. Mi akurat nie przeszkadzaloby to ze jest malowany i ma zerwany ogranicznik jesli wygladałby ładnie i prowadził się prosto. Ma 16 lat :) jest w podeszłym motocyklowym wieku i pewne kwestie trzeba mu już wybaczac. Tymbardziej ze nie kosztuje 10tyś tylko 6,5 z tego za 5500 zapewne by poszedł. Pozdrawiam. Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Wszystko fajnie ale ograniczniki nie łamią się od byle gleby a rdza na lagach też nie wynika z jazdy sezonowej letniej. Nie jest to mega mina ale +10 do ostrożności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Ale połowa forum pisze ze zaczeła jazde juz Tydzien temu za co wiekszosc bije im za to brawo, wiec nie ma sie co dziwic ze jest rdza, ludzie motocykli używają a tymbardziej ze ten nie jest nowy i nie kosztuje kroci......chcesz ideał, szukaj w wyższym przedziale cenowym.Czemu takie TDMy chodzą od 8500 tyś w zwyz? rózniaca 2 tyś zł skądś musiała sie wziac a jesli szuka sie sprzętu w najnizszym przedziale cenowym biorąc pod uwage dany model to trzeba wziac równiez margines na ewentualne niedociagniecia poprzez które motocykl kosztuje 6500 a nie 8500 jak reszta ( z czego wiekszosc jest sprowadzona i jeszcze do tego trzeba doliczyc opłaty). Pozdr. Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hashman Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Ale połowa forum pisze ze zaczeła jazde juz Tydzien temu za co wiekszosc bije im za to brawo, wiec nie ma sie co dziwic ze jest rdza, ludzie motocykli używają a tymbardziej ze ten nie jest nowy i nie kosztuje kroci......chcesz ideał, szukaj w wyższym przedziale cenowym.Czemu takie TDMy chodzą od 8500 tyś w zwyz? rózniaca 2 tyś zł skądś musiała sie wziac a jesli szuka sie sprzętu w najnizszym przedziale cenowym biorąc pod uwage dany model to trzeba wziac równiez margines na ewentualne niedociagniecia poprzez które motocykl kosztuje 6500 a nie 8500 jak reszta ( z czego wiekszosc jest sprowadzona i jeszcze do tego trzeba doliczyc opłaty). Pozdr. Masz moto z 1990r. Gniją Ci lagi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Co przez to sugerujesz? Że czym spowodowane jest gnicie lag i jak to wygląda? Bo nie bardzo rozumiem niestety.... udokumentuj mi to najlepiej zdjęciami bo długo juz żyje na tym świecie, sporo motocykli zjezdziłem, widziałem wiele gnijących elementów ale niestety lag jeszcze nie. Pozdr. Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Da się zrobić, mi lagi rdzewieją w roczniku '08. Tej zimy nie jeździłem ale może jakieś ładne zdjęcie zrobię. Ja się nie czepiam ceny tylko tego, że zestaw uszkodzeń pasuje do strzału w przód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Widzisz, u Ciebie rdzewieją w '08 i zapewne nie dzieje się to od strzału w przód tylko od wadliwego materiału z którego zostały wykonane lagi.Kłócic się nie ma co, ale dyskusja jak najbardziej na miejscu :) z checią zobacze te rdzewiejące lagi.Czekam na zdjęcia i pozdrawiam. LwG Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 (edytowane) Głównie angliki mają pordzewiałe lagi, czasem w 2 letnich sprzętach, choć raczej to pojedyncze wykwity a nie mocna rdza. Edytowane 4 Marca 2013 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Różne rzeczy spotkałem ale tego że lagi rdzewieja jeszcze nie zdarzło mi sie, tymbardziej ze jest to element który ma styczność z olejem i z zasady nie powinien rdzewiec. Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Owszem ma styczność ale tylko w zakresie skoku zawieszenia, to co jest powyżej jest suche. Materiał lag owszem ma znaczenie ale głównie rdza atakuje jeśli chrom jest gówniany (patrz chińczyki lub moja kawa) albo jest po wypadku i miejscami popękał robiąc dostęp dla wilgoci. Stąd można zakładać, że rdza na lagach może (słowo klucz) wynika z ich uszkodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Ja widzialem bardzo duzo lag pordzewialych. Z tym ze okreslenie GNIJĄCE to duza przesada. Sa to zazwyczaj kropki w ktorych rozpoczyna sie korozja. Jednak gdy tych kropek uzbiera sie calkiem sporo to wyglada jakby cala laga byla pordzewiala. Nie znalazlem fotek tych hardcorowych a jedynie te soft:http://imageshack.us/gal.php?id=q5akx97WlqOtmqfJmd3W06g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.