Zbig Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Kurcze jak odpalam zimny silnik to musze lekko pomoc gazem nawt na ssaniu. Normalne to jest w tym modelu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zygi12 Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Nie.U mnie normalnie pali jak jest zimny bez gazu,o dziwo moge zapalic w ogóle bez ssania.A jak jest goracy i troche postoi to musze manetka tyknac i chwyta,bez gazu tez zapali ale troche dłuzej kreci.Sam jestem ciekawy jak jest u innych?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Bankowo bez gazu. U mnie po wyciągnięciu ssania CBF odpalał po około sekundzie kręcenia. Korzystając z odpalania z pilota kilka razy odpalałem również bez ssania (bo moto było zamknięte w garażu :banghead: ) i również palił w momencie. Przez to nawet miałem problemy odpalaniem Bandita bo tutaj bez dodania gazu trzeba kręcić i kręcić :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Wynika z tego ze ten model Hondy jest dosc bogato zestrojony, a akurat twoj egzemplarz Zbig jest troszke ubozszy niz srednia. Nie ma sie co przejmowac, bedzie mniej palil.Motocykle Suzuki sa za to z reguly ustawione niezwykle ubogo. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 mam dokładnie to samo w Sevence.specjalnie się tym nie przejmuję, bo i niespecjalnie mi to utrudnia życie. :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 CB600.. też z gazem zapala o wiele lepiej.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 10 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 (edytowane) W instrukcji do bandita nawet pisze ze trzeba z minimalnym gazem. W XJ-ach ktore mialem wygladalo to tak ze ssanie i tkniecie rozrusznika, moto odpalalo i wskakiwalo na 3tys obrotow, po chwili przymykalem gaz i obroty spadaly. W CBF-ce jest tak ze ssanie i odpali bez gazu, ale musze z 2 sek zakrecic, jak pomoge gazem (tylko takie musniecie manetki) pali od dotkniecia. Po odpaleniu ma tak z 1800-2000 obrotow, po zamknieciu ssania 1200. Nie to abym sie jakos tym specjalnie przejmowal, ale gaz i ssanie? Widocznie tu tak musi byc. Motocykl ma 12tys przebiegu i na srubach reg gaznika jest jeszcze farba, 2 tys temu mial serwis. Pzdr. Edytowane 11 Września 2007 przez Zbig Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goralx11 Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 ja swoja muszę palić bez sania dop. jak zapali ciągnę ssanie bo mi gaśnie jak pociągnę ssanie i potem zastartuje ja... Cytuj www.cbr-xx.pl Zapraszam również na www.forumcbf.pl Jak ktoś ma pytania to na maila :) [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.