SilverX Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 (edytowane) Witam wszystkich! Mam pytanie czy suzuki ts 125 91 r. ma nikasil czy tuleje? POZDRO Edytowane 9 Września 2007 przez SilverX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Jezeli silnik ten sam co w Rg 125 to zeliwo jezeli ten sam co w RgV to nikasil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SilverX Opublikowano 10 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Dzieki za odpowiedz, nie mam tego motoru ale przymierzam się do kupna. Mógłby ktoś to potwierdzić post DiboS60 albo kto ma/miał ts-ke nawet 50. Lepiej jak jest tuleja, jest tańsza niż nikasil. Wiem napewno ze ts-ka ma licznik temperatury, czyli mozna powiedzic ze jak dozownik sie zapcha i tlok bedzie sie zacieral to podskoczy temperatura i bede mógł temu zapobiec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 no ja to u mnie przy 2t z dozownikiem leje mieszanke w proporcji 1:50 i dozownik mam ustawiony na minimum wtedy mam pewnosc ze smarowanie jest cały czas. :bigrazz: pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Wiem napewno ze ts-ka ma licznik temperatury, czyli mozna powiedzic ze jak dozownik sie zapcha i tlok bedzie sie zacieral to podskoczy temperatura i bede mógł temu zapobiec? Jak już się bedzie zacierał to nic nie poradzisz a temperatura jakoś od razu nie podskoczy zebys mógł zareagować.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 ja tez mam zegar temp w MZ co ciekawe elektroniczny i dokłądnie skalowany;] Temp na końcu 1 zeberka głowicy 100-110stopni;] najnizej było 70... ale niechce mi sie latać 90na 5 bywa to wkurzajace:/ Przewaznie jest tak ze zanim temp sie podniesie to juz twój tłok zdazy sie zatrzec;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Sa lotnicze termometry z czujnikiem bedacym podkladka pod swieca zaplonowa, sadze ze taki by pokazal wzrost temperatury wewnatrz glowicy przed zatarciem tloka, ale koszt jest dosc wysoki.Ludzie z amerykanskiej listy Dniepra zabezpieczali sie tak przed zatarciem / wypaleniem dziury w tloku :icon_razz: Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 tak jka napisalem jest napewno i nikt potwierdzac niemusi.mialem do czynienia z tymi dwoma silnikami od Rg 125 i Od RGV 125.Ts 50 ma zeliwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SilverX Opublikowano 11 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 To dokładnie nie wiesz jaki jest silnik w tsce. Jakis koles na innym forum napisał ze silnik jest bardzo podoby do tego z rg, różni się tylko cylindrem i zapłonem. Napisał jeszcze jak odblokowac moduł, nie wiem za bardzo o jaki chodzi: czy ten w silniku czy ten w ramie? Jeszcze jedno opłaca się kupić tą tske rocznik 91, model ten nowszy czyli r, przebieg 25 tys.km, nie ma tylko bagażnika i migaczy. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterq1991 Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 wszystko sie opłaca tylko za jaka cene Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SilverX Opublikowano 12 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 (edytowane) Sorry zapomniałem o cenie 3 tys. zł Dobra wiem, że napewno jest tuleja. Dzięki za odpowiedzi. Sorry coś mi się pomyliło. enduromaster postaram się nie robić takich byków. Edytowane 13 Września 2007 przez SilverX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Sorry zapomniałem o cenie 3000 tys. zł Dobra wiem, że napewno jest tuleja. Dzięki za odpowiedzi. co ? 3mln zł motocykl :wink: ;) chłopie naucz się pisać poprawnie bo to Cię zgubi w życiu Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SilverX Opublikowano 13 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2007 Jeżeli chodzi o odblokowanie to chodzi o moduł zapłonowy, który jest w silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.