Skocz do zawartości

możecie mi doradzić - buell xb 9s


Rekomendowane odpowiedzi

zastanawiam się nad przesiadką z terenu na szosę, ciekwą propozycją dla mnie jest buell xb 9s, coś zupełnie innego.Czy może ktoś posiada taki sprzęt i mógł by mi coś powiedzieć o tym moto, jakie są koszty utrzymania, jak się prowadzi i czy jest godny polecenia? również biorę pod uwagę Ducati Monster i nie wiem na co się zdecydować, buell jest wyjątkowy i to mi się w nim podoba ale wygląd to nie wszystko.

 

a konkretnie chodzi mi o coś takiego

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M499034

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawiam się nad przesiadką z terenu na szosę, ciekwą propozycją dla mnie jest buell xb 9s, coś zupełnie innego.Czy może ktoś posiada taki sprzęt i mógł by mi coś powiedzieć o tym moto, jakie są koszty utrzymania, jak się prowadzi i czy jest godny polecenia? również biorę pod uwagę Ducati Monster i nie wiem na co się zdecydować, buell jest wyjątkowy i to mi się w nim podoba ale wygląd to nie wszystko.

 

a konkretnie chodzi mi o coś takiego

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M499034

 

jeśli jestes zainteresowany Ducatem - zobacz temat o Ducati (znajdziesz tam wiele postów, jak i namiary na ludzi, którzy ich używają)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawiam się nad przesiadką z terenu na szosę, ciekwą propozycją dla mnie jest buell xb 9s, coś zupełnie innego.Czy może ktoś posiada taki sprzęt i mógł by mi coś powiedzieć o tym moto, jakie są koszty utrzymania, jak się prowadzi i czy jest godny polecenia? również biorę pod uwagę Ducati Monster i nie wiem na co się zdecydować, buell jest wyjątkowy i to mi się w nim podoba ale wygląd to nie wszystko.

 

a konkretnie chodzi mi o coś takiego

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M499034

 

 

Hmm jesli chodzi Ci o motocykle z pod znaku Buella to zajedz do jakiegos salonu HD i tam wypytaj :smile: Jesli mnie moja wiedza nie myli to jest to jedna firma :smile:

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w salonie na temat buell-a pewnie za dużo się nie dowiem poza suchymi iformacjami z katalogów , chciał bym zaczerpnąć informacji od użytkowników tego motoru co mają do powiedzenia na jego temat, czy jest godny polecenie, czy może sobie lepiej odpuścić i zainteresować się czymś innym np: Ducatem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w salonie na temat buell-a pewnie za dużo się nie dowiem poza suchymi iformacjami z katalogów , chciał bym zaczerpnąć informacji od użytkowników tego motoru co mają do powiedzenia na jego temat, czy jest godny polecenie, czy może sobie lepiej odpuścić i zainteresować się czymś innym np: Ducatem

 

z tego co kojarzę w W-wie widziałem jedynie 2 czy 3 sztuki. Może skontaktuj się z Liberatorem i podpytaj o namiary na posiadaczy - na ogół są to ludzie którzy chętnie się dzielą informacjami

Kris

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w salonie na temat buell-a pewnie za dużo się nie dowiem poza suchymi iformacjami z katalogów , chciał bym zaczerpnąć informacji od użytkowników tego motoru co mają do powiedzenia na jego temat, czy jest godny polecenie, czy może sobie lepiej odpuścić i zainteresować się czymś innym np: Ducatem

Mysle ze sam sobie poniekad odpowiedziales. XB 9S jest wprawdzie piekny :D ale w Polsce prawie nikt takimi nie jezdzi (Dziewulski chyba ma takiego jesli dobrze pamietam). Podejrzewam ze bedzie problem z serwisem i czesciami. Z praktycznego punktu widzenia monster bylby lepszym wyborem, chociaz wizualnie gorszy :biggrin:.

Edytowane przez Lime82

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm jesli chodzi Ci o motocykle z pod znaku Buella to zajedz do jakiegos salonu HD i tam wypytaj :) Jesli mnie moja wiedza nie myli to jest to jedna firma :)

 

Wiedza cię troszkę myli. Erik Buell to szwajcarski konstruktor który na bazie silnika HD (bo chciał sprzedawać w hameryce) zrobił nakedy. Ale nawet silnik jest poddany duuuużym przeróbkom. Zresztą - odchodzi się od silników HD. Najnowszy model Buella będzie miał silnik V Rotaxa.....

Niektóre salnoy HD sprzedają Buelle, ale tutaj współpraca się kończy. HD i Buell to krańcowo różne moto.

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka !

 

Przetestowalem dwie 9 - tki i 2 - 12 tki. Co moge powiedziec w starych modelach do 2007 inspekcje service'owe ( z wymiana oleju co 4 000 km w nowych co 8 000 km). Podczas jazdy mi osobiscie rama przypala uda ( chyba sie grzeje ;) i to calkiem niezle ) Hamulce blokuja calkiem dobrze, ( mozna sie wiec przy kiepskich gumach ( i nie tylko przejechac ) " z gorki na pazurki ". Zawieszenie takie sobie, silnik rowniez, co prawda ciagnie w miare dobrze ale zadna rewelacja. Pozycja kierowcy w zaleznosci od gabarytow.

 

Moto polecam wszystkim hardcorowym milosnikom good vibration.

 

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz ja troche wtrace- poniewaz mialem okazje przetestowac Xb 9R- pojemnosc 983- jakby kto sie pytal- co do przypalania ud- nie wiem jezdze caly czas w kombinezonie-troche moze grzeje, ale nie tak jak 748 w siedzenie(nie jest to uciazliwe- chyba ze kto jezdzi w szortach)...

No coz kultura pracy(dzwieki) odbiega nieco od dzwieku silnika Ducati- o ktorym von Karajan stwierdzil ze to najpiekniejszy dzwiek jaki moze wydawac z siebie moto:-))), ale nie o to chodzi- silnik ciagnie od dolu jak traktor, ale do szybkiej jazdy brakuje paru obrotow- niestety konstrukcja silnika wyklucza bezpieczne obroty pow 7000, najlepszym miejscem do jazdy na Buelku sa np "krecioly" na Kurpiach- ze swiezym asfaltem- jedynie troche waskawe, wiec w niewidocznych zakretach trza uwazac, jako ze tam duzo drog sklada sie z prawie samych zakretow jazda nim dopiero zaczyna miec sens- no i niesamowicie hamuje- jednak jak dla mnie powinni dolozyc 2 tarcze- bo slabsi jezdzcy zamiast rozkoszowac sie wellie na przednim kole beda glebowac za kazdym razem i to nie jest kwestia ogumienia, raczej mocnego trzymania kierownicy i odpuszczenia hamowni w punkcie krytycznym... moto mocno przyspiesza na kazdym biegu, jednak przyspieszenie nie powala na kolana- ale wiadomo-tam gdzie w podobnej pojemnosci japonii dopiero zaczyna sie zabawa- tam w Bułce jest koniec... moto jest b. oszczedne- ja tam spalalem ponizej 5 l/100 km, nie wiem jak trzeba jezdzic zeby spalic 6-7 / 100 km, ciekawostka motocykla jest wiatraczek przy tylnym cilindrze odsysajacy stamtad goracze powietrze - aby tylny cylinderek sie nie przegrzewal.

Podobno pierwsze wersje Firebolta mialy problem z napedem pompy oleju, a pozniejsze byly juz poprawione- jednak nic blizszego nie wiem, w testowanym motocyklu padla skrzynia biegow, ale to z powodu ostrego traktowania jeszcze w Ameryce- naprawa jest prosta i jak kto ma pojecie sam zrobi... ceny pary kol zebatych sa nizsze niz w japonii - o dziwo- nie wiem dlaczego(??)... coz jeszcze trzeba uwazac na sprzety po crashach- poniewaz uszkodzenie - tzw ramy moze powodowac rozszczelnienie zb. paliwa, a uszkodzenie wahacza- zb. oleju...

Najbardziej mnie denerwowaly w Bulce wskazniki- jakby wprost wyjete z tanich chinskich zabawek... taka tandeta- jakby ktos kredkami podmalowal to i owo- nie stac bylo na cieklokrystaliczny wyswietlacz?? Wsio dopracowane i sygnowane logiem a tu taki zonk...

Co sie tyczy Ducati- zapraszam do dzialu Ducati prosze przejrzec- sa tam opinie i wypowiedzi- uzytkownikow, a nie "znawcow" :-)))

Pozdr. Janek Klekotek 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomnialem dodac, ze trzeba byc wyposazony w wyjatkowo slaby sluch ktory pozwoli lub uniemozliwi slyszenie ciagle wlaczajacego sie wietraka chlodnicy :bigrazz: W tym wypadku chyba jednak zdecydowal bym sie na Monstera.

 

:icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A od czego sa Aftermarket wydechy :icon_mrgreen: , zalatwiaja wiekszosc niepotrzebnych dzwiekow :icon_twisted:

A powaznie to taka zabawka dla purystow co wola miec H-d miedzy nogami w bardziej sportowej "budzie".

Mi z H-D jednak bardziej pasuje VR 1000, Barteles H-D XL1200, XR 750- ale tylko ten bez hamulcowy-to dopiero hardcore(albo glupota- w zaleznosci od punktu widzenia). Pozdr. Janek Klekotek 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szramer ma racje- do turystyki o wiele lepszy jest GSXR- brat mial 1000 K2 i powiem ze zdziwilem sie jaki to oszczedny sprzet- tylko ta pozycja jazdy jak w czopperze - jedzie sie jak na beczce prochu :) , a jesli chodzi o sama przyjemnosc z jazdy- to jak dla mnie- tylko Duc sie liczy, ale ja krociak jestem i chudy, wiec mi taki sprzet pasuje ;) , poz tym zawsze chcialem miec Duca...

Ludzi nie darzacych zbytnia sympatia do Wloszczyzny, lub tzw wahadelek przestrzegam przed Ducatami- maja swoje wady , wynikajace z samej konstrukcji silnika- nalezy np uzywac tylko materialow exploatacyjnych najwyzszej jakosci, czesto serwisowac, a i tak w koncu pierdaknie jakis denso przekaznik(japonskie czesci dobrze dzialaja tylko w japonii) i mozna sie "obudzic" w polu...Pozdr. Janek Klekot 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...