azia66 Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 zastanawiam się nad przesiadką z terenu na szosę, ciekwą propozycją dla mnie jest buell xb 9s, coś zupełnie innego.Czy może ktoś posiada taki sprzęt i mógł by mi coś powiedzieć o tym moto, jakie są koszty utrzymania, jak się prowadzi i czy jest godny polecenia? również biorę pod uwagę Ducati Monster i nie wiem na co się zdecydować, buell jest wyjątkowy i to mi się w nim podoba ale wygląd to nie wszystko. a konkretnie chodzi mi o coś takiegohttp://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M499034 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 zastanawiam się nad przesiadką z terenu na szosę, ciekwą propozycją dla mnie jest buell xb 9s, coś zupełnie innego.Czy może ktoś posiada taki sprzęt i mógł by mi coś powiedzieć o tym moto, jakie są koszty utrzymania, jak się prowadzi i czy jest godny polecenia? również biorę pod uwagę Ducati Monster i nie wiem na co się zdecydować, buell jest wyjątkowy i to mi się w nim podoba ale wygląd to nie wszystko. a konkretnie chodzi mi o coś takiegohttp://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M499034 jeśli jestes zainteresowany Ducatem - zobacz temat o Ducati (znajdziesz tam wiele postów, jak i namiary na ludzi, którzy ich używają) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 zastanawiam się nad przesiadką z terenu na szosę, ciekwą propozycją dla mnie jest buell xb 9s, coś zupełnie innego.Czy może ktoś posiada taki sprzęt i mógł by mi coś powiedzieć o tym moto, jakie są koszty utrzymania, jak się prowadzi i czy jest godny polecenia? również biorę pod uwagę Ducati Monster i nie wiem na co się zdecydować, buell jest wyjątkowy i to mi się w nim podoba ale wygląd to nie wszystko. a konkretnie chodzi mi o coś takiegohttp://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M499034 Hmm jesli chodzi Ci o motocykle z pod znaku Buella to zajedz do jakiegos salonu HD i tam wypytaj :smile: Jesli mnie moja wiedza nie myli to jest to jedna firma :smile: Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azia66 Opublikowano 8 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 w salonie na temat buell-a pewnie za dużo się nie dowiem poza suchymi iformacjami z katalogów , chciał bym zaczerpnąć informacji od użytkowników tego motoru co mają do powiedzenia na jego temat, czy jest godny polecenie, czy może sobie lepiej odpuścić i zainteresować się czymś innym np: Ducatem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 w salonie na temat buell-a pewnie za dużo się nie dowiem poza suchymi iformacjami z katalogów , chciał bym zaczerpnąć informacji od użytkowników tego motoru co mają do powiedzenia na jego temat, czy jest godny polecenie, czy może sobie lepiej odpuścić i zainteresować się czymś innym np: Ducatem z tego co kojarzę w W-wie widziałem jedynie 2 czy 3 sztuki. Może skontaktuj się z Liberatorem i podpytaj o namiary na posiadaczy - na ogół są to ludzie którzy chętnie się dzielą informacjamiKris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 (edytowane) w salonie na temat buell-a pewnie za dużo się nie dowiem poza suchymi iformacjami z katalogów , chciał bym zaczerpnąć informacji od użytkowników tego motoru co mają do powiedzenia na jego temat, czy jest godny polecenie, czy może sobie lepiej odpuścić i zainteresować się czymś innym np: DucatemMysle ze sam sobie poniekad odpowiedziales. XB 9S jest wprawdzie piekny :D ale w Polsce prawie nikt takimi nie jezdzi (Dziewulski chyba ma takiego jesli dobrze pamietam). Podejrzewam ze bedzie problem z serwisem i czesciami. Z praktycznego punktu widzenia monster bylby lepszym wyborem, chociaz wizualnie gorszy :biggrin:. Edytowane 9 Września 2007 przez Lime82 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azia66 Opublikowano 10 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 popróbuje coś więcej dowiedzieć sie w serwisie, będę niebawem w Warszawie więc zajrzę do Liberatora , może mi coś pomogą w tym temacie.Wielkie dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Hmm jesli chodzi Ci o motocykle z pod znaku Buella to zajedz do jakiegos salonu HD i tam wypytaj :) Jesli mnie moja wiedza nie myli to jest to jedna firma :) Wiedza cię troszkę myli. Erik Buell to szwajcarski konstruktor który na bazie silnika HD (bo chciał sprzedawać w hameryce) zrobił nakedy. Ale nawet silnik jest poddany duuuużym przeróbkom. Zresztą - odchodzi się od silników HD. Najnowszy model Buella będzie miał silnik V Rotaxa.....Niektóre salnoy HD sprzedają Buelle, ale tutaj współpraca się kończy. HD i Buell to krańcowo różne moto. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Siemka ! Przetestowalem dwie 9 - tki i 2 - 12 tki. Co moge powiedziec w starych modelach do 2007 inspekcje service'owe ( z wymiana oleju co 4 000 km w nowych co 8 000 km). Podczas jazdy mi osobiscie rama przypala uda ( chyba sie grzeje ;) i to calkiem niezle ) Hamulce blokuja calkiem dobrze, ( mozna sie wiec przy kiepskich gumach ( i nie tylko przejechac ) " z gorki na pazurki ". Zawieszenie takie sobie, silnik rowniez, co prawda ciagnie w miare dobrze ale zadna rewelacja. Pozycja kierowcy w zaleznosci od gabarytow. Moto polecam wszystkim hardcorowym milosnikom good vibration. ;) Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 To teraz ja troche wtrace- poniewaz mialem okazje przetestowac Xb 9R- pojemnosc 983- jakby kto sie pytal- co do przypalania ud- nie wiem jezdze caly czas w kombinezonie-troche moze grzeje, ale nie tak jak 748 w siedzenie(nie jest to uciazliwe- chyba ze kto jezdzi w szortach)...No coz kultura pracy(dzwieki) odbiega nieco od dzwieku silnika Ducati- o ktorym von Karajan stwierdzil ze to najpiekniejszy dzwiek jaki moze wydawac z siebie moto:-))), ale nie o to chodzi- silnik ciagnie od dolu jak traktor, ale do szybkiej jazdy brakuje paru obrotow- niestety konstrukcja silnika wyklucza bezpieczne obroty pow 7000, najlepszym miejscem do jazdy na Buelku sa np "krecioly" na Kurpiach- ze swiezym asfaltem- jedynie troche waskawe, wiec w niewidocznych zakretach trza uwazac, jako ze tam duzo drog sklada sie z prawie samych zakretow jazda nim dopiero zaczyna miec sens- no i niesamowicie hamuje- jednak jak dla mnie powinni dolozyc 2 tarcze- bo slabsi jezdzcy zamiast rozkoszowac sie wellie na przednim kole beda glebowac za kazdym razem i to nie jest kwestia ogumienia, raczej mocnego trzymania kierownicy i odpuszczenia hamowni w punkcie krytycznym... moto mocno przyspiesza na kazdym biegu, jednak przyspieszenie nie powala na kolana- ale wiadomo-tam gdzie w podobnej pojemnosci japonii dopiero zaczyna sie zabawa- tam w Bułce jest koniec... moto jest b. oszczedne- ja tam spalalem ponizej 5 l/100 km, nie wiem jak trzeba jezdzic zeby spalic 6-7 / 100 km, ciekawostka motocykla jest wiatraczek przy tylnym cilindrze odsysajacy stamtad goracze powietrze - aby tylny cylinderek sie nie przegrzewal.Podobno pierwsze wersje Firebolta mialy problem z napedem pompy oleju, a pozniejsze byly juz poprawione- jednak nic blizszego nie wiem, w testowanym motocyklu padla skrzynia biegow, ale to z powodu ostrego traktowania jeszcze w Ameryce- naprawa jest prosta i jak kto ma pojecie sam zrobi... ceny pary kol zebatych sa nizsze niz w japonii - o dziwo- nie wiem dlaczego(??)... coz jeszcze trzeba uwazac na sprzety po crashach- poniewaz uszkodzenie - tzw ramy moze powodowac rozszczelnienie zb. paliwa, a uszkodzenie wahacza- zb. oleju...Najbardziej mnie denerwowaly w Bulce wskazniki- jakby wprost wyjete z tanich chinskich zabawek... taka tandeta- jakby ktos kredkami podmalowal to i owo- nie stac bylo na cieklokrystaliczny wyswietlacz?? Wsio dopracowane i sygnowane logiem a tu taki zonk...Co sie tyczy Ducati- zapraszam do dzialu Ducati prosze przejrzec- sa tam opinie i wypowiedzi- uzytkownikow, a nie "znawcow" :-)))Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Zapomnialem dodac, ze trzeba byc wyposazony w wyjatkowo slaby sluch ktory pozwoli lub uniemozliwi slyszenie ciagle wlaczajacego sie wietraka chlodnicy :bigrazz: W tym wypadku chyba jednak zdecydowal bym sie na Monstera. :icon_mrgreen: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 A od czego sa Aftermarket wydechy :icon_mrgreen: , zalatwiaja wiekszosc niepotrzebnych dzwiekow :icon_twisted:A powaznie to taka zabawka dla purystow co wola miec H-d miedzy nogami w bardziej sportowej "budzie".Mi z H-D jednak bardziej pasuje VR 1000, Barteles H-D XL1200, XR 750- ale tylko ten bez hamulcowy-to dopiero hardcore(albo glupota- w zaleznosci od punktu widzenia). Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azia66 Opublikowano 10 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 będę musiał się głęboko zastanowić nad wyborem moto, zresztą mam czas cała zima przedemna a ewentualny zakup planuję z wiosny, więc narazie gromadzę wiedzę i pieniądze i skrupulatnie analizuję wszystkie za i przeciw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 rozważałem wiele opcji pare lat temu i zamiast xbr12, 9 itp wziołem zwykłego gsxr 1000k4 i żaden hAmerykaniec niepodskoczy :icon_twisted: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 Szramer ma racje- do turystyki o wiele lepszy jest GSXR- brat mial 1000 K2 i powiem ze zdziwilem sie jaki to oszczedny sprzet- tylko ta pozycja jazdy jak w czopperze - jedzie sie jak na beczce prochu :) , a jesli chodzi o sama przyjemnosc z jazdy- to jak dla mnie- tylko Duc sie liczy, ale ja krociak jestem i chudy, wiec mi taki sprzet pasuje ;) , poz tym zawsze chcialem miec Duca...Ludzi nie darzacych zbytnia sympatia do Wloszczyzny, lub tzw wahadelek przestrzegam przed Ducatami- maja swoje wady , wynikajace z samej konstrukcji silnika- nalezy np uzywac tylko materialow exploatacyjnych najwyzszej jakosci, czesto serwisowac, a i tak w koncu pierdaknie jakis denso przekaznik(japonskie czesci dobrze dzialaja tylko w japonii) i mozna sie "obudzic" w polu...Pozdr. Janek Klekot 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.