Skocz do zawartości

możecie mi doradzić - buell xb 9s


Rekomendowane odpowiedzi

zastanawiam się nad przesiadką z terenu na szosę, ciekwą propozycją dla mnie jest buell xb 9s, coś zupełnie innego.Czy może ktoś posiada taki sprzęt i mógł by mi coś powiedzieć o tym moto, jakie są koszty utrzymania, jak się prowadzi i czy jest godny polecenia? również biorę pod uwagę Ducati Monster i nie wiem na co się zdecydować, buell jest wyjątkowy i to mi się w nim podoba ale wygląd to nie wszystko.

 

a konkretnie chodzi mi o coś takiego

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M499034

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawiam się nad przesiadką z terenu na szosę, ciekwą propozycją dla mnie jest buell xb 9s, coś zupełnie innego.Czy może ktoś posiada taki sprzęt i mógł by mi coś powiedzieć o tym moto, jakie są koszty utrzymania, jak się prowadzi i czy jest godny polecenia? również biorę pod uwagę Ducati Monster i nie wiem na co się zdecydować, buell jest wyjątkowy i to mi się w nim podoba ale wygląd to nie wszystko.

 

a konkretnie chodzi mi o coś takiego

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M499034

 

jeśli jestes zainteresowany Ducatem - zobacz temat o Ducati (znajdziesz tam wiele postów, jak i namiary na ludzi, którzy ich używają)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawiam się nad przesiadką z terenu na szosę, ciekwą propozycją dla mnie jest buell xb 9s, coś zupełnie innego.Czy może ktoś posiada taki sprzęt i mógł by mi coś powiedzieć o tym moto, jakie są koszty utrzymania, jak się prowadzi i czy jest godny polecenia? również biorę pod uwagę Ducati Monster i nie wiem na co się zdecydować, buell jest wyjątkowy i to mi się w nim podoba ale wygląd to nie wszystko.

 

a konkretnie chodzi mi o coś takiego

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M499034

 

 

Hmm jesli chodzi Ci o motocykle z pod znaku Buella to zajedz do jakiegos salonu HD i tam wypytaj :smile: Jesli mnie moja wiedza nie myli to jest to jedna firma :smile:

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w salonie na temat buell-a pewnie za dużo się nie dowiem poza suchymi iformacjami z katalogów , chciał bym zaczerpnąć informacji od użytkowników tego motoru co mają do powiedzenia na jego temat, czy jest godny polecenie, czy może sobie lepiej odpuścić i zainteresować się czymś innym np: Ducatem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w salonie na temat buell-a pewnie za dużo się nie dowiem poza suchymi iformacjami z katalogów , chciał bym zaczerpnąć informacji od użytkowników tego motoru co mają do powiedzenia na jego temat, czy jest godny polecenie, czy może sobie lepiej odpuścić i zainteresować się czymś innym np: Ducatem

 

z tego co kojarzę w W-wie widziałem jedynie 2 czy 3 sztuki. Może skontaktuj się z Liberatorem i podpytaj o namiary na posiadaczy - na ogół są to ludzie którzy chętnie się dzielą informacjami

Kris

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w salonie na temat buell-a pewnie za dużo się nie dowiem poza suchymi iformacjami z katalogów , chciał bym zaczerpnąć informacji od użytkowników tego motoru co mają do powiedzenia na jego temat, czy jest godny polecenie, czy może sobie lepiej odpuścić i zainteresować się czymś innym np: Ducatem

Mysle ze sam sobie poniekad odpowiedziales. XB 9S jest wprawdzie piekny :D ale w Polsce prawie nikt takimi nie jezdzi (Dziewulski chyba ma takiego jesli dobrze pamietam). Podejrzewam ze bedzie problem z serwisem i czesciami. Z praktycznego punktu widzenia monster bylby lepszym wyborem, chociaz wizualnie gorszy :biggrin:.

Edytowane przez Lime82

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm jesli chodzi Ci o motocykle z pod znaku Buella to zajedz do jakiegos salonu HD i tam wypytaj :) Jesli mnie moja wiedza nie myli to jest to jedna firma :)

 

Wiedza cię troszkę myli. Erik Buell to szwajcarski konstruktor który na bazie silnika HD (bo chciał sprzedawać w hameryce) zrobił nakedy. Ale nawet silnik jest poddany duuuużym przeróbkom. Zresztą - odchodzi się od silników HD. Najnowszy model Buella będzie miał silnik V Rotaxa.....

Niektóre salnoy HD sprzedają Buelle, ale tutaj współpraca się kończy. HD i Buell to krańcowo różne moto.

Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka !

 

Przetestowalem dwie 9 - tki i 2 - 12 tki. Co moge powiedziec w starych modelach do 2007 inspekcje service'owe ( z wymiana oleju co 4 000 km w nowych co 8 000 km). Podczas jazdy mi osobiscie rama przypala uda ( chyba sie grzeje ;) i to calkiem niezle ) Hamulce blokuja calkiem dobrze, ( mozna sie wiec przy kiepskich gumach ( i nie tylko przejechac ) " z gorki na pazurki ". Zawieszenie takie sobie, silnik rowniez, co prawda ciagnie w miare dobrze ale zadna rewelacja. Pozycja kierowcy w zaleznosci od gabarytow.

 

Moto polecam wszystkim hardcorowym milosnikom good vibration.

 

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz ja troche wtrace- poniewaz mialem okazje przetestowac Xb 9R- pojemnosc 983- jakby kto sie pytal- co do przypalania ud- nie wiem jezdze caly czas w kombinezonie-troche moze grzeje, ale nie tak jak 748 w siedzenie(nie jest to uciazliwe- chyba ze kto jezdzi w szortach)...

No coz kultura pracy(dzwieki) odbiega nieco od dzwieku silnika Ducati- o ktorym von Karajan stwierdzil ze to najpiekniejszy dzwiek jaki moze wydawac z siebie moto:-))), ale nie o to chodzi- silnik ciagnie od dolu jak traktor, ale do szybkiej jazdy brakuje paru obrotow- niestety konstrukcja silnika wyklucza bezpieczne obroty pow 7000, najlepszym miejscem do jazdy na Buelku sa np "krecioly" na Kurpiach- ze swiezym asfaltem- jedynie troche waskawe, wiec w niewidocznych zakretach trza uwazac, jako ze tam duzo drog sklada sie z prawie samych zakretow jazda nim dopiero zaczyna miec sens- no i niesamowicie hamuje- jednak jak dla mnie powinni dolozyc 2 tarcze- bo slabsi jezdzcy zamiast rozkoszowac sie wellie na przednim kole beda glebowac za kazdym razem i to nie jest kwestia ogumienia, raczej mocnego trzymania kierownicy i odpuszczenia hamowni w punkcie krytycznym... moto mocno przyspiesza na kazdym biegu, jednak przyspieszenie nie powala na kolana- ale wiadomo-tam gdzie w podobnej pojemnosci japonii dopiero zaczyna sie zabawa- tam w Bułce jest koniec... moto jest b. oszczedne- ja tam spalalem ponizej 5 l/100 km, nie wiem jak trzeba jezdzic zeby spalic 6-7 / 100 km, ciekawostka motocykla jest wiatraczek przy tylnym cilindrze odsysajacy stamtad goracze powietrze - aby tylny cylinderek sie nie przegrzewal.

Podobno pierwsze wersje Firebolta mialy problem z napedem pompy oleju, a pozniejsze byly juz poprawione- jednak nic blizszego nie wiem, w testowanym motocyklu padla skrzynia biegow, ale to z powodu ostrego traktowania jeszcze w Ameryce- naprawa jest prosta i jak kto ma pojecie sam zrobi... ceny pary kol zebatych sa nizsze niz w japonii - o dziwo- nie wiem dlaczego(??)... coz jeszcze trzeba uwazac na sprzety po crashach- poniewaz uszkodzenie - tzw ramy moze powodowac rozszczelnienie zb. paliwa, a uszkodzenie wahacza- zb. oleju...

Najbardziej mnie denerwowaly w Bulce wskazniki- jakby wprost wyjete z tanich chinskich zabawek... taka tandeta- jakby ktos kredkami podmalowal to i owo- nie stac bylo na cieklokrystaliczny wyswietlacz?? Wsio dopracowane i sygnowane logiem a tu taki zonk...

Co sie tyczy Ducati- zapraszam do dzialu Ducati prosze przejrzec- sa tam opinie i wypowiedzi- uzytkownikow, a nie "znawcow" :-)))

Pozdr. Janek Klekotek 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomnialem dodac, ze trzeba byc wyposazony w wyjatkowo slaby sluch ktory pozwoli lub uniemozliwi slyszenie ciagle wlaczajacego sie wietraka chlodnicy :bigrazz: W tym wypadku chyba jednak zdecydowal bym sie na Monstera.

 

:icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A od czego sa Aftermarket wydechy :icon_mrgreen: , zalatwiaja wiekszosc niepotrzebnych dzwiekow :icon_twisted:

A powaznie to taka zabawka dla purystow co wola miec H-d miedzy nogami w bardziej sportowej "budzie".

Mi z H-D jednak bardziej pasuje VR 1000, Barteles H-D XL1200, XR 750- ale tylko ten bez hamulcowy-to dopiero hardcore(albo glupota- w zaleznosci od punktu widzenia). Pozdr. Janek Klekotek 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szramer ma racje- do turystyki o wiele lepszy jest GSXR- brat mial 1000 K2 i powiem ze zdziwilem sie jaki to oszczedny sprzet- tylko ta pozycja jazdy jak w czopperze - jedzie sie jak na beczce prochu :) , a jesli chodzi o sama przyjemnosc z jazdy- to jak dla mnie- tylko Duc sie liczy, ale ja krociak jestem i chudy, wiec mi taki sprzet pasuje ;) , poz tym zawsze chcialem miec Duca...

Ludzi nie darzacych zbytnia sympatia do Wloszczyzny, lub tzw wahadelek przestrzegam przed Ducatami- maja swoje wady , wynikajace z samej konstrukcji silnika- nalezy np uzywac tylko materialow exploatacyjnych najwyzszej jakosci, czesto serwisowac, a i tak w koncu pierdaknie jakis denso przekaznik(japonskie czesci dobrze dzialaja tylko w japonii) i mozna sie "obudzic" w polu...Pozdr. Janek Klekot 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...