green_rider_2007 Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 Witajcie, Od tego roku jeżdżę jak narazie solo XVS 650 i brakuje mi trochę mruczenia z tłumika. Poczytałem Wasze wcześniejsze komentarze na ten temat i nadal nie mogę się zdecydować pojechac jutro po wiertło. Nie chcę wybebeszać tłumików, a 2000 zł na nowe ze Stanów szkoda wywalać. Proszę o jeszcze jeden komentarz kogoś, kto już wiercił, czy rzeczywiście warto rzeźbić. Cytuj green_roder_2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 a warto, wartoale spadnie troszke moci predkosc max Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PTAQ Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 ja ierciłem 2 dni temu w mojej kawie ale po złamaniu trzeciego wiertła zrezygnowałem narazie ;) moze w niedalekiej przyszłości do tego wróce ale juz z troche grubszym wiertłem bo "5 mi sie łamią ;) Z drugiej strony nie chce zrobić "japy". Kumpel w takim samym jak moj moto ma nawierconych pare dziur i efekt jest naprawde piękny w porównaniu z dzwiekiem wydobywającym sie z tlumika mojego moto. a z mu zazdroszcze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jusza Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 Nigdy nie wierciłem, ale słyszałem dźwięk w jednym przewierconym wydechu DragStar'a650 - tłumik gwizdał. Właściciel drogą prób i błędów zaślepiał później wybrane otwory.Wiem też, że głośne wydechy dedykowane do motocykli są drogie, ale nie obciążają tak mocno silnika. Przywiązałem się do SilverTail'i. W poprzednim motocyklu dołożyłem też DynoJet'y - moc wzrosła znacząco. Teraz wymieniłem tylko wydechy (bez ingerencji w gaźnik) - spalanie nie uległo zmianie, moc nieznacznie... wzrosła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
green_rider_2007 Opublikowano 8 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 no i jednak poszedłem do garażu, wziąłem wiertarkę i wirtło nr 8.... zrobiłem po 8 otworów, teraz właśnie przyszedłem wskoczyć w skórę i jadę wypróbować, narazie mruczy, że aż mam ciary :-) ale zobaczymy jak będzie z mocą na drodze. W każdym razie pomogliście mi podjąć decyzję - wielkie dzięki. O dyszach muszę jeszcze poczytać, bo stawiam w tym roku pierwsze kroki.... Jeśli możecie plecić gdzie kupić DynoJet'y, to poproszę. Do zobaczenia na drodze. Cytuj green_roder_2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soft Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 A masz termometr w korku oleju...... Po takich wierceniach i nie dososowaniu gaźników masz jak w banku temp max +20C i żółte kolanka gratis.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TATAKIS Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 no i jednak poszedłem do garażu, wziąłem wiertarkę i wirtło nr 8.... zrobiłem po 8 otworów, teraz właśnie przyszedłem wskoczyć w skórę i jadę wypróbować, narazie mruczy, że aż mam ciary :-) ale zobaczymy jak będzie z mocą na drodze. Napisz jak było. Jakie efekty ? Też o tym myślałem ale mam obawy czy to dobra metoda (vide post Softa). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
green_rider_2007 Opublikowano 8 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 Witam, Pojeździłem dziś troszkę i szczerze mówiąc nie zauważyłem zmiany w osiągach, 650siątka ma je takie jakie ma i nie można od tej kobiety za dużo oczekiwać. Jest piękna, teraz fajnie mruczy, więc jak narazie jestem z wiercenia zadowolony. Otwory nawierciłem symetrycznie i dokładnie, więc pomyślałem sobie, że jak mi to będzie przeszkadzać, to je można nagwintować i spróbować wkręcić ładne śruby, to tylko teoria ale i tak myślę, że po przewierceniu nikt nie będzie chciał wracać do poprzedniego stanu.Kolega Soft trochę mnie wystraszył ale w sumie jak mam wydawać 2000 na tłumiki tuningowe, to mogę raz w roku wymienić kolanka. Dzisiaj jeszcze nie żółkną :) tak czy inaczej myślę, że ten efekt spowodowany jest częstym staniem na światłach i w korkach.Osobiście POLECAM mądre przewiercenie. Jeśli napotkam jakieś anomalia to dam znać. Teraz zanim mnie zobaczą, to najpierw słyszą ale oczywiście bez przesady. Całe to zamieszanie przez to, że pojeździłem tydzień temu Sportsterem 1200 XL i zapragnąłem, żeby moja kobieta też podobnie pomrukiwała. Teraz jak ruszam ze świateł, to jedynka ryczy pięknie i jeszcze bardziej wkręcam manetkę :-) Z tego wszystkiego zapomniałem dzisiaj, że mam ustawiony zawór na rezerwę i pod Zielonką zabrakło mi paliwa.... :-) Pierwsza wpadka. Piszę o tym ponieważ chciałbym PODZIĘKOWAĆ ZA ŻYCZLIWOŚĆ kolegi jadącego Hyundai'em chyba Getz, pierwszy zatrzymał się i spytał czy potrzebuję pomocy... KOLEGO!! WIĘCEJ TAKICH LUDZI JAK TY! ZAIMPONOWAŁEŚ MI. WIELKIE DZIĘKI!!! Drugi był kolega na motocyklu ze szkoły jazdy RÓWNIEŻ SERDECZNE PODZIĘKOWANIA za zainteresowanie gościem na poboczu w środku lasu! Obaj Panowie trafili się już po tym jak po pół godzinie prób dodzwoniłem się wreszcie do jednego kolegi z Zielonki, który przywiózł mi pełen kanisterek. Gdyby nie to z pewnością pomoc wspomnianych wyżej gentelmanów była by mi ratunkiem. Pozdrawiam i stawiam piwo, jeśli przyjdzie nam się kiedyś spotkać. Cytuj green_roder_2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STYK Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 " Jest piękna, teraz fajnie mruczy, więc jak narazie jestem z wiercenia zadowolony. " GreenTeż mnie korci rozwiercenie tłumików, ale boje się że coś sp... i nie bede mógł wrócic do poprzedniego stanu, a zbudżetem troche u mnie krucho i nowe wydech w grę raczej nie wchodza.Może uda nam sie spotkać w najblizszym czasie. Z Sulejówka do Zielonki tylko parę kilometrów, a chetnie posłuchał bym twojego draga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaczek Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 A masz termometr w korku oleju...... Po takich wierceniach i nie dososowaniu gaźników masz jak w banku temp max +20C i żółte kolanka gratis.... Ja bujam już cały sezon na wierconych i kolanka się nie przebarwiły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 (edytowane) [quote name='STYK' date='09 wrzesień 2007 - 07:23' post='1018179'GreenTeż mnie korci rozwiercenie tłumików, ale boje się że coś sp... i nie bede mógł wrócic do poprzedniego stanu, Spoko, spoko :wink: Tam nic spierd***ic nie mozna, raczej jak rozwiercisz to juz tak musisz zostawic. :wink: Ja polecialem po calosci i wywalilem ostatnia scianke oraz wywalilem ze srodka ta dluga rurke.Na poczatku prawie nie bylo roznicy ale zauwazylem ze z czasem to zaczyna inaczej brzmiec. Jest glosny i basowy a przy zamykaniu gazu fajnie bulgocze.Troszke wolniej sie zbiera, ale to nie scigacz wiec mu wybaczam i NIC sie nie przegrzewa :) :flesje: Edytowane 9 Września 2007 przez majkelpl Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikgar Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 (edytowane) ja też rozwierciłem ostatnio http://venus.wsb-nlu.edu.pl/~mgargas/AC/DSCN2406.jpg tylko pobawiłem sie z wielkością otworów żeby wyglądało ciekawiej (10 i 6mm) Pisałem już że spadków mocy nie zauważyłem a wręcz wydaje mi się że moto jest bardziej elastyczne w dolnych partiach obrotów. Sugeruje sie tym, że kiedyś nie lubiałem jeździć 60km/h mając 5 bieg, redukowałem a piątkę wrzucałem przy ok 80. Teraz jazda przy 60 nie budzi żadnych zastrzeżeń, moto idzie normalnie (przy przyspieszaniu redukcja), nie szarpie i przyjemnie mruczy. Prędkość maksymalna jednak CHYBA spadła, pisze chyba gdyż jeżdże z przelotową 80/90 a 100/120 i więcej to tylko podczas wyprzedzania. Teraz jedno co zauważyłem to wzrost prędkości do 120/h, chwila jakby takiego... hmm wstrzymania by później znów powoli nabierać prędkości. Kolanko mam żółte od chwili kupna, moto sprowadzone z Niemiec... pewnie kręcony licznik itd. Nie przejmuje sie tym gdyż nie kosztował 50tyś a patrząc na jego ogólny stan i dodatki to nie ma sie do czego przyczepić. Kolanko wygląda tak... jak znajde lepsze foto to wrzuce http://venus.wsb-nlu.edu.pl/~mgargas/AC/drag8.JPG Edytowane 9 Września 2007 przez mikgar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Samo nawiercenie otworow w tylnej sciance niewiele zmienia oprocz glosu, spadna troche osiagi ( zwiekszenie to raczej pobozne zyczenia wlasciciela ), warto sprawdzic jak wygladaja swiece po dluzszej jezdzie i jak dobrze to nic nie trzeba robic. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikgar Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 jeśli chodzi o mnie to nie spodziewałem sie zwiększenia osiągów :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 ja tez nosze sie od jakiegos czasu z zamiarem nawiercenia tłuimkow alejak paru innych tez mam pewne obawy ze cos potem bedzie sie nie tak! tylko ze ja mam 4 w rzedzie i nie wiem czy to nie pociaga za soba wiekszych zmian? co? jak myslicie?i jak ostatnio sciaglem jeden tlumik to mnie brat na drugim koncu miasta słyszal i obawiam sie aby nie przesadzic(zeby nie bylo poprostu za glosno) u kumpla w wulkanie nie bylo az tak glosno po sciagnieciu tlumika! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.