Adam M. Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Nie bardzo rozumiem, jezeli zakupiles nowe uszczelki to po co chcesz czyscic stare ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitars Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 WitamMam pytanie w związku z czyszczeniem zacisku. Jeśli przesmaruję tłoczek tym specjalnym smarem, to podczas jego pracy napewno trochę smaru zmiesza się z płynem hamulcowym. Czy taka mieszanina nie zaburzy parametrów płynu? Pozdrawiam Cytuj SQ7NSQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Nic się nie stanie. Nakładasz cieniusieńka warstewkę na tłoczek. Przy wciskaniu tłoczka do środka i tak większośc tej pasty zostanie na zewnatrz. Zatrzyma ją uszczelniacz toczka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
16valve Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 WitamMam pytanie w związku z czyszczeniem zacisku. Jeśli przesmaruję tłoczek tym specjalnym smarem, to podczas jego pracy napewno trochę smaru zmiesza się z płynem hamulcowym. Czy taka mieszanina nie zaburzy parametrów płynu? Pozdrawiam Dla pewności możesz pozbyć się tego" brudnego " płynu hamulcowego poprzez odpowietrzanie układu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konik Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 (edytowane) Hej, odnowie temat bo mam problem z przednimi hamulcami. Po czyszczeniu zaciskow, tloczkow, uszczelek (moim zdaniem calkiem dokladnym czyszczeniu) caly czas mam mocne tarcie hamulcy. Na tyle mocne ze kolo nie wykonuje nawet 1/4 obrotu :( Zle/niezbyt dokladnie czyscilem -> powtorzyc czyszczenie czy moze problem moze lezec gdzies indziej? Z gory dzieki za pomoc. Pozdro Konik Edytowane 6 Maja 2009 przez Konik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Podczas czyszczenia zacisku najwazniejsze jest dokladne wyczyszczenie rowka w ktorym osadzona jest uszczelka gdyz tam osadzaja sie zanieczyszczenia i wspomniany wyzej osad, jakby kamien. Trzeba to dokladnie wyskrobac cieniutkim wkretakiem oraz specjalnie zagietym drucikiem (oczywiscie na tyle ostroznie zeby nie uszkodzic samego zacisku). Jak bedzie ten osad to uszczelka nie wejdzie dokladnie w rowek i tloczek bedzie mial ciezko sie poruszac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konik Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Piszesz o tej drugiej uszczelce, tej glebiej osadzonej w komorze cylindra? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Jak wkladales tloczki w zaciski to wchodzily pod naciskiem palca, czy z wiekszym oporem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Tak, mowilem o uszczelce wlasciwej, ta ktora jest widoczna z wierzchu to tylko oslona przed zanieczyszczeniami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konik Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Dzieki! Swoja droga to dziwna sprawa jest. Nastepnego dnia popoludniu, po odpowietrzeniu klocki tra o wiele lzej! na tyle ze zdecydowalem sie chwilowo sprawe zostawic do weekendu kiedy bede mial wiecej czasu. Dzieki za pomoc. Pozdro Konik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 podczas toczenia słychać przycieranie klocków o tarcze Klocki będą również tarły o tarczę w każdym motocyklu stojącym w salonie u dilera. Tak ma być. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pegaz Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Na ile mozna wysunac tloczki z zaciskow, tak zeby nie wyszly calkowicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Hej, odnowie temat bo mam problem z przednimi hamulcami. Po czyszczeniu zaciskow, tloczkow, uszczelek (moim zdaniem calkiem dokladnym czyszczeniu) caly czas mam mocne tarcie hamulcy. Na tyle mocne ze kolo nie wykonuje nawet 1/4 obrotu :( Zle/niezbyt dokladnie czyscilem -> powtorzyc czyszczenie czy moze problem moze lezec gdzies indziej? Z gory dzieki za pomoc. Pozdro Konik przyczyn moze byc 2!źle złożyłeś zacisk,uszczelka w srodku mogla sie podwinac a i sam otwór gdzie chodzi tłok powinien byc "wypolerowany"a druga wersja,to nie odbila tloczek przy klamce i jest ciagle lekko w pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacer Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Na ile mozna wysunac tloczki z zaciskow, tak zeby nie wyszly calkowicie? sam juz odpowiedziales sobie na to pytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pegaz Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 sam juz odpowiedziales sobie na to pytanie. W cm/mm/calach. O to pytalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.