Skocz do zawartości

Ranking niezawodnosci - nowy lider


Rekomendowane odpowiedzi

Siemka !

 

Ranking niezawodnosci w przeprowadzonym przez niemiecki Motorrad

 

Nowym liderem jest Honda CBF 1000.

 

Podczas 50 000 km zarejestrowano nastepujaco

 

km 11 842 Wymieniono tylne hamulce

km 12 574 wymieniono przednie hamulce

km 25 602 Akumulator

km 29 539 owiewke, przelacznik swiatla tylnego hamulca i lampa

km 29 539 zestaw napedowy

km 31 282 tylne okladziny hamulcowe

km 36 533 przednie okladziny hamulcowe

 

wyniki rankingu

 

1. Hondy CBF 1000 - 78 punktow

2. Triumph St 1050 - 76 p.

3. BMW K 1200 S - 75 p.

4. Honda VFR - 74 p.

5. Suzuki V - Storm 1000 - 71 p.

6. MZ 1000 S - 68 p.

7. Yamaha XT 660 X - 67 p.

7. Kawa ZX 10R - 67 p.

8. BMW R 1200 GS - 67 p.

10. Kawa Z 1000 - 65 p.

10. HD V-Rod - 65 p.

12. Buell XB 12 S - 54 p.

13. KTM 950 Adventure - 49 p.

14. Ducati 999 - 40 p.

 

:icon_razz:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VStrom wysoko.... brawo brawo :) no i dwie Kawy w pierwszej dziesiątce... :) O miarodajności tego testu można dyskutować, ale dobrze że ktoś w ogóle robi takie testy i zawsze jakieś wnioski z mozna z tego wyciągnąć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie Bandyta!?!?!?!?

 

p.s. Przejechane 12 000 km, usterek..................zero :notworthy:

 

He, he Klaudiusz a pamietasz co pisales przy rankingu Triumpha ?

 

cos w rodzaju

 

" a co oni tylko opony testowali ? "

 

Nie martw sie tez zbytnio o Bandita, tez bedziesz mosial wczesniej czy pozniej wymienic :icon_question: jak kazdy , he, he

 

:(

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie Bandyta!?!?!?!?

 

p.s. Przejechane 12 000 km, usterek..................zero :icon_twisted:

Prawda jest taka, że współczesne motocykle - jeżeli tylko się je właściwie traktuje - mogą bez zająknięcia przejechać nie tylko 12, ale i 120 tys. km, a nawet więcej. Oczywiście co jakiś czas trzeba coś tam wymienić, ale jest to naturalne zużycie części eksploatacyjnych.

Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego dodam jeszcze jedno kryterium czyli wizyty w warsztacie / awarie

 

 

1. Hondy CBF 1000 - 1/ 1

2. Triumph St 1050 - 4 / 0

3. BMW K 1200 S - 5 /0

4. Honda VFR - 74 p. 1 / 0

5. Suzuki V - Storm 1000 - 4 / 0

6.MZ 1000 S - 4 /1

7. Yamaha XT 660 X - 3 / 0

7. Kawa ZX 10R - 1 / 1

8. BMW R 1200 GS - 6 / 2

10. Kawa Z 1000 - 3 / 0

10. HD V-Rod - 8 / 0

12. Buell XB 12 S - 6 / 2

13. KTM 950 Adventure - 9 / 2

14. Ducati 999 - 11 / 0

 

W przypadku Duca pisano, ze wymieniono mu wlasciwie wszystkie podzespoly jakie mozna bylo wymienic a fabryka sama dziwila sie, ze ich sprzeglo wytrzymalo w ogole 50 000 km.

 

nie obiektywne te testy , jakby sprawdzali po 10 sztuk z kazdego modelu to by mozna bylo robic ranking , a wiadomo ze roznie to bywa jeden egzemplarz sie posypie a drugi nie . Ponawiam pytanie Dariusza L .

 

OK a kto ma za to zaplacic ? ? W/g mnie jest OK bo fabryka ma produkowac jakosc a nie buble i maja sie starac aby kazdy jeden a nie jeden z wybranych dobrze wypadl.

 

@ksrider

ok. Twoj jest trzeci.

Pytanie tylko:

Czy dlatego go kupiles?

 

Tatajacek pytanie zlozone, dla mnie sklada sie ono z dwoch aspektow.

 

I - na papierze

 

1. ABS

2. Kardan

3. wartosc przy sprzedazy ( okazalo sie totalna pomylka )

4. renoma i firmy i produktu

 

II - odczucia

 

1. zawieszenie - jazda conajmniej S - klasa

2. pozycja ergonomiczna

3. koncept produktu

 

Przez trzema laty testowalem wszystko co by mnie moglo zainteresowac ca. 50 motocyki. Czasami zdarzalo sie nawet i ponad 300 km podczas testu. I nic mi w sumie nie podchodzilo. Wybor wachal sie miedzy Hayka a XX'em z przewaga na korzysc Hondy. Gdyby Honda do 25.09.04 zmodernizowala Dual Brake System na ABS na 99% kupilbym chyba Honde.

 

W momencie wypuszczenia " K " na rynek ( byla ona o zgrozo ) prowadzona w rankingu Supersportow, dopiero po paru miesiacach trafila do sportowej turystyki gdzie przewodzila do momentu pojawienia sie nowego modelu " K 1200 GT " - o kilka punktow wiecej.

 

Sam wybor padl wlasnie w Sobote 25.09.04 po krotkiej jezdzie na torze w Lüneburgu ktorego wlascicielem jest ADAC. W czwartek nastapila ponad 350 km jazda probna i wybor zapadl calkowicie.

 

W Lipcu wymienilem ja na nowszy model. Cenowo nie groalo roli co wezme, zastanawialem sie nad wlasnie modelem " GT ". W gre wchodzila nawet ewentualna zmiana marki. Mimo tego zdecydowalem sie ponownie na " K 1200 S "

 

" K " po prostu trzeba sie przejechac i doznac wrazen z jazdy.

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...