ks-rider Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 (edytowane) Siemka ! Ranking niezawodnosci w przeprowadzonym przez niemiecki Motorrad Nowym liderem jest Honda CBF 1000. Podczas 50 000 km zarejestrowano nastepujaco km 11 842 Wymieniono tylne hamulcekm 12 574 wymieniono przednie hamulcekm 25 602 Akumulatorkm 29 539 owiewke, przelacznik swiatla tylnego hamulca i lampakm 29 539 zestaw napedowykm 31 282 tylne okladziny hamulcowekm 36 533 przednie okladziny hamulcowe wyniki rankingu 1. Hondy CBF 1000 - 78 punktow2. Triumph St 1050 - 76 p.3. BMW K 1200 S - 75 p.4. Honda VFR - 74 p.5. Suzuki V - Storm 1000 - 71 p.6. MZ 1000 S - 68 p.7. Yamaha XT 660 X - 67 p.7. Kawa ZX 10R - 67 p.8. BMW R 1200 GS - 67 p.10. Kawa Z 1000 - 65 p.10. HD V-Rod - 65 p.12. Buell XB 12 S - 54 p.13. KTM 950 Adventure - 49 p.14. Ducati 999 - 40 p. :icon_razz: Edytowane 2 Września 2007 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 (edytowane) Zaskoczony jestem pozycją Triumpha ( tak wysoko) oraz BMW R120GS i HD ( tak nisko). Edytowane 1 Września 2007 przez Leon84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 VStrom wysoko.... brawo brawo :) no i dwie Kawy w pierwszej dziesiątce... :) O miarodajności tego testu można dyskutować, ale dobrze że ktoś w ogóle robi takie testy i zawsze jakieś wnioski z mozna z tego wyciągnąć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 A gdzie Bandyta!?!?!?!? p.s. Przejechane 12 000 km, usterek..................zero :) Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 (edytowane) .. Edytowane 1 Września 2007 przez Lime82 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 1 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 (edytowane) A gdzie Bandyta!?!?!?!? p.s. Przejechane 12 000 km, usterek..................zero :notworthy: He, he Klaudiusz a pamietasz co pisales przy rankingu Triumpha ? cos w rodzaju " a co oni tylko opony testowali ? " Nie martw sie tez zbytnio o Bandita, tez bedziesz mosial wczesniej czy pozniej wymienic :icon_question: jak kazdy , he, he :( Edytowane 1 Września 2007 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 A gdzie Bandyta!?!?!?!? p.s. Przejechane 12 000 km, usterek..................zero :icon_twisted:Prawda jest taka, że współczesne motocykle - jeżeli tylko się je właściwie traktuje - mogą bez zająknięcia przejechać nie tylko 12, ale i 120 tys. km, a nawet więcej. Oczywiście co jakiś czas trzeba coś tam wymienić, ale jest to naturalne zużycie części eksploatacyjnych. Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 ks-rider - a co nawalało w przypadku ostatniego w tabeli - Ducati ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 nie obiektywne te testy , jakby sprawdzali po 10 sztuk z kazdego modelu to by mozna bylo robic ranking , a wiadomo ze roznie to bywa jeden egzemplarz sie posypie a drugi nie . Ponawiam pytanie Dariusza L . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tatajacek Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 @ksriderok. Twoj jest trzeci.Pytanie tylko:Czy dlatego go kupiles? pzdr :crossy:)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 2 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 (edytowane) Do tego dodam jeszcze jedno kryterium czyli wizyty w warsztacie / awarie 1. Hondy CBF 1000 - 1/ 12. Triumph St 1050 - 4 / 03. BMW K 1200 S - 5 /04. Honda VFR - 74 p. 1 / 05. Suzuki V - Storm 1000 - 4 / 06.MZ 1000 S - 4 /17. Yamaha XT 660 X - 3 / 07. Kawa ZX 10R - 1 / 18. BMW R 1200 GS - 6 / 210. Kawa Z 1000 - 3 / 010. HD V-Rod - 8 / 012. Buell XB 12 S - 6 / 213. KTM 950 Adventure - 9 / 214. Ducati 999 - 11 / 0 W przypadku Duca pisano, ze wymieniono mu wlasciwie wszystkie podzespoly jakie mozna bylo wymienic a fabryka sama dziwila sie, ze ich sprzeglo wytrzymalo w ogole 50 000 km. nie obiektywne te testy , jakby sprawdzali po 10 sztuk z kazdego modelu to by mozna bylo robic ranking , a wiadomo ze roznie to bywa jeden egzemplarz sie posypie a drugi nie . Ponawiam pytanie Dariusza L . OK a kto ma za to zaplacic ? ? W/g mnie jest OK bo fabryka ma produkowac jakosc a nie buble i maja sie starac aby kazdy jeden a nie jeden z wybranych dobrze wypadl. @ksriderok. Twoj jest trzeci.Pytanie tylko:Czy dlatego go kupiles? Tatajacek pytanie zlozone, dla mnie sklada sie ono z dwoch aspektow. I - na papierze 1. ABS2. Kardan3. wartosc przy sprzedazy ( okazalo sie totalna pomylka )4. renoma i firmy i produktu II - odczucia 1. zawieszenie - jazda conajmniej S - klasa2. pozycja ergonomiczna3. koncept produktu Przez trzema laty testowalem wszystko co by mnie moglo zainteresowac ca. 50 motocyki. Czasami zdarzalo sie nawet i ponad 300 km podczas testu. I nic mi w sumie nie podchodzilo. Wybor wachal sie miedzy Hayka a XX'em z przewaga na korzysc Hondy. Gdyby Honda do 25.09.04 zmodernizowala Dual Brake System na ABS na 99% kupilbym chyba Honde. W momencie wypuszczenia " K " na rynek ( byla ona o zgrozo ) prowadzona w rankingu Supersportow, dopiero po paru miesiacach trafila do sportowej turystyki gdzie przewodzila do momentu pojawienia sie nowego modelu " K 1200 GT " - o kilka punktow wiecej. Sam wybor padl wlasnie w Sobote 25.09.04 po krotkiej jezdzie na torze w Lüneburgu ktorego wlascicielem jest ADAC. W czwartek nastapila ponad 350 km jazda probna i wybor zapadl calkowicie. W Lipcu wymienilem ja na nowszy model. Cenowo nie groalo roli co wezme, zastanawialem sie nad wlasnie modelem " GT ". W gre wchodzila nawet ewentualna zmiana marki. Mimo tego zdecydowalem sie ponownie na " K 1200 S " " K " po prostu trzeba sie przejechac i doznac wrazen z jazdy. :crossy: Edytowane 2 Września 2007 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 (edytowane) fabryka MA produkowac , lecz czy produkuje .. :icon_mrgreen: I o tym mozna sie przekonac testujac motocykle w sposob jaki napisalem. pzdr , szerokiej. Edytowane 2 Września 2007 przez aLLy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.