ponczo Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Witam chciał bym wiedzieć jakie są wasze opinie za i przeciw o tym moto ponieważ chciał bym go kupić. Słyszałem że nie jest to wysoki motor i mały kłopot jest z kupieniem części. Prosze o odpowieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Słyszałem że (...) mały kłopot jest z kupieniem części.Owszem, na dzień dzisiejszy może być odrobinę trudniej dostać w Polsce części do Babyblade'a niż np. do Fireblade'a, ale to kwestia czasu, wraz ze wzrostem popularności "400" powinna wzrosnąć podaż części zamiennych do tych motocykli. PS Czy Twój wiek w profilu odpowiada stanowi faktycznemu? :banghead: Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 jak juz masz kupic 400tke to kup ZXR'a. Tez jest bardzo malo części ale wiecej niz do Cebry. POzdro Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 A dlaczego koniecznie uparłeś się na pojemność 400 ????? może jak wcześniej ktoś powiedział jak zyskają na popularności to dostęp do części będzie lepszy ale jak na razie jest fatalny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponczo Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Owszem, na dzień dzisiejszy może być odrobinę trudniej dostać w Polsce części do Babyblade'a niż np. do Fireblade'a, ale to kwestia czasu, wraz ze wzrostem popularności "400" powinna wzrosnąć podaż części zamiennych do tych motocykli. PS Czy Twój wiek w profilu odpowiada stanowi faktycznemu? ;)muj wiek to 15 - lat tak jak na forum jeszcze zastanawiam sie bo cbr 400 niejest duży i naniego bym wlazł :flesje:.KILER nikt mi tak niepowiedział. Ponieważ jestem niezawysoki a cbr 400 też niejest to motor dla dużych osub tak słyszałem bynajmiej. więc moto niemoże być zaduże ale jeszcze spotkałem sie z modlelem hondy vfr 400. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Oba są bardzo ale to bardzo zadko spotykane!!!!! Nie kupuj jesli masz kupic to juz lepiej kup GS'a 500 (tez jest dosyc malutki). Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Jak to nikt tak nie mówił to kwestia czasu, wraz ze wzrostem popularności "400" powinna wzrosnąć podaż części zamiennych do tych motocykli. Jest wiele nie za wysokich moto (gs gpz cbf itp ) a ponadto większość z nich da się jeszcze dodatkowo obniżyć najczęściej można kupić/ dorobić inne dźwignie przy amortyzatorze (kurcze nie pamiętam jak to sie "fachowo" nazywa ) ale widziałem już np R6 obnizoną dla niskiej dziewczyny (zestaw kupowany w salonie yamachy ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonasz12 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 jak na poiczątek taka 400 to dość dobry pomysł - Honda to honda - ta czy ta, obie bardzo ładne i fajne.Będziesz miał jakąś usterke to miesiąc jak nic do garazu i czekac na części :biggrin: ale może dzieki temu troche ochłoniesz i "dłużej pożyjesz". w wieku 15 lat to ryzykowne uczyć sie jeździć na takiej 400 - one lecą pod 200 km/h. Lepiej poszukaj czegoś mniejszego lub chociaz zdław sobie na poczatek (w wiekszości warsztatów robia takie "dławienia") Do wyboru masz:CBR 400 RR - 4 cylindry w rzędzie - piękny dzwięk i wysokie obrotyZX4R - to samo chociaz uwazam ze troche bardziej sportowo sie jeździ - czyli trudniejVFR 400 - Silnik w V - inny dzwięk i łagodniejsza charakterystyka - do tego ten wahacz jednostronny :icon_mrgreen:Bandit 400 - terz rzedówka i bardzo fajny motor chociaz nim nie jeździłem wiec nic nie powiem. reszta to zapewne jakies "wynalazki" do których napewno bedziesz miał niebotyczny problem znaleźć części. pozdrawiam ps. osobiście wybrałbym CBR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gromek Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Ja rozpocząłem od GS500F- doskonały motorek na początek, niewysoki, dobrze się prowadzi, duży dostęp części(lub Gs 500) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponczo Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 ja jeździłem na wielu motorach na 250 i innych ale jak dlamnie to zawolna jazda bo teras przed psami po asfalcie ciężko uciec a cbr - vfr 400 dlatego bo kiedyś muj kolega mi powiedział że są to niewysokie motory zresztą oba są na allegro teras tylko niewiem jak z częściami ale jeżeli sobie żadnej 400 niekupie to przerabiam tdr-a do stuntu. Ale jeżeli chodzi o obniżenie motoru w yamaha to wystarczy że pojedzieszdo yamahy i tam dają motor do tego zespołu ktury przerabia te motory jest to zespuł mbk orginalnie i z gwarancją Bo jeszcze ja chce sobie przerobić motocykl do stuntu jak ktoś wspomniał że r6 można obniżyć a doniej jest dobry dostęp z częściami więc kłopotów z tym bym niemiał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 Dzieciaku kup sobie lepiej line i naucz sie stryczek wiazac, bos glupi strasznie. Mniej problemow bedzie :notworthy: :notworthy: :icon_evil: :buttrock: I chocbys i litra mial to im i tak nieuciekniesz " superszypki rajdofcu" Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 (edytowane) Widac ze chlopak nie ma sie gdzie podziac. Teraz pewnie jego najwiekszym marzeniem jest konto na stuntpoland.com, bo tam podobny poziom wypowiedzi, ale tam go nie wpuszcza, wiec sie blaka. Ale na gronie tez jest takie forum i tez sie wypowiadaja glownie tacy lanserzy-pseudo-stunterzy wiec moze tam podbij :crossy:. Edytowane 2 Września 2007 przez Lime82 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 ja bym stawiał odrazu na 750 jak ja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qReK Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 Mialem okazje jeździć ostatnio hondą CB500 bardzo fajny sprzęt , nieduży .A ile masz wzrostu? ja mam 177cm i z CB500 nie mialem zadnego problemu. Chociaż taka jazda bez prawka na dłuższą mete, nie wiem czy to dobry pomysł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponczo Opublikowano 3 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 (edytowane) milosz-RR ty sam sie nucz robić stryczek poco takie głupoty piszesz jak nawet nic niepowiesz konkretnego takie głupoty to sobie możesz pisać w zeszycie Edytowane 3 Września 2007 przez ponczo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.