tomektychy Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 (edytowane) Witam. Dziś przy odpalaniu zimnego motoru spotkała mnie przykra niespodzianka. Załączam ssanie, sprzęgło starter i........nic....chechłał rozrusznik, czasem zaskoczył, ale zaraz gasł;) musiałem go chwilę pomęczyć aby zaskoczył na tym ssaniu. Dodam że motor stał nieruszany dzień.Ostatnio mi się dusił i gasł podczas jazdy ale to chyba ze względu na to że moja Suzi pragnęła już rezerwy:) po przełączeniu kranika odpalała normalnie. Dopiero dziś uzupełniłem bak jednak nie było widać suchego dna baku więc nie ma to związku z brakiem paliwa. Czego to może być przyczyna?wcześniej paliła na dotyk bez żadnego problemu Edytowane 28 Sierpnia 2007 przez tomektychy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Witam! Tak to już jest. Kolega miał to samo w CBR 900. Zazwyczaj w baku są jakieś syfy i się jeździ dotąd aż sie dostaną do gaźników... Dostają się one dlatego, że gdy jest mało paliwa to benzyna zaciągana jest razem z brudami do gaźników i w tym na 90% jest cały problem. Czeka Cię czyszczenie i regulacja gaźników.}Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomektychy Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 ehhh no to jednym słowem lipa....ale do baku i paliwa nie wejdę...trudno:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomektychy Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 czy tego typu regulacja jest do samodzielnego zrobienia??czy lepiej oddać mechanikowi? pytam bo niestety z mechaniki jestem zielony... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Witam! Jeśli masz rdze w baku to musisz ją wyczyścić. Było o tym na forum. A co do gaźników to jeśli się trochę znasz to możesz sam przeczyścić ale potem trzeba je synchronizować a przyrządu do tego nie masz. Więc lepiej oddać do mechanika. Koszt to około 200zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 czy tego typu regulacja jest do samodzielnego zrobienia??czy lepiej oddać mechanikowi? pytam bo niestety z mechaniki jestem zielony... Jak jestes zielony to sie za to nie bierz bo będziesz chodził pieszo.W GS-ie kranik nie zciaga paliwa do zera wiec moze brakowac paliwa mimo ze w baku niema jeszcze dna. Jeżdzij zawsze na ON i staraj sie uzupełniac paliwo jesli zajdzie koniecznosc przełaczenia na RES.Jesli zabraknie ci paliwa i je uzupełniłeś to nie piłuj silnika rozrusznikiem , tylko przełącz na PRI i odczekaj minutę a potem z powrotem na ON lub RES i pal wtedy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomektychy Opublikowano 1 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 dzięki za rady:) motorek juz u mechanika. zapytam się czy przeczyścili mi bak. przynajmniej jedna rzecz mniej do zrobienia na początek przyszłego sezonu:)co ile trzeba regulowac gaźniki? Motor odebrałem już od mechanika. Okazało się że pływak w gaźniku był za wysoko i trzeba było obniżyć. JEdnak pytałem się mechanika o milion innych rzeczy ale zapomniałęm najważniejszego...co mogło być przyczyną tej usterki? i czy ktoś mógłby mi napisać jak powinno się prawidłowo obchodzić z ssaniem?bo ja robię tak: odpalam moto na max ssaniu potem daję połowę i tak reguluję tym ssaniem aby obroty nie przekraczały 3-4tyś obrotów (gdy jest za dużo-odejmuję ssania, gdy za mało dodaję) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 OK wszystko robisz dobrze. Powodem usterki moglo byc lekkie przylewanie gaznika w momencie przejscia z wolnych wyzej z powodu zbyt wysokiego poziomu paliwa. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomektychy Opublikowano 2 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 a czy ja mam na to wpływ? tzn czy mogę coś zrobić aby podobna usterka się nie pojawiła ponownie? czy to jest kwestia złej regulacji i teraz po serwisie powinno już być ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 Jezeli to bylo przyczyna to byla to kwestia zlej regulacji i teraz powinno byc dobrze.A czy jest dobrze ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomektychy Opublikowano 2 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 No nie zupełnie...motor nie odpala tak jak powinien.albo mi się zdaje. Dobrze że mam gwarancję na tą usługę więc jutro motor idzie ponownie na serwis. Do tego dochodzi zbyt duże spalanie paliwa :/ muszę zapowiedzieć to jutro aby pod tym kątem też poprowadzili regulacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyl Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Witam Dzieki za wszystkie rady bo mam podobny problem z odpaleniem motorka. Dodam tylko że u mnie częściowo pomogło czyszczenie świecy. Mam pytanie: Czy to normalnie że motocykl tak jakby "przerywa" gdy ruszam na zimnym silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 zalezy co rozumiesz przez slowa przerywa musisz dokladniej opisac pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyl Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 zalezy co rozumiesz przez slowa przerywa musisz dokladniej opisac pozdro hmm... już opisuje - przy dodawaniu gazu gdy silnik jest jeszcze zimny często występuje metaliczny dzwięk. Coś jakby uderzanie metalowych elementów. Za każdym razem kiedy to uderzenie występuje jest również coś jakby odcięcie mocy. Całośc trwa tylko przez pare minut. Jak sie rozgrzeje wszystko wraca do normy. Co to może być? A może to normalne i niepotrzebnie o tym pisze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Zuzyte sprzeglo jednokierunkowe rozrusznika.Radze w zimie rozebrac i wymienic rolki i sprezyny ( tylko 3 )Trzeba do tego zdjac kolo magnesowe alernatora z koncowki walu i to jest zwykle najwiekszy problem. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.