en500 Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Zamykam kranik i pozostawiam na noc w garażu kawasaki EN 500.Rano jak stawiam moją kawkę do pionu wylewa się bardzo duża ilość paliwa z komory filtra powietrza. Czasami się to nie dzieje. Dominik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musieli Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Jeśli masz podciśnieniowy kranik to najprawdopodobniej puszcza membrana. Dodatkowo pewnie nie trzymają zaworki iglicowe w gaźniku/ach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 a ten kranik da się w ogóle "zamknąć" powinien mieć chyba tylko ON - PRI - RES chyba że się mylę... może przełączasz go na PRIming? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 (edytowane) PRI - kranik masz otwarty całkowicie np. do zalewania gaxników po zimie czy po remoncie, ON-w takiej pozycji się jeździ i zostawia np. na noc. RES-wiadomo, rezerwa.To jest kranik podcisnieniowy, podcisnienie z kolektorów steruje membraną, to jest w pewnym sensie pompa paliwa ;) Jak koledzy wyzej wspomniejli: 1. może masz uszkodzona membrane w kraniku, 2. mogą puszczać zawory iglicowe pływaków. Edytowane 28 Sierpnia 2007 przez Lukass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 1. może masz uszkodzona membrane w kraniku, 2. mogą puszczać zawory iglicowe pływaków. Ja dodam tylko tyle, że w tym drugim przypadku możesz mieć benzynę w oleju, która dostaje się tam przez przelewajace gaźniki... Bardzo niezdrowe dla silnika. Warto to sprawdzić przy tego typu problemach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 jak na mój (może niezbyt rozwinięty) rozum, to tylko zaworki pływaków muszą być padnięte, bo przecież nawet gdyby membrana puszczała, czy kranik był na primingu to one powinny odciąć dopływ paliwa do gaźnika przy jego odpowiednim poziomie w komorze pływakowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
en500 Opublikowano 24 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Na dziś ustaliłem, że po zdjęciu wężyka i pozostawieniu na OFF jest mały wyciek paliwa. Dlatego proszę o pomoc: gdzie można zakupić kranik do en500 ??? Następnym etapem jeżeli to nie pomoże będzie ustalenie stanu iglic w gaźniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Stan iglic zaworkow plywakowych mozesz sprawdzic od razu, nie czekajc na znalezienie kranika.Rozebrac gazniki wyjac zaworki i obejrzec stozki iglic pod szklem powiekszajacym.Jak zabrudzone to oczyscic, jesli maja wyklepane kolko wokol stazka to trzeba je wymienic. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Na dziś ustaliłem, że po zdjęciu wężyka i pozostawieniu na OFF jest mały wyciek paliwa. Dlatego proszę o pomoc: gdzie można zakupić kranik do en500 ??? Następnym etapem jeżeli to nie pomoże będzie ustalenie stanu iglic w gaźniku.primo: tak jak pisze Adam, sprawdź od razu zaworki w komorach pływakowych. jeśli zużyte wymianasecundo: nie szukaj kranika tylko zestawu regeneracyjnego do kranika.Nowy kosztuje ca. 30zł przed chwilą sprawdziłem z ciekawości.. na stronie Larssona zaworek iglicowy kosztuje 10.70zł, a zestaw naprawczy kranika 38.10zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Tylko że wymiana samego zaworka niekoniecznie musi pomóc. Zaworek współpracuje z gniazdem i ono może też być wybite a tego w zamienniku już nie kupisz. U mnie była podobna historia. Wstawiłem więc elektryczny zawór benzynowy od instalacji LPG podłączyłem go pod światła i mam spokój z cieknącym gaźnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kocz Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Ej no gaźnik Ci nie trzyma ,i przelewa ,zaworki iglicowe w gaźnikach ,albo pożądne czyszczenie sie kłania PozdroAll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Tylko że wymiana samego zaworka niekoniecznie musi pomóc. Zaworek współpracuje z gniazdem i ono może też być wybite a tego w zamienniku już nie kupisz. U mnie była podobna historia. Wstawiłem więc elektryczny zawór benzynowy od instalacji LPG podłączyłem go pod światła i mam spokój z cieknącym gaźnikiem.To jak wygląda taki zaworek? Bo wydaje mi sie że to jeden element po prostu wykręcasz stary i wkręcasz nowy??? Jakie gniazdo??? Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Eee jakby tu obrazowo to opisać. Wygląda mniej wiecej to tak: Mały wałeczek zakończony stożkiem (ten element można dokupić np. w klasie lub larssonie) który wchodzi w mosiężną tulejkę umieszczoną w korpusie gaźnika z stożkowym otworkiem w środku (tego już nie dokupisz nigdzie po za serwisem.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomektychy Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Mi również się ostatnio paliwo wylewało z air boxu...syf z baku (nasza benzynka kochana) powodował że zaworek iglicowy przepuszczał paliwo. Oddałem do serwisu....zamontowali filtr (nie orginalne rozwiązanie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.