Skocz do zawartości

Nowy Transalp - edycja 2008


Rekomendowane odpowiedzi

Informacje jakie do mnie dotarły są następujące:

- Nowy Transalp będzie dostępny być może jeszcze jesienią b.r. a najpóźniej wiosną 2008

- pojemność 750 w układzie V (prawdopodobnie rozwiercony silnik z Deauville)

- cena około 1000 pln drożej od obecnego

- wyglądać ma tak:

http://membres.lycos.fr/radioschu/transalp750.jpg

http://www.varaderoclubitalia.it/images/Transalp_2005.jpg

 

Nie wiem jak Wam, ale mi się podoba.

 

:D

 

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie zaklejanie dziury po Africe hulajnogą albo po prostu ewolucja w bardziej "miękką" stronę. Z kolejnego kultowego motocykla robi się konkurencję dla np V-stroma: odlewane koła, z przodu 17'' czy tam 19'', brak zadziorności... Afryka nadal rządzi.... Pozdr :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem prezentuje sie super...ale właśnie żal że odchodzi się od pierwowzoru...nie rozumiem dlaczego konstruktorzy nie idą w stronę tą którą poszedł np KTM 990 Adventure czy BMW GS1200 ... Japończycy robią teraz jakieś soft turystyczne enduro z naciskiem na turistic......a tak naprawdę po Africe Twin jest pustka dla tych którzy lubieją taplać się w błotku, ale i wygodnie połykać setki tysięcy kilometrów z bagażem i nie jednokrotnie z babą... tak więc nie rozumiem podejścia Japsów do tematu...Africo wróć !!! (ale z mocniejszym silnikiem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co sie dzieje z tymi turystycznymi endurakami.... Zabili ostatniego ducha off roadu w tym moto. Najpierw Triumph Tiger teraz TransAlp. Japonia nie robi juz turystycznych enduro, tylko motocykle turystyczne :buttrock:

Blehh....

 

Ps. Nie tylko dziura po Afryce ale i np po BIGu zostala.

Edytowane przez Mutomb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda jak odgrzewany kotlet

 

dokładnie: tył z wydechami jak od starego, przód coś zmiksowane z viadra i nowych kantów devilki 700. do tego szosowe koła... ale się sprzeda: jak się sprzedaje v-strom, jak jeszcze parę innych. bo tych od off-roadu przekonać będzie trudniej do porzucenia afriki, a tak - łatwa klientela w eu

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda jak odgrzewany kotlet. Zamiast wyznaczania nowych kierunków, mamy lekki lifting dotychczasowego modelu, tyle że w wydaniu jeszcze bardziej "kotletowym", bo mniej terenowy.

 

To już prawie jak XL1000'2007. Dwa wydechy poziomo zamiast pionowo i mamy to samo. Różnica w masie i osiągach na asfalcie.

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Hon..._veradero07.htm

Edytowane przez Hun996
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że przemiana Trampka ma iść w tym kierunku....całkiem na równą szosę....Właśnie na nowego Trampka liczyłem i czekałem, wierząc ,że japońce zrobią dobry mix z Afriką, /unowocześnią go tylko nie zmieniając cech enduro!!!!!!/ ,ale sie pewnie przelicze, ponieważ takie foto nowego Transalpa widziałem w "motocyklu" jakieś dwa lata temu, zaraz po zaprzestaniu produkcji Afriki, koncepcja ta pewnie jednak pozostanie. Szkoda wielka starego Trampka i nieodżałowanej Afriki, przecież byłby wspaniały mix, najlepszy w swej klasie!!! Z nowoczesnym silnikiem 750, z wtryskiem itp..Z V Stromem pewnie nowy Trampek i tak nie wygra , chociażby cenowo.Skośnoocy z Hondy muszą zawsze postawić wszystko do góry nogami!!!!Ale sami sobie winni!!!! Kupie w przyszłym roku V Stroma 650!!!!Powinni czytac forum!!!!

Chce mi sie naprawde płakać!!!!!

Edytowane przez Leszek45
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Człowieku, masz 45 lat i to jest dla Ciebie powód do płaczu?

 

A Ty nabierasz się na taką ściemę ?

 

No i faktycznie wybór jest niewielki dla offroadowych turystów....KTM Adventure i BMW GS1200... Gdyby w KTMie poprawili moment obrotowy przy niskich i średnich obrotach powiedziałbym że jest to motocykl doskonały... BMW jeśli upora się z luzami w przeniesieniu napędu i toporną skrzynią biegów też będzie bliska ideału...jednak KTM wydaje mi się być bardziej rasowym endurakiem... i wygląda zajebiście... ciekawe tylko czy dorówna niezawodnością i solidnością dla Afriki i GSa ...??

Edytowane przez cabaniero
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, trampek z wałem byłby ciekawą opcją :wink: Szkoda, że pewnie by zamulał jak NTVka. Niemniej w tej klasie turystyków wał byłby dużym argumentem na rzecz tego motocykla. Niemniej raczej bym na to nie liczył :clap:

 

Cabaniero - KTM jest niezawodny, o ile masz szczęście lub jakieśtam podstawy techniki motocyklowej. W wielu egzemplarzach nie dzieje się nic przez np. 100tys km (tu jest kwestia szczęścia przy zakupie). W niektórych egzemplarzach cośtam się dzieje, ale zwykle są to proste usterki, które od biedy daje się samodzielnie poprawić (przynajmniej na tyle, żeby dotoczyć się do serwisu). Najwięksi tylko pechowcy trafiają na sprzęty, które potrafią stanąć w połowie drogi, po czym tydzień w serwisie nie wystarcza, żeby znaleźć usterkę... W każdym razie podobno 990 jest znacznie bardziej niezawodny od 950, więc generalnie sprzęcik ok.

Jest ogromna różnica w jeździe terenowej na LC8 i R1200GS. Ten pierwszy prowadzi się jak rasowe enduro, a ten drugi - jak turystyk z większym prześwitem. Do turystyki offroadowej zdecydowanie wolałbym KTMa, natomiast jeśli BMW, to raczej Dakar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...