Danski Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 (edytowane) Witam, Zastanawiam się nad pewną kwestią... czy zamiana oryginalnego tłoka w KLR 650 na tłok kuty np Wossner'a wydłużyłoby żywotność silnika? Aktualny przebieg: 5000km Zaznaczam, że jeżdżę spokojnie bez "pałowania".Czy ktoś z Szanownych klubowiczów mógłby mnie oświecić?Pozdrawiam, Daniel Edytowane 24 Sierpnia 2007 przez Danski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
math1982 Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Ja tam się za bardzo na klr nie znam, ale po kiego zmieniać tłok przy przebiegu 5000 km? A nie 50000 km? Ale to i tak jeszcze pośmiga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Ja tam się za bardzo na klr nie znam, ale po kiego zmieniać tłok przy przebiegu 5000 km? A nie 50000 km? Ale to i tak jeszcze pośmiga. zgadzam sie w 100 % w tym sprzecie nie robi sie remontow tak czesto , co najwyzej mozesz wyregulowac zawory i zmienic lancuszek rozrzadu chociaz i tak nie wydaje mi sie zeby juz byl zuzyty chyba ze przebieg byl krecony ;) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 jeżeli Twój klekot ma przebieg 5 tys to mozesz mu jedynie safundować czyszczenie gaxnika, filtra, wymiana oleju, i sprawdzenie zaworów i zakup wachy ;) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 co innego moj, srednio pol litra smalcu na 100 km :wink::D , tlok wosnerka zamowilem na polowe wrzesnia :D , wymiana tloka poleprzyla by nieco osiagi ale tylko troszke i bez sesu ladowac kase w taki interes. Po wymianie zdam relacje :D tylko cholernie niechce mi sie przy tym grzebac ;) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 ku*wa;/ po co piszecie takie brednie skoro gosc sie napewno pomylił ??;/ wierzycie w przebieg KLR 5tys??;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 a ty z kad wiesz ze sie pomylil ? moto z 2003 roku 5000 km jest mozliwe ! Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Kute tłoki zwiększają komprechę, co za tym idzie siły działające na poszczególne części w silniku.Jeżeli motocykl ma 5000 Km, to problemu raczej nie ma, powinno to wytrzymać, ale jeżeli 50 lub więcej to może dojść do sytuacji że niewytrzyma korba lub łożyska wału, jeżeli rozrząd jest słabiutki to też szybko może go kicha trafić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danski Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 (edytowane) ...czyli widzę, że taki zabieg nie ma najmniejszego sensu...Dziękuję za wszystkie sugestie....a tak z ciekawości: czy jak już wyśmigam te ok 50000km i silnik będzie wołał o kompleksowe leczenie to jakikolwiek serwis zrobi remont tak, że motocykl będzie miał parametry fabryczne (czyt: moc, spalanie oleju itp) i przejedzie następne 50000km?P.S.Moja KLR'ka ma naprawdę 5000km...to widać nawet po wyglądzię każdego podzespołu...jest jak z salonu :icon_exclaim:...ale niestety u mnie nie będzie miała tak lekko ,że tylko 5000km przez następne 3-4 lata :) Edytowane 25 Sierpnia 2007 przez Danski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 ku*wa;/ po co piszecie takie brednie skoro gosc sie napewno pomylił ??;/ wierzycie w przebieg KLR 5tys??;/ Jak sie chcesz w moim dziale wypowiadac kolego to wyraz k... musi zniknac z twojego jezyka.Jak nie zniknie to bede kasowal twoje posty. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 masz nowy motor i tloki bedziesz zmienialwez to lepiej zostaw w spokojuco do przebiegu 50 tys moge sie zalozyc z toba ze predzej go sprzedasz :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 no wlasnie , jak to jest z tymi tlokami w starym singlu ? czy naprawde jest takie duze ryzyko ze korba padnie ? jezdze raczej spokojnie, nie katuje moto do odciecia...... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 z moich obserwacji moto chodzi zajebiście yno mowie tu o tłoku o standardowym stopniu sprezeania Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 niedotykaj silnika! :) tak jak zosatlo to wczesniej napisane, zwory, gaznik, olej i tylko jedzic! Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danski Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 masz nowy motor i tloki bedziesz zmienialwez to lepiej zostaw w spokojuco do przebiegu 50 tys moge sie zalozyc z toba ze predzej go sprzedasz ...widząc tyle opinii w stylu "daj sobie spokój" ...daję spokój i już nawet nie rozmyślam :)...a propos przebiegu 50000km... z jednej strony masz rację Stan, że pewnie do tego stanu licznika zdążę go wymienić na coś innego... a z drugiej strony te 50000km wydaje się tak niewiele... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.