teslasim Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Światła pozycyjne, mijania drogowe, migacze sygnał stopolej, płyn hamulcowy, naciag łańcucha, przednie zawieszenie najlepiej stać obok bo wszystko sprawdzisz a z siodła nie wypionuj motocykl bo niema pewności czy na centralce będzie stał idealnie prosto W Krakowie było to tak że ubranej osobie gotowej do jazdy przygotowywała motocykl do jazdy nastepna z kolejki złożyć nóżkę ustawić lusterka włączyć światła obejrzeć się do tyłu i dopiero ruszać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 nie ruszaj! najpierw sprawdz czy masz zapiety i opuszczony kask... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Jak ja zdawałem w styczniu to kolejnosc byla obojetna :) Plac to pestka z resztą tak samo miasto. Co za problem jesli jest wyznaczona trasa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scorpion26 Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 nie wiem czy w Tychach jest jakaś wyznaczona przynajmniej nic o tym nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abraxas Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Światła pozycyjne, mijania drogowe, migacze sygnał stopolej, płyn hamulcowy, naciag łańcucha, przednie zawieszenie Mało ... :-) Oświetlenie tablicy rejestracyjnej, wzrokowo ciśnienie w ogumieniu. Sygnał dźwiękowy. W praktyce bywa różnie. Mnie pan zapytał o olej i płyn ... chłodniczy. Znaczy jak się sprawdza. W YBR250 :-) Chyba chciał mnie podejść... O resztę nie pytał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 u mnie w WORD wystarczy to : kienko od oleju, korek od wlewu oleju, naciag lancucha, dzwignia ssania, kranik paliwa, poziom paliwa w zbiorniku, poziom plynu hamulcowego, swiatla: poz.mij.drog. kierunki, swiatla stopu, sygnal: dzwiekowy i swietlny, dzialanie hamulca przedniego i tylniego, plynnosc ruchu kierownica, czy podpora zostala zwolniona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Kornol to Ci sie udało - niektórym egzaminatorom jeszcze do głowy hamowanie awaryjne strzela do głowy i uwaga! koła masz zablokować ;| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Kornol to Ci sie udało - niektórym egzaminatorom jeszcze do głowy hamowanie awaryjne strzela do głowy i uwaga! koła masz zablokować ;|Bo wielu egzaminatorów to niekompetentni urzędnicy, którzy nie muszą umieć jeździć by móc egzaminować.Wymóg blokowania kół jest dla mnie bandytyzmem i wyrazem skrajnego braku przygotowania egzaminatora. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.A.C.E.K Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 to blokowanie to jakiś bezsens. Wierzę, ale wierzyć się nie chce...JaPSnie doświadczyłem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twisteros123 Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 W moim przypadku sprawdzilo sie powiedzenie "do trzech razy sztuka":wink: 1)kompletnie sie nie rozglądalem - moja wina2)gdzieś sie podobno nie rozglądnelem - moja wina:) 3) zdany - zapytalem czy mam używać kierunków, odpowiedz - NIE...w takim razie pilnowalem głowy:) przy ruszaniu rozglądnąć sie, na górce rozglądnąć sie prawo lewo, na ósemce rozglądnąć sie na krzyżówce prawo lewo. No i niespodzianka hamowanie awaryjne - mój pierwszy raz - YBR staneła jak wryta w miejscu:)4 godz czekania na miasto!!! - na mieście raz tylko nie wyłączylem kierunku - ogólnie bez problemu. WNIOSKI: Rozglądać sie na placu!! a na mieście jak coś omijacie to kierunek!! Miejsce zdawania - WORD Jelenia Góra POZDRAWIAM!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 (edytowane) Witam-zdawałam egzamin na A w ten poniedziałek 26.11.2007 na Odlewniczej. Egzaminator trafił się burkliwy strasznie, marudził, glindził, ale tam gdzie glindził najwięcej tam o dziwo mi zaliczył. Co ciekawe, wielu ludzi na tym czy innych forach pisało, że motocykle na Odlewniczej miały za wolne obroty i prawie gasły-no więc ja miałam kompletnie odwrotną sytuację. Zdawałam na Hondzie oznaczonej nr.3.Placu byłam pewna, bo na kursie jeździłam bardzo dobrze. Jakie było moje zdumienie jak ruszyłam do pierwszego zadania, czyli górki-motocykl miał takie obroty, że nie musiałam dodawać gazu, wystarczyło puścić sprzęgło i sam jechał.Na neutralnym biegu miał 4000 obrotów! Kiedy zjechałam z górki w stronę ósemki zwyczajnie mnie przy tej prędkości wyrzuciło-koleś stwierdził, że nie panuję nad motocyklem-kit z tym-tylko cały czas zastanawia mnie jedno, czy to normalne, że motocykl ma 4000 obr na neutralnym biegu, czy poprostu celowo był podkręcony, a może to przez ssanie? Naprawde obawiam się drugiego podejscia-albo może to normalne, ze powinnam pokonywać ósemkę z prędkością 40km/h.Ze zdających 3 osób chyba wszyscy nie zdali-kolega zdający obok oblał chyba z podobnej przyczyny Nie przejmuj sie, tam wszyscy sa buraczo / burkliwi. Na 7 zdajacych zdawalo moze dwoch. No moim egzaninie moto mialo zaledwie 800 rpm. ;) Edytowane 2 Maja 2008 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 miałem też hamowanie awaryjne, ale bez blokowania :/ na znak zatrzymanie do 0 i tyle przód, tył, biegami i gitara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frem Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 obroty silnika mają być od 1000 do 1500 jeśli więcej zwróć uwagę egzaminatorowi. Przed egzaminem motocykl ma być już rozgrzany i gotowy do jazdy, a nie egzaminowany go ma rozgrzewać zdając egzamin :O Słuchajcie ja zdawałem w kwietniu egzamin w WORD w Szczecinie. Byłem wyszkolony idealnie przez nauke jazdy. Przed ruszeniem. Stoisz obok motocykla. Wszystko co robisz mówisz.Najpierw butem sprawdzasz luz łańcucha.Przechodzisz na drugą stronę: sprawdzasz poziom oleju. Pokazujesz gdzie sie sprawdza. Odrau potem sprawdzasz plyn hamulcowy (przy kierownicy).Teraz sprawdzasz światła. I uwaga. W różnych moto jest róznia. W moim, tzreba było przekręcić stacyjkę na ON , żeby zapaliły się swiatła postojowe. Sprawdzasz je. Potem musiałem włączyć silnik by sprawdzić swiatłą mijania. Pamietajcie, przód i tyl.Tera sprawdzasz światła stopu, bez siadania na moto. Naciskasz przedni i prosisz egzaminatora żeby powiedział Ci czy pali sie światło stopu. Buten naciskasz nożny i to samo się pytasz. Teraz sprawdzasz światła drogowe (pomagasz sobie ręką) sprawdzasz światło ostrzegania, kierunki, klakson, awaryjne jesli są. OK teraz siadasz na moto.Pamietaj żby nożke najpierw zdjąć.Siedząc na moto sprawdzasz hamulec przedni (naciskajac hamulec reka i nacisnać siłą na kierownice, moto nie ma prawa ruszyć :icon_mrgreen:) to samo z tylnym, tylko ciagniesz moto do tyłu trzymając noge na hamulcu. Teraz sprawdzasz lusterka, podotykaj, pokaż ze cos tam sobie robisz, nawet jak dobrze są ustawione.Teraz sprawdzasz kierownice, skrecając max w lewo i prawo. Zsiadasz z moto. Stawiasz na nożke. Zdejumujesz nożke, przeprowadzasz moto do wyznaczonej lini. Stawiasz na nózke. Sciagasz nożke i wsiadasz na moto. Potem masz slalom, osemki, slalom powrotny. Gosciu wsiada do samochodu i jedziecien a górke. A potem miasto. Na miescie pamietać o kierunkach, gdy zmieniasz pasy ruchu, jak skręcasz na skrzyżowaniach itd. Ważne, żeby nie wychylać sie prędkością, lepiej jechać o te 2 km/h mniej niż dozwolona. Trasa jest stała i powinna wisieć w WORDzie do obejrzenia. Zresztą na nauce jazdy powinniscie jeździć ta trasą milion razy. Aha, ważne. Przed ruszeniem na placu, należy obejrzeć się za siebie. Tak samo na górce, obejrzec sie w prawo za siebie! Nie szarpać sobie moto.... jak macie do 50 to nie bać sie trojki uzwac. To tyle. Zdalem za pierwszym zero uwag. Moto już czeka na mnie od końca marca i wkurza mnie że tyl sie czeka na piaperek :s. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 oprócz tego przed ruszeniem sprawdz czy masz zapięty kask i czy kranik jest przekręcony na 'ON'!pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin700 Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Jak to jest z tą stopką? Mam ją złożyć zanim zacznę siadać na motocykl? Ja na kursie najpierw staję nad motocyklem okrakiem i dopiero jak trzymam go w równowadze za kierownicę to składam stopkę i siadam na siedzeniu. Cytuj Wszędzie dobrze, ale najlepiej w siodle :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.