niemiec22 Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Witam.Mam problem z moja gpz 500 s.Jest ona po kapitalnym remoncie w serwisie Kawasaki ale od niedawna nie chce mi jechać powyżej 5 tyś obr.zaczyna sie dusić i nie chce jechać.Jest on na dotarciu bo ma prawie wszystkie częsci w silniku nowe.Dzieje mi się to tylko podczas jazdy,a gdy motor stoi w garazu to trzymajac go na obrotach przy 8 tyś bez problemu chodzi???Nie mam pojęcia co to moze być?Pomózcie jak możecie bo naprawde jest to denerwujące.Pozdrawiam niemiec22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 skoro jest dopiero co po remoncie, jedź do tego serwisu. Miałeś tak od początku po naprawie, czy dopiero po jakimś czasie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niemiec22 Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 skoro jest dopiero co po remoncie, jedź do tego serwisu. Miałeś tak od początku po naprawie, czy dopiero po jakimś czasie?Słuchaj odebrałem motor z serwisu i pojechałem za granicę do pracy na dwa miesiace.Jak przyjechałem zacząłem jeżdzic i od tego czasy zaczeło mi sie tak dziać.Dałem go do serwisu i powiedzieli ze to tylko swiece i mi je wymienili.Jadąc z serwisu było ok przez ok 40 km.I tak do teraz sie mecze.Nie dojeżdzam go bo jest na dotarciu.Niewiem co robic.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Z powrotem do serwisu i reklamuj znowu.Swiece padaja z jakiejs przyczyny i ta przyczyne trzeba znalezc.Sama wymiana niczgo nie zalatwi. Sprawdz jak swiece wygladaja teraz. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 racja racja Adamie. ja w swoimi gpzcie mialem podobnie zaraz jak go kupilem. krecil sie tylko do okolo 6500RPM, swiece wymienilem.... i dodatkowo luknąłem do filtra powietrza. byl caly zasyfiony. wymienilem swiece i filtr powietrza i jak reka odjal. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Jak wymiana świec pomogła, a potem znowu kupa, to mieszanka za bogata. Koniecznie obejrzyj swiece - na pewno są czarne. Możesz też na CHWILĘ zdjąć filtr powietrza i zobaczyć jak jedzie. Jak lepiej pójdzie to na bank mieszanka, a przyczyny tego mogą być różne. Iglica, poziom paliwa, śruba mieszanki, etc. Sprawdź jak jedzie bez filtra ale tylko NA PRÓBĘ. Nie jeźdźij na codzień bez filtra bo załatwisz silnik. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Znam tez przypadek chlopaka co mial GSX 400- 4 cylindry chlodzony ciecza- zostawil moto w serwisie w Warszawie na rutynowe przeglady z czyszczeniem gaznikow- przed serwisowaniem moto jezdzilo do ok. 190 km na liczniku, po serwisie przy tych samych obrotach tylko 155- zgadnijcie co zrobili- wymienili walki rozrzadu na wersje 27 KM- ale to sie okazalo po zmudnym prywatnym sledztwie- szwagier wlasciciela mial taki sam moto tylko 27 km- niestety nikomu nie mozna nic udowodnic , serwisu juz nie ma , a kolega juz sprzedal Suzuke i przesiadl sie na wiekszy sprzet...Mam nadzieje ze nie zrobiona podobnego manewru... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Jak wymiana świec pomogła, a potem znowu kupa, to mieszanka za bogata. Koniecznie obejrzyj swiece - na pewno są czarne. Możesz też na CHWILĘ zdjąć filtr powietrza i zobaczyć jak jedzie. Jak lepiej pójdzie to na bank mieszanka, a przyczyny tego mogą być różne. Iglica, poziom paliwa, śruba mieszanki, etc. Sprawdź jak jedzie bez filtra ale tylko NA PRÓBĘ. Nie jeźdźij na codzień bez filtra bo załatwisz silnik.sciagniecie filtra powietrza przy gaznikach podcisnieniowych nic mu nie da! efekt bedzie taki ze moto bedzie dymilo na czarno. wiem to bo sam mialem problem podobny do tego o ktorym dyskutujemy i robilem wiele eksperymentow. moj filtr byl zasyfiony, jak go sciagnalem to nie dalo to zadnego efektu pozytywnego. dopiero gdy wlozylem nowy, czysty moto zaczelo normalnie chodzic. gaZnik podcisnieniowy dziala troszke inaczej niz zwykly. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Moze byc to wina słabego napiecia i pod cięzarem ginie iskra. jak tak miałem w ktm to wymieniłem cewke i było ok. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.