Stan Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 wlasnie jest problem albo i go nie ma chcialem zapytac czy taki objaw kiedy po zaparkowaniu motocykla i zgaszeniu kluczykiem, wlacza sie wentylator na chlodnicy, i co by nie robic wyjac kluczyk, lub wylaczyc czerwony przycisk on i tak chodzi :icon_mrgreen: motocykl kawasaki vulcan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr-z Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 wydaje mi się, ze to moze być normalne ponieważ gdy temp płynu jest na granicy włączenia wentylatora i się zatrzymasz to chłodzenie przepływem powietrza zanika i temp wzrasta nieznacznie o kilka stopni, a że wentylatory najczęściej są podłączone bezpośrednio do aku ( nie przez stacyjkę ) to siłą rzeczy wentylator musi się włączyć, tak samo dzieje sie w samochodach wysiadasz z samochodu w gorące dni zamykasz go a wentylator na chłodnicy dalej pracuje :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drzewulec Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Przecież w samochodzie jest tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 kumpel w hondzie ma tak ze jak przekreca kluczyk to wiatrak sie wylacza, i moto sobie samo stygniedlatego sie zastanawialem czemu tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 W moim zygzaku 1100 też tak było silnik zgaszony a wentylator chodzi... ale w niczym mi to nie przeszkadzało... widocznie tak ma być... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varg Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 U mnie w vulcanie 800 wentylator się wyłącza po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Cytuj Organizacja wycieczek motocyklowych po Mazurach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mwichan Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 To jest zupełnie normalne, a uzależnione tylko tym czy zasilanie idzie 'na krótko' czy przez stacyjkę. Moim zdaniem lepiej jak pochodzi wentylator i się dobrze schłodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 W Hondzie CB 500 było tak ze jak wyjalełm kluczyk to wentylator jeszcze pracował.W Fazerze jest tak ze jak wyjme kluczyk wentylator przestaje pracowac.Zalezy to pewnie jak juz ktos wspomniał od rozwiazania jakie przewidział producent.(wg mnie rozsądniejsze wydaje sie to pierwsze) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sayer Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 witam,wydaje mi się że zachowanie twojego motocykla jest prawidłowe bo w moim jest to samo... pozdro ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadi Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Po co ma się gotować i samo stygnąć skoro od tego jest wentylator. Z pewnością długo tak nie pracuje i nie ciągle, tylko w przypadku gdy jest bardzo ciepło.Na wszelki wypadek sprawdź ilość płynu chłodzącego gdyby załączał Ci się zbyt często może sie okazać że jest go mniej niż powiino lub nie jest taki jak powinien być. Kolega kiedyś zalał jakiś zwykły płyn i bardzo szybko mu się zagrzewał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firmino Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 U mnie jest tak samo. Wysoka temperatura szkodzi, a tu chodzi o jak najszybsze jej obniżenie. kiedy sam ie chłodzi elementy silnika są dłużej narażone na przegrzanie. Cytuj http://baryswiata.blogspot.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 wiem wiem ze jest dobre, bo moto jest nowka sztuka z salonu i raczej by sie nie sknocil samale wlasnie mnie to nurtowalo czy to jest dobre rozwiazanie ze strony producenta, tak tylko spytalem czy duzo jest sprzetow jeszcze ktore tez tak maja dla otuchy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 raczej bez znaczenia jest to czy po wyłączeniu silnika wentylator pracuje czy nie - i tak schłodzi on płyn w chłodnicy, a w płaszczu wodnym w silniku dalej będzie miał temp. bliska temp. wrzenia wody, bo pompa cieczy chłodzącej nie przepompuje chłodniejszego płynu z chłodnicy do płaszcza wodnego. Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr-z Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 abu tu sie troszkę mylisz bo wentylator tłocząc powietrze przez chłodnice wentyluje także cały silnik nie tylko samą chłodnicę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
embe Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 ...ano niekoniecznie, bo w moim wentylator odgrodzony jest od silnika blaszaną osłoną, która kieruje powietrze w dół - jakby pod silnik. Zgadzam się z abu. Silnik stop, pompa stop, płyn stop...wentylator chłodzi tylko zawartość chłodnicy...no chyyyba, że płyn sobie jakoś grawitacyjnie przepływa...coś w rodzaju "cieplejsze do góry". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.