embe Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Heloł Problemację mam takową:http://acn.waw.pl/moto/zdjecia/kranik.jpg Membranka przyciśnięta jest do korpusu kranika metalowym elementem przykręconym czterema śrubami. Ów element wyposażony jest w kanalik, który w przekroju poprzecznym ma powierzchnię ok. 1mm^2. Kanalik ten podczas normalnej pracy silnika wypełnia się benzyną, co po chwili skutkuje sikaniem dość obficie na gaźniki itd. Dosłownie leje się po silniku, jakby ktoś tryskał ze strzykawki. Gdy uszczelnię kanalik np. kawałeczkiem gumki recepturki, sikanie znika (kanalik jest zatkany). Silnik pracuje normalnie, nie widać gołym okiem żadnych efektów ubocznych tego zabiegu. Zdrowy rozsądek mówi jednak, że nie po to fabryka rzeźbiła kanalik, żeby głupi polaczek* go zatykał. Czy ktoś z Was ma pojęcie o co tam chodzi? *mam tu na myśli siebie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro36 Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Heloł Problemację mam takową:http://acn.waw.pl/moto/zdjecia/kranik.jpg Membranka przyciśnięta jest do korpusu kranika metalowym elementem przykręconym czterema śrubami. Ów element wyposażony jest w kanalik, który w przekroju poprzecznym ma powierzchnię ok. 1mm^2. Kanalik ten podczas normalnej pracy silnika wypełnia się benzyną, co po chwili skutkuje sikaniem dość obficie na gaźniki itd. Dosłownie leje się po silniku, jakby ktoś tryskał ze strzykawki. Gdy uszczelnię kanalik np. kawałeczkiem gumki recepturki, sikanie znika (kanalik jest zatkany). Silnik pracuje normalnie, nie widać gołym okiem żadnych efektów ubocznych tego zabiegu. Zdrowy rozsądek mówi jednak, że nie po to fabryka rzeźbiła kanalik, żeby głupi polaczek* go zatykał. Czy ktoś z Was ma pojęcie o co tam chodzi? *mam tu na myśli siebie... Siemasz >>> To co widziałem na foto to jest podciśnieniowy kranik paliwa >> mam podobny w swoim moto i sądze że masz problem z membranką otwierającą dopływ paliwa (czeka cię jej wymiana) . wykręć ten kranik i odkręć ten dekielek ze szczelinką >>pod nim będzie membrana z metalowym trzpieniem (zaworkiem) oblukaj dokładnie membrankę czy aby nie zrobiła się w niej jakaś dziurka . Pozdro..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Przychodzi mi do głowy jedno: kanalik służy do wyrównania ciśnienia za membraną i jest po prostu połączeniem do atmosfery. Jeżeli jest tam paliwo to znaczy że membrana jest dead. Silnik może pracować normalnie ale pytanie czy będzie dostawał odpowiednią ilość paliwa przy pełnym obciążeniu. Czy tak jest to głowy nie dam ale to najprostsze wytłumaczenie. Powodzenia Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Kombinowaliśmy w tę stronę. W takim razie kranik z podciśnieniowego stał się normalnym, grawitacyjnym? Sugerowałem to embemu, ale oglądał membranę i wszystko z nią w porządku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro36 Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Kombinowaliśmy w tę stronę. W takim razie kranik z podciśnieniowego stał się normalnym, grawitacyjnym? Sugerowałem to embemu, ale oglądał membranę i wszystko z nią w porządku... Hmmmm no niby tak ale jeśli membranka byłaby dziurawa to nie powinien kranik puszczać paliwa wcale >>> kuźwa ja już nic z tego nie rozumuje <<< musisz to rozebrać i jeszcze raz dokładnie oglądnąć może coś tam się dzieje i tego nie zauważyłeś może cos sie tam zablokowało ,zapiekło , zakleszczyło czy h... wie co jeszcze i robią się takie siupy . Ja bym to wsadził do myjki (jakiejś dobrej - może ultradzwiękowej ) i poskładał to od nowa . Kurcze śmiszna sprawa - ale zapewne rozwiązanie będzie banalnie proste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Nie widzę na rysunku króćca do połączenia z kolektorem. W którym jest miejscu? Może to coś wyjaśni. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolkan Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Nie widzę na rysunku króćca do połączenia z kolektorem. W którym jest miejscu? Może to coś wyjaśni.Ostatni element na schemacie (akurat nie widać rureczki). Cytuj wieczny włóczęga... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
embe Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Poprawiłem rysunek http://acn.waw.pl/moto/zdjecia/kranik.jpg...i tak, jak mówi Wolkan. W przykrywce dokręcanej na końcu jest miejsce na wężyk podciśnienia. Jak tak teraz patrzę, to logiczne wydaje się przeznaczenie tej szczelinki, jak i diagnoza o uszkodzeniu membrany. Uszkodzenie musiałoby jednak być mikroskopijne, bo oglądałem ją i nie znalazłem miejsca, w którym mogłoby coś się dziać. zerknę jeszcze raz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 (edytowane) widzialem komplet naprawczy na http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....oducts_id=18110 Edytowane 13 Sierpnia 2007 przez kulka Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Tutaj http://www.ftxnet.com.ar/KZ440-B2/FUEL%20T...39;81%20B2).gif macie dokładniejszy rysunek kranika. Mam identyczny w swoim moto i mi równierz popuszcz paliwko ale nie sika tak jak to sie dzieje u embe. Mi tylko w czasie jazdy kranik poci się z tego kanalika, ew. leje sie benzyna kiedy przelewam gaźniki na PRI. Walczyłem z tym ale jedyną słuszna opcją jest kupienie zestawu naprawczego i po kłopocie. Możesz rozebrać kranik, dokładnie umyć i obejrzeć elementy czy wszystko jest w porządku ew. czy zostały one prawidłowo złożone w całość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.