emil11 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Witam. Znowu maly problem. Gdy jade na swoim sprzecie trzymajac kierownice jedna reka wpada ona w wibracje lewo-prawo, czasami delikatne,czasami bardziej widoczne. Objaw ten rowniez wystepuje gdy nie trzymam kierownicy wogole a moto jest na biegu,natomiast gdy zrzuce na luz i nie trzymam kierownicy to jedzie prosto jak strzala,ani drgnie. Powodem moze byc nie wywazone kolo? Watpie,bo przeciez przy jezdzie na luzie bez trzymania kierownicy tez by wariowala.Czekam na opinie.;) Cytuj Fotograf ślubny WarszawaZdjęcia ślubne Ostrów Mazowiecka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Dla mnie najwieksze prawdopodobienstwo to zuzyta przednia opona. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Ja też tak mam więc to chyba normalne... troche pomaga skręcenie głowki ramy ale nie spodziewaj sie za wiele. Może ten typ tak mam ale musi się wypowiedziec więcej użytkowników żeby to stwierdzic. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Administrator Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Trzeba także sprawdzić łożyska w przednim kole. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 U mnie jest bardzo podobnie. Zwykle się tak dzieje, gdy w czasie jazdy zapinam kask, bo wczesniej jakoś zapomnę :-). O dziwo, na luzie maszyna idzie jak po sznurku. Ale to dzieje się tylko w pewnym zakresie obrotów (jeszcze nie jestem w stanie określić, jakim, ale to niski rejestr, bo nie kręcę go jeszcze wysoko) i raczej na gorszej nawierzchni. Zresztą, nie jest wcale aż takie gwałtowne. Za pierwszym razem jeszcze się trochę bałem, ale teraz to juz tylko czasami patrzę, co też ten giepezet wyrabia i śmieję się pod nosem, dalej zapinając kask :-).Trzeba także sprawdzić łożyska w przednim kole. Gdyby łożyska były do wymiany, to chyba byłoby tez czuć dobijanie i niebezpieczne zachowanie przodu przy hamowaniu - tak na przykład miałem w NS-1 i wymiana łożysk pomogła. Natomiast mimo tych problemów nigdy nie miałem takiej "niby-shimmy". Więc drogą dedukcji wnioskuję, że to nie to :-). Ale może to tylko w moim przypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Przeczytaj, to chyba normalne w tych motocyklachhttp://chudzikj.republika.pl/GPZ500S.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil11 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Opona raczej nie,ma dopiero 3 lata,bieznik ok.4-5mm,nie ma tez widocznych zadnych guzow. Co do łożysk to trzeba by sprawdzic, ale wydaje mi sie ze wtedy byloby to raczej caly czas. Spróbuje z tym dokreceniem moze pomoze. Mi tez to zbytnio nie przeszkadza ale zawsze lepiej wiedziec co i miec moto w 100% sprawne, zeby nie miec niespodzianek w drodze. Pozdrawiam:) Cytuj Fotograf ślubny WarszawaZdjęcia ślubne Ostrów Mazowiecka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Przeczytaj, to chyba normalne w tych motocyklachhttp://chudzikj.republika.pl/GPZ500S.htm przeczytaj tam masz rozwiązanie tego problemu . Zdaje sie że ten problem wyeliminowali dopiero po modyfikacji w 94 roku (dali większe koło z przodu i trochę zmieniki zawieszenie ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Ale emil11 ma GPZ z rocznika 1999, a problem nadal wystepuje. Ja mam rocznik 1994, a więc już z 17-calowym kołem przednim (co dziwne, także tylne koło mam już 17-calowe), ale nadal jest to wyczuwalne. Tyle tylko, że nie zawsze przy prędkości 70-80 km/h, jak to jest napisane w tym artykule, ale tylko wtedy, gdy puści się kierownicę w tym zakresie prędkości. Tak więc nie jest aż tak źle i można to kontrolować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil11 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Czytalem. Dokladnie tak. Jest tam opisany problem w roczniku '90. Chyba nie wyeliminowali do konca przez te 9 lat.:icon_question: U mnie tez dzieje sie to w podobnych predkosciach i czasami przy hamowaniu tylnego kola (bez trzymania kierownicy) zauwazalne jest ze kolo wpada w lekkie wibracje. Cytuj Fotograf ślubny WarszawaZdjęcia ślubne Ostrów Mazowiecka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.