Skocz do zawartości

Honda X eleven ( X11, X 11 )


Rekomendowane odpowiedzi

Ja też trochę pozwiedzałem,ale sezon zakończyłem "glebą"-trzy tygodnie w szpitalu,teraz dochodzę do siebie w domu.Ja poturbowałem się mocno,za to motocyklowi prawie nic się nie stało.Do wiosny go naprawię :biggrin:

 

 

Ja miałem odwrotnie.Motocykl skasowany ,a ja nawet siniaka,ale szybko zrobiłem i jeszcze 12k km zrobiłem.Przynajmniej była okazja żeby go trochę "stuningować":) Teraz byle do wiosny i może w końcu gdzieś za granice się uda wyskoczyć:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Odświeżam temat po dłuższej nieobecności na tym forum.

Ciekam i ciekam na swoim Xie i jak wspominają przedmówcy, może i bym chciał zmienić na coś.... ale kurna na co???. 11-ka daje tyle frajdy i wszystkiego czego można chcieć, że nie widzę potencjalnego następcy.

 

Najechane ma ponad 60 tys. i nic......

 

Mało tylko jest klamotów do niej by coś tam ulepszyć. Przynajmniej w kraju. Na ebay już lepiej.

 

BTW, kupiłbym przednie koło z tarczami jeżeli ktoś coś wie, to wdzięczny będę za informację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam

 

Słyszałem że można zwiększyć moc X11 bez interwencji mechanicznych używając modułu zapłonu z Hondy XX. Nie jestem fachowcem w zakresie mechaniki a w sieci nic nie mogę znaleźć w tym temacie. Czy ktoś ma bardziej szczegółową wiedzę na ten temat - będę wdzięczny za info.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za mało ci mocy? Osobiście nic o tym nie słyszałem. Trzeba by zapytać w dziale speców.

Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa.

icon2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po długiej przerwie :)

Przepraszam kolegę za brak odzewu, który pytał o serwisówkę do X-a - tułałem się trochę po szpitalach, formę cyfrową gdzieś wcięło przy zmianie komputerów, mam gdzieś tylko papierową ( w ramach testów długodystansowych drukarki to kiedyś wydrukowałem) tylko dzieło ma 500 stron :)

Mój X we wrześniu zeszłego roku przeskoczył już 100 kkm ( z czego ok 90 jest moje ) i jak dotąd zdechł tylko regulator, reszta to eksploatacja i to sam popsułem - a przygód kilka było, więc np. lagi z przodu: mam już trzeci komplet, za to tarcze te same, chociaż proszą się już o wymianę - 1 mm im został.

Jak się tylko pozbieram po mojej przygodzie zdrowotnej ( a załatwiłem się koncertowo bez motocykla - zmiażdżyłem piętę spadając z drabinki, ok 1,1-1,2 m wysokości i bujam się z tym już piąty miesiąc. Najzabawniejsze jest to, ze zacząłem się jeszcze bawić w jazdę terenową i fruwałem z motocykla już niezliczoną ilość razy) zabieram się do nakręcania drugiej setki, bo X już chyba u mnie zostanie do emerytury, nawet jak się dorobię jeszcze jakiegoś innego sprzęta.

Co do ilości koników, kiedyś na torze (tak sobie pojechałem potrenować) zauważyłem, że mnie na prostych co bardziej wyczynowe 600 wyprzedzają :(, po chwili zorientowałem się, że biegi zmieniam przy 6-7000 rpm - przyzwyczajenie z jady drogowej, a tam jeszcze trochę skali jest :D, więc proponuję trochę pracy nad techniką, bo ten jakby nie patrzeć, już trochę zabytkowy motek potrafi jeszcze nieźle wymiatać.

Pozdrawiam

Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po długiej przerwie :)

Przepraszam kolegę za brak odzewu, który pytał o serwisówkę do X-a - tułałem się trochę po szpitalach, formę cyfrową gdzieś wcięło przy zmianie komputerów, mam gdzieś tylko papierową ( w ramach testów długodystansowych drukarki to kiedyś wydrukowałem) tylko dzieło ma 500 stron :)

Mój X we wrześniu zeszłego roku przeskoczył już 100 kkm ( z czego ok 90 jest moje ) i jak dotąd zdechł tylko regulator, reszta to eksploatacja i to sam popsułem - a przygód kilka było, więc np. lagi z przodu: mam już trzeci komplet, za to tarcze te same, chociaż proszą się już o wymianę - 1 mm im został.

Jak się tylko pozbieram po mojej przygodzie zdrowotnej ( a załatwiłem się koncertowo bez motocykla - zmiażdżyłem piętę spadając z drabinki, ok 1,1-1,2 m wysokości i bujam się z tym już piąty miesiąc. Najzabawniejsze jest to, ze zacząłem się jeszcze bawić w jazdę terenową i fruwałem z motocykla już niezliczoną ilość razy) zabieram się do nakręcania drugiej setki, bo X już chyba u mnie zostanie do emerytury, nawet jak się dorobię jeszcze jakiegoś innego sprzęta.

Co do ilości koników, kiedyś na torze (tak sobie pojechałem potrenować) zauważyłem, że mnie na prostych co bardziej wyczynowe 600 wyprzedzają :(, po chwili zorientowałem się, że biegi zmieniam przy 6-7000 rpm - przyzwyczajenie z jady drogowej, a tam jeszcze trochę skali jest :D, więc proponuję trochę pracy nad techniką, bo ten jakby nie patrzeć, już trochę zabytkowy motek potrafi jeszcze nieźle wymiatać.

Pozdrawiam

Piotr

 

 

 

 

 

 

 

Chyba będziemy musieli się styknąć w sezonie bo widzę że masz jeszcze maszynę do której się przymierzam - DRZ 400. Tyle że SM chodzi mi po głowie.

 

 

 

 

Jeżeli ktoś chce jeszcze formę cyfrową manuala to służę pomocą.

 

 

Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa.

icon2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Witam.. zostałem posiadaczem motocykla x-eleven..

Jako że dużo czytałem wcześniej na jego temat . i spalanie podawane na forach bujało się od 6 do 8 litrów jeżeli chodzi o spokojną jazdę.. pisali też że były wersje zblokowane dławionymi przepustnicami i one paliły więcej właśnie te bliższe 8

Natomiast ostatnio testowałem mój nowy nabytek i przy spokojnej jeździe czyli tak do 120 km/h bez pałowania spaliła mi 10l . Wiem że to nie 600cm3 ale 10 to moim zdaniem zdecydowanie za dużo. Myślałem że to może zawory już się podparły i ucieka kompresja ale zmierzyłem ciśnienie i na wszystkich jest prawie jednakowe około 9bar (na zimnym silniku na sucho), przepustnice też nie mają dławików. Wydech przelot Nikko Racing, filtr K&N. Jeżeli chodzi o odpalanie to pali na dotyk. jakieś sugestie może?

Edytowane przez _pit_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wita, miałem dwa lata temu X-11 z 2001 roku, i strasznie mnie dziwi podane prze Ciebie zużycie wahy. 10 litrow przy 120???????? moja paliła w trasie przy predkosciach 120-140 około 6 litrów +- 200ml.Przy ostrym pałowaniu..czyli do 240( tyle dało rade !!!!!) spalała mi około 11 litrow.Mysle że ten tłumk i filtr K&N jest tego sprawcą, a by moze masz POwercomander...Kolega miał x-11 i po takiej modyfikacji jak przelot i Powrcomander nie wyrabiał z benzynka...a na hamowni wychodziło mu 132 KM przy 8500 a u mnie na oryginalnym wdechu filtrze i module wyszło 132 przy 8000 rpm, wiec skórka za wyprawke. moze jego mial potezniejszy kop z miejsca..bo stawal co chwile na gumie. POsprawdzaj kolego sobie co tam masz powtykane..a jak masz mozliwosc pozyczenia od kogos oryginalnego filtra i wydechu byłoby najlepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie sądzę żeby filtr i tłumiki tyle by zrobiły... a odnośnie power commandera to tez miałem taką myśl ale jakoś nigdzie nie mogę nic takiego zlokalizować .. wiesz może gdzie można by było go wetknąć w x11? żeby można było go odnaleźć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich posiadaczy x11.. mam pytanie do was .. gdzie można wcisnąć power commandera w x11 bo coś mi się wydaje że mój moto takowy posiada bo spalanie mam na poziomie 10 literków na 100 km .. i chciałbym go znaleźć i zdemontować jeżeli takowy siedzi w moim sprzęciku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...