Skocz do zawartości

_pit_

Forumowicze
  • Postów

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O _pit_

  • Urodziny 12/21/1978

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    wałcz

Osobiste

  • Motocykl
    cb1100sf
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia _pit_

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. koledzy ....może jakieś fotki wrzucicie z piły ...
  2. a wjazdowe jest od maszyny czy od osoby??
  3. No to o której startujesz spod garażu?
  4. jak bedzie pogoda to i może ja wpadne.. a w którym miejscu to będzie??
  5. pozdrawiam kolegę z pily... w końcu ktoś z x11 z okolicy
  6. ROZMIAR: PRZÓD:120/70 ZR 17 58W 26 tydzień 2010 roku TYŁ :190/55 ZR 17 75W 11 tydzień 2010 r Opony nigdy nie zakladane 950 PLN
  7. pod siedzeniem , tam gdzie komputer jest kilka wtyczek jedna jest wolna i idą do niej dwa kabelki.. Motocykl musi stać na bocznej stopce. zapłon wyłączony bierzemy kawałek drucika i robimy zworkę pomiędzy jednym a drugim w tej wtyczce włączamy zapłon patrzymy teraz na lampkę FI jeżeli miga tzn że są błędy.. sekwencja np 2 długie mignięcia potem 3 szybkie.. oznacza kod 23 dłuższa przerwa i 9 szybkich mignięć kod 9 kody opisane są w serwisówce
  8. mianowicie .. np strzelanie w wydech może świadczyć o podpartych zaworach wydechowych za czym idzie mniejsza kompresja większe spalanie bo moc mniejsza.. nigdy na wszystkich cylindrach zawory się jednakowo nie ubijają..więc na razie odrzucam winę zaworów jeżeli chodzi o regulację to i owszem wiem że muszę to zrobić. Pomijając jednak ten wątek zrobiłem dziś samo-diagnostykę i wyskoczyły mi dwa błędy kod "9" -- luźna wtyczka, lub przerwa ,lub uszkodzony czujnik temp w airboxie i kod "23" -- Faulty O2 sensor heater (wiadomo że sonda lambda ) więc tak kod 9 zrobiłem sam mierząc ciśnienie na zaworach i odpalając moto bez czujnika .. po wymianie zwęglonego przekaźnika kod 23 już się nie pojawił.. aczkolwiek nie wiem czy był wcześniej czy nie.. Panowie.. już moto działa pali 6,3 literka przy spokojnej jeździe...
  9. mianowicie .. np strzelanie w wydech może świadczyć o podpartych zaworach wydechowych za czym idzie mniejsza kompresja większe spalanie bo moc mniejsza.. nigdy na wszystkich cylindrach zawory się jednakowo nie ubijają..więc na razie odrzucam winę zaworów jeżeli chodzi o regulację to i owszem wiem że muszę to zrobić. Pomijając jednak ten wątek zrobiłem dziś samo-diagnostykę i wyskoczyły mi dwa błędy kod "9" -- luźna wtyczka, lub przerwa ,lub uszkodzony czujnik temp w airboxie i kod "23" -- Faulty O2 sensor heater (wiadomo że sonda lambda ) więc tak kod 9 zrobiłem sam mierząc ciśnienie na zaworach i odpalając moto bez czujnika .. po wymianie zwęglonego przekaźnika kod 23 już się nie pojawił.. aczkolwiek nie wiem czy był wcześniej czy nie..
  10. znalazłem sobie podczas moich poszukiwań prawie zwęglony przekaźnik rozrusznika.. iskrzył się bezpiecznik aż potopił wszystko wokół.. już mam nowy.. jeden gniot wyeliminowany..jeżeli chodzi o luzy zaworowe to powinny być ok ponieważ ciśnienie na wszystkich cylindrach jest jednakowe.... A przebieg ...hmmm kto to wie ile ma 11 letni sprzęt.. wiadomo jak jest w Polsce.. wiem tylko tyle że w kraju jest od tamtego roku ..z angli.. wiecie kierownica z lewej strony :) :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
  11. no własnie i o to chodzi ze pożera mi trochę przy takiej spokojnej jeździe ...wrr
  12. no właśnie wskazówka wychyla mi się ciut niżej jak na tym zdjęciu A oponki muszę zerknąć ale to jak będę w garażu. Mówisz że przy jeździe do 120 pali tobie też około 10??
  13. odnośnie oponek się nie wypowiem bo dopiero zacząłem ujeżdżać x11 .. Mam za to inne pytanie jak bardzo wam się wychyla wskazówka od temperatury przy normalnej pozamiejskiej jeździe. A odnośnie spalania .. hmm dalej 10L na 100 .. i czasem strzeli w tłumik(na wtryskach chyba nie powinien).. jak się zatrzymam czuć benzynę(ale tankowałem pod korek więc może się przelewa..) jakieś propozycje??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...