bully Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Da się kupić jakieś akcesoryjne podnóżki szersze i dłuższe? bo na tych oryginalnych mi się źle jeździ, szczegolnie z prawej gdzie ten wielki "grzejnik" nie pozwala połozyć nogi na całym podnóżku. (o czym oni myśleli robiąc silnik szerszy od ramy :icon_eek: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 (o czym oni myśleli robiąc silnik szerszy od ramy :icon_eek: ) Troszku się pomyliłeś bo to było na odwyrtkę bo najpierw był silnik a potem rama no i tak to jakoś dziwne tym paparuchom wyszło ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 heh jeszcze 59X dało się przezyć ale w TT S i E silnik urósł, przedłużyli wal magneto jest dalej pokrywa od sprzęgla tez jest szersza. podczas gleb zawsze najgorzej mają pokrywy, dzisiaj cudem przetrwała gdy mialem glebe, za to nózka z biegów gorzej. Fakt faktem nie zostal stworzony do cięzkiego terenu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 59x? widziałem sproro silników z xt i mój należy do tych mniejszych, co prawda mam pokrywę z magensium Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 59x? widziałem sproro silników z xt i mój należy do tych mniejszych, co prawda mam pokrywę z magensium no 59x i 36a to najstarsze TT lewa pokrywa ma grubość ok 4cm i pisze magnesium a belgarda już ma pokrywą koło 10cm. Wał jest przedluzony w lewą stronę nie wiem po co, chyba tylko po to żeby latwo zdejmować łańcuch rozrządu. w TTR pomyśleli i zmniejszyli caly magnetor, pewno się lepiej wkręca na obroty. Zdjęcia z google dla porównania: TTS 59X A tu lepszy rzut na wielki grzejnik :D klik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 myślałem ze tylko te z rozrusznikiem mają dłuższy wał i co za tym idzie pokrywę końską Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 troche sie gubie w tych modelach więc spytam (nie znalazłem w temacie albo źle szukałem ) 1. najbardziej lajt jest tt600RE tak (elektryczny rozrusznik i najgorszy zawias)?? jak jest dalej ?? najbardziej hard to ttr600 a tt600s to takie coś pośrodku ?? 2.wszystkie TT to hard enduro czy tylko TTR ?? jak ma sie cała seria do hondy xr600 ?? najbardziej interesuje mnie tt600 i tt600s bo ttr600 za 5-6 tys z dokumentami sie chyba nie kupi ?? szukałem troche w internecie znalazłem na bikez.com że tt600s waży 140kg na sucho coś mi sie wydaje to kosmiczna waga bo xl600 waży sucha 134 :D a według tego samego bikez.com xr600 waży na sucho 139 więc komuś chyba coś sie pomyliło żeby hard był cięższy od lajta :icon_twisted: Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 (edytowane) no trochę sie pogubileś. Bo tą są rózne roczniki do 92 gdzieś byla 36A i 59X najmocniejsza wersja i najlżejsza (moja wazyla 125kg z połową baku) potem od 93 do 95 była TTS i 95-2000 jak to nazwałeś "bardziej lajt" TTE (dołozyli rozrusznik pogorszyli zawias) Przód wszystkie mialy upsa. najsłabsze modele wśród TT i najcięższe. najnowsze modele to TTR i TTRE trochę lżejsze od TTS i TTE i mocniejsze E wiadomo "elektryka" czyli rozrusznik. Żadnego może poza 59X (inne czasy) nie nazwalbym hardenduro i nie porównywał bym ich do np 530EXC Co do wagi TTs to tyle waży niestety ( połowe tego waży silnik) :D jak siema do hondy? Honda bedzie napewno bardziej zrywna bo nie ma gaźnika podciśnieniowego. (połowy :)) Wszystkie modele od 1983 roku mają prawie identyczny silnik, róznią się elektryką 36A i 59X 6v krótki wał duże magneto, TTS iTTE dłuższy wał te same magneto instalacja 12V i TTR iTTRE male magneto. po za tym róznią się gaźnikiem (z biegiem lat dokonywano poprawek żeby emisję spalin normowac i zmiejszać zużycie paliwa przez to nowsze modele są slabsze) Od TTS w górę inaczej poprowadzono kanały olejowe tyle znaczącej różnicy w silniku. Edytowane 5 Kwietnia 2010 przez bully Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 TT600R nie polecam miałem przez ponad 2 lata. Zresztą w naszej ekipie było więcej 600 typy TTx. W TTR silnik OK reszta do kitu. Psują się pierdoły, części ciężko dostępne i bardzo drogie. Używek jak na lekarstwo. Ten silnik wg mnie najlepiej pasuje do XT. Lajtowe tanie enduro nie bojące się asfaltu i leśnych dróżek. Jeśli masz do wydania 6 tyś lepiej szukaj coś innego niż Jamahy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 bully dzięki za wyczerpujący opis Żadnego może poza 59X (inne czasy) nie nazwalbym hardenduro i nie porównywał bym ich do np 530EXC tylko że xr600 do żadnego ktm nie ma nawet polotu więc nie ma co porównywać :D mnie bardziej chodziło o zestawienie z xr600 jak siema do hondy? Honda bedzie napewno bardziej zrywna bo nie ma gaźnika podciśnieniowego. (połowy smile.gif) właśnie pewno będzie to samo....silnik xl/xr600 też ma coś tam z gaźnikiem że niby kiepsko wkręca sie na obroty (nie pamiętam ktoś kiedyś coś o tym pisał coś chodziło o pompke przyśpieszacza ??!! czy właśnie gaźnik podciśnieniowy nie wiem nie znam sie na 4t :D ) po za tym róznią się gaźnikiem (z biegiem lat dokonywano poprawek żeby emisję spalin normowac i zmiejszać zużycie paliwa przez to nowsze modele są slabsze) czyli tak jak xt najlepiej szukać czegoś z lat 80 bo są bardziej offroadowe niż nowsze roczniki ?? W TTR silnik OK reszta do kitu silnik xt jest :lalag: kumpel miał nie robił nic oprócz wymiany oleju i raz regulował zawory przez 1.5 roku :D do tego w ciężkim terenie paliła mu mniej niż mi dt80 (do tej pory nie wierze jak to możliwe ale on mówił że 7 max moja tam 7.5 lekko w błocie czy piachu ...) narzekał tylko na dolewanie oleju (zdarzało sie że 1.5/1000km gorzej niż w 2t z dozownikiem :D ) ale silnik miał 140tys km według licznika i chodził jak sieczkarnia (na brak mocy nie narzekał ) Jeśli masz do wydania 6 tyś lepiej szukaj coś innego niż Jamahy. wszedłem w ten temat z ciekawości jak ma się TT do XR Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptr82 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Siema Panowie Mam pytanie dość proste. Jak prawidłowo wyregulować dekompresator w TT600R? Czy wystarczy dobrać odpowiednie naciągnięcie linki regulacją znajdującą się w okolicach zbiornika gazu od tylnego amora? Czy trzeba jeszcze zaglądać w okolice kickstartera? I zakładam, że robi się to przy jakiś konkretnym ustawieniu tłoka? Dzięki Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 .... ale silnik miał 140tys km według licznika i chodził jak sieczkarnia (na brak mocy nie narzekał )..... :icon_eek: :icon_eek: :icon_eek: :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 (edytowane) Siema Panowie Mam pytanie dość proste. Jak prawidłowo wyregulować dekompresator w TT600R? Czy wystarczy dobrać odpowiednie naciągnięcie linki regulacją znajdującą się w okolicach zbiornika gazu od tylnego amora? Czy trzeba jeszcze zaglądać w okolice kickstartera? I zakładam, że robi się to przy jakiś konkretnym ustawieniu tłoka? Dzięki Piotr tylko na lince, luz na zamknietych zaworach od 0,5 do 1mm czyli lekko wyczuwalny .... 4T zawsze bedzie mniej palił. W sobote spalil mi 7 litrów paliwa na liczniku 90km, 1/2 trasy lekki teren dojazdy, 1/4 teren ciężki podjazdy prawie piony i 1/4 loty na torze. Czyli nie pali za dużo :biggrin: jeździlem z YZ250 tamta wżarła ok 14litrów Co do brania oleju moja TT nie wzięla nic od 600km. Edytowane 6 Kwietnia 2010 przez bully Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 icon_eek.gif icon_eek.gif icon_eek.gif icon_eek.gif dużo czy mało dla tego silnika ?? te 140 tys ?? może to już był drugi albo 3 :D ?? on to kupił od jakiegoś małolata który był równie zielony co ja i kumpel, ten młody twierdził że jeżdził 2 lata jak ją kupił było niecałe 110 tys i nic nie robił no i sprzedaje bo mu sie auta zachciało.....kumpel mało nawinął i jak ją sprzedawał było 144 chyba ..... gdzieś czytałem że te silniki są bardzo żywotne więc czemu nie Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 czyli koleś zrobił 20 tysi na rok na motocyklu do tego enduro :biggrin: ja robie autem 10tysi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.