qba Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 bo wygladał jak kopa po ponad 20 latach życia, a lakier porysowany do gołego ;] a i tak ttr idzie w strone sm wiec bedzie to pasowac ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 witam wiem że była już mowa o odpalaniu ttr600 ale mam pytanie mogłby mi ktoś powiedzieć dlaczego moja ttr tak ciężko pali jak jest zimna może to wina świecy ale zawory do ustawienia bo z tego co wiem poprzedni właściciel mówił że ich wgl nie ustawiał ? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Może cieżko palić przez źle wyrególowane zawory, jeśli jest tam rególacja śrubkowa, a poprzedni właściel nie rególował ich, to trzeba je wyrególować, chociasz niewiadomo ile na nich zrobił. Moze też to być spowodowane silnim mrozem. Może to być wina świecy, jak najbardziej tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 witam wiem że była już mowa o odpalaniu ttr600 ale mam pytanie mogłby mi ktoś powiedzieć dlaczego moja ttr tak ciężko pali jak jest zimna może to wina świecy ale zawory do ustawienia bo z tego co wiem poprzedni właściciel mówił że ich wgl nie ustawiał ? :D Cięzko tzn jak? Ciężko jej w ogóle zagadać ? Pali-gaśnie? Zalewa ci sie podczas kopania? Jakieś spostrzeżenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 po prostu kopie i nic aż po 10 kopie nagle odpala no i ,musze palic bez gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 bo sie pali bez gazu, pewnie nie umiesz jej kopac Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 (edytowane) bo sie pali bez gazu, pewnie nie umiesz jej kopac I właśnie tu jest pies pogrzebany. Jak gaźnik jest niewyregulowany to może właśnie nie chcieć zagadać bez gazu.. miałem właśnie taki przypadek z miesiąc temu u jednego kolegi. Edytowane 20 Grudnia 2009 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Może cieżko palić przez źle wyrególowane zawory, jeśli jest tam rególacja śrubkowa, a poprzedni właściel nie rególował ich, to trzeba je wyrególować, chociasz niewiadomo ile na nich zrobił. Nie chce sie czepieć, ale dla własnego dobra słownik ortografii postudiuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 I właśnie tu jest pies pogrzebany. Jak gaźnik jest niewyregulowany to może właśnie nie chcieć zagadać bez gazu.. miałem właśnie taki przypadek z miesiąc temu u jednego kolegi. to kop z gazem a bedziesz kulał tak jak ja ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 ok motor dzisiaj zapalił za 3 kopem i to bez gazu :PP Słuchajcie nie ma może jakiegoś sposobu żeby się lżej kopało bo gdy motor zgaśnie tam w terenie mówię tu np. o plaży to sam go nie odpalę :(( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 (edytowane) ok motor dzisiaj zapalił za 3 kopem i to bez gazu :PP Słuchajcie nie ma może jakiegoś sposobu żeby się lżej kopało bo gdy motor zgaśnie tam w terenie mówię tu np. o plaży to sam go nie odpalę :(( Nie bardzo :crossy: Można w extremalnych momentach świece poluzować lub wykręcić :biggrin: . Zawory przyciasno ustawić :biggrin: Będzie lżej... A na poważnie to jak ciężko sie kopie - ma kompreche. To chyba dobrze , nie? Ciężko niestety to pogodzić. Pomógłby ręczny deko ale ttr nie ma... Edytowane 21 Grudnia 2009 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 (edytowane) Nom kompresje ma naprawdę niezłą >> Widzę kolego że dużo wiesz o tym sprzęcie mam jeszcze jedno pytanko bo ttr ma zajebis*y moment obrotowy co jest wielkim plusem tej maszyny i czy można w jakiś sposób porównać tą maszyne np. do fullcrosowych 450 chodzi mi głównie o moment obrotowy ? czy te 450 aż tak daleko odbiegają mocą ?:P Edytowane 22 Grudnia 2009 przez [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 (edytowane) Nom kompresje ma naprawdę niezłą >> Widzę kolego że dużo wiesz o tym sprzęcie mam jeszcze jedno pytanko bo ttr ma zajebis*y moment obrotowy co jest wielkim plusem tej maszyny i czy można w jakiś sposób porównać tą maszyne np. do fullcrosowych 450 chodzi mi głównie o moment obrotowy ? czy te 450 aż tak daleko odbiegają mocą ?:P Na fullcrossach 450 nie jechałem, zdarzyło sie na enduro. Ale wg mnie ttr nie ma sensu porównywać z jakąkolwiek nowszą enduro 450 ( lub około tej pojemności). Za ttr jest tylko trwałość i totalny minimalizm serwisowy potrzebny w ujeżdżaniu , a przeciw ttr w takim porównaniu CAŁA RESZTA. Jest za słaba, za ciężka, za wysoka, zbyt nieporeczna. Niby moment ma ale jak porównasz z 450/525, czy nawet z drz 49KM to już ten moment blednie. Wymienione maszynki zdecydowanie lepiej zapie**alają wg mnie , o parametrach użytkowych (np wadze i poręczności nie wspomnę) Zresztą co tu porównywać to konstrukcja wywodzaca sie z tt z lat 80-tych - wtedy to było hardenduro. "Dobiła" ją z własnej stajni wr, potem w 99-tym roku jak pokazano exc, które chyba rok później weszło do produkcji ttrce do reszty mina siadła (wcześniej przedsmak dało LC4 - w sumie nie wiem co pierwsze było wr czy exc?), także dr-z/crf. Chyba niedawno w Motocyklu w teście używek fajnie to ujęli. ttr zaczęła jako pełnoprawne na ówczesne czasy hardenduro ale szybko skończyła jako "ofiara postępu technologicznego" - jako softenduro. Ale do fajnego endurzenia sie nadaje. Przeciez tu liczą sie też umiejętnosci - dla jednego to bedzie moto trudne do zaakceptowania w trudnym/cięzkim terenie, inny biker sobie jakoś poradzi. Ja na razie nie powiem na nią złego słowa. Trzeba trzeźwo patrzeć na możliwości sprzęta oraz swoje i...cieszyć sie jazdą na tym co sie ma :biggrin: :crossy: Edytowane 22 Grudnia 2009 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 BO mam zamiar przesiąść się na KTM 525 żeby już nie zmieniać co roku moto :D TTR kupiłem jakieś 1 miesiąc temu i myślę że przez to pół roku będę wstanie wyciągnąć z niej całą moc dlatego po lecie kupuje już coś konkretnego :P Mam nadzieje że mocy mi wystarczy :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 (edytowane) BO mam zamiar przesiąść się na KTM 525 żeby już nie zmieniać co roku moto :D TTR kupiłem jakieś 1 miesiąc temu i myślę że przez to pół roku będę wstanie wyciągnąć z niej całą moc dlatego po lecie kupuje już coś konkretnego :P Mam nadzieje że mocy mi wystarczy :D A to ciekawe co piszesz... Bo co jest grane, że ttrowcy na 520/525 się chcą przesiadać? Wypisz-wymaluj u mnie teraz to byłby bardzo chętnie widziany scenariusz :clap: (stąd moja kobyłka jest do wzięcia) - choć cały czas brzęczy też gdzieś jeszcze chęć polatania na 2T (exc 300) Ja miałem okazję się przelecieć katmanem 520 Pabla78 z forum (z którym sie włóczymy tu i tam na moto) . To jest świetna maszyna. Potworek ale bardzo przyjemny. Świetne moto gdy już sie co nie co latało, wie sie czego sie chce i chce sie sprzęta na dłużej. Latamy razem i jakoś w leśnym endurzeniu mój sprzęcik trzyma fason i tempo, także w ganianiu nawet ostrym po lesie i szutrach spokojnie można nadążyć i nie być na ttr maruderem. No ale doznań wrażeń dodatkowych takich jak na pomarańczy niestety już mniej. Gorzej gdy teren staje sie dość wymagający... :biggrin: Święty Mikołaju pamiętaj byłem grzeczny przecież :biggrin: Pozdro Edytowane 22 Grudnia 2009 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.