Skocz do zawartości

Krzywy korbowód?


matrixP
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem , w ostatnich dniach mialem problem z ns 1 , rozwalilo mi tlok i cylinder bo wypadlo zabezpieczenie to co sworzen trzyma i bylem tam gdzie szlify robia i koles mowi ze to bylo cos zle zalozone ze coskrzywy korbow czy cos i ze kompresja uciekala i byl slabszy i przez to wywalilo to zabezpieczeine;/ czy zeby wyprostowac ten korbod to co musze zrobic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem , w ostatnich dniach mialem problem z ns 1 , rozwalilo mi tlok i cylinder bo wypadlo zabezpieczenie to co sworzen trzyma i bylem tam gdzie szlify robia i koles mowi ze to bylo cos zle zalozone ze coskrzywy korbow czy cos i ze kompresja uciekala i byl slabszy i przez to wywalilo to zabezpieczeine;/ czy zeby wyprostowac ten korbod to co musze zrobic?

napisałeś to tak chaotycznie, że trudno Cię zrozumieć... Myślę że jedynym wyjściem w tej sytuacji będzie wymiana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle ze powinna wystarczyc renowacja walu... bo zmiana na nowy by ci sie wogole nie oplacala, juz by lepiej bylo kupic caly silnik. tak gdzie robia szlify to czesto wykonuja takze renowacje...

przykra sprawa pozdrawiam :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na wale miedzeszyńskim w motorlandzie za korbe top racing dałem 90zł a za zmiene jej i wyważanie walu 40zł. razem 130zł. dla porównania jak pytalem się ile wymiana korby tam gdzie robili szlify - "cos koło trzech baniek" ....a gdzie tu jeszcze korba?..

Edytowane przez hefaistos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle ze powinna wystarczyc renowacja walu... bo zmiana na nowy by ci sie wogole nie oplacala, juz by lepiej bylo kupic caly silnik. tak gdzie robia szlify to czesto wykonuja takze renowacje...

przykra sprawa pozdrawiam :)

 

A co ma renowacja walu do skrzywienia korbowodu :banghead: Skoro typek mu powiedzial ze jest pokrzywiony korbowod to nalezy sie tym zajac a nie wymieniac caly wal. Co do tematu - takich rzeczy sie nie prostuje. W gre wchodzi tylko wymiana. Poprzednik podal namiary wiec mysle ze na taki wydatek cie stac :) POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopaki u mnie w mieście jest jeden fachowiec nazywaz sie Lubi..... poszedłem do niego bo miałem jeden wał od 250-tki z krzywą korbą, bo zawór sie zatarł itd, i korba miała zgiecie jakieś 30'' i mówie do asa że chce nową korbe żeby wsadził, a on,że jak chce to mi palnikiem nagrzeje i wyprostuje tak na oka:O:O szok co ludzie potrafia wymyśleć!!! partaczy takich na pal nabić!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem , w ostatnich dniach mialem problem z ns 1 , rozwalilo mi tlok i cylinder bo wypadlo zabezpieczenie to co sworzen trzyma i bylem tam gdzie szlify robia i koles mowi ze to bylo cos zle zalozone ze coskrzywy korbow czy cos i ze kompresja uciekala i byl slabszy i przez to wywalilo to zabezpieczeine;/ czy zeby wyprostowac ten korbod to co musze zrobic?

 

 

 

Witam >>> Korbowodów raczej nie powinno się prostować i lepiej jest kupić nowy w komplecie jest wtedy i czop korbowodu. Jeśli kupisz to nie dawaj tego wału kowalowi bo ci więcej szkody zrobi (źle go złoży i nie wycentruje dobrze) . W ostateczności jeśli nigdzie nie dostaniesz nowej korby a deformacja jest minimalna to możesz spróbować prostowania ale wtedy jeździć będziesz z myśla że w każdej chwili coś się może wysypać. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi sie zdaje ze koles walnal scieme z tym korbowodem bo on nawet tego nie widzial, widzial tylko tlok i cylinder;] a po drugie jakby byl lrzywy to by tarlo cyz cos a u mnie wszyskto elegancko chodzilo. co wy o tym sssadzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi sie zdaje ze koles walnal scieme z tym korbowodem bo on nawet tego nie widzial, widzial tylko tlok i cylinder;] a po drugie jakby byl lrzywy to by tarlo cyz cos a u mnie wszyskto elegancko chodzilo. co wy o tym sssadzicie?

 

 

 

Siemasz >>>> nie do końca masz rację >>> korba może być krzywa i moto moze w miarę normalnie jeździć . Jedyne czym się to objawi to po jakimś czasie znowu rozsypie się tłok lub cylinder jeśli skrzywienie jest minimalne to tłok będzie orał jedna stronę cylindra mocniej co w rezultacie doprowadzi do szybkiego jego zużycia . Jeśli to nie problem to sprawdź go dokładnie a najlepiej wymień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po jakim czasie moze znowu zepsuc tlok i cylnder?

 

 

 

Siemanko >>> Nie powiem ci jak długo to może pochodzić !!! Jeśli skrzywienie jest minimalne to jakiś czas pośmigasz( nie jest bardzo groźnie jeśli skrzywiony jest wzdłuż osi sfożnia tłoka >>ale jeśli jest prostopadle do osi to problem wystąpi dość szybko i myśle że nawet po 500 do 1000 km ). Nie wiem czy załapałes o co mi chodzi bo cięzko jest napisać ( lepiej pokazać ) . Przed zmontowaniem powinno się sprawdzać korby a zwłaszcza kiedy silnik się zblokował lub przytarł bo w 90% przypadków korbowody są krzywe . Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...