Skocz do zawartości

" K " odeszla, i juz nie wroci


ks-rider
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie bez kozery skrót BMW czyta się jako "będziesz miał wydatki" :wink:

 

bez :banghead: xj600n na której zrobiłem pół tego, co teraz na r1100rs, a kosztowała mnie więcej (nie licząc paliwa i opon, mówię o kosztach serwisu/ napraw). szkoda mi jedynie, że teraz muszę sprzedać japonię poniżej kosztów zakupu i napraw... ale może następny właściciel nie będzie narzekał tak jak ja :(

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czym grozi jednak zablokowanie tylnego kola nie musze chyba nikomu tlumacuyc.

 

 

Mi prosze wytłumacz, jak Ci moze zablokowac kolo dlatego ze zgasnie na luzie ?

Zreszta, zablokowałem tył na mokrej nawierzchni i nic sie nie stalo przy predkosci 119 km/h (hamowanie awaryjnie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi prosze wytłumacz, jak Ci moze zablokowac kolo dlatego ze zgasnie na luzie ?

Zreszta, zablokowałem tył na mokrej nawierzchni i nic sie nie stalo przy predkosci 119 km/h (hamowanie awaryjnie).

A tak z ciekawości zapytam - 119km/h? Skąd ta precyzja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie! zamieniłeś tą piękną beemke żółto-czarną K na srebrną? no lipa! Ta żółto-czarna to najbardziej charakterystyczna normalnie piękna a srebrna taka banalna.

A co poszła ta twoja poprzednia? Pewnie nie powiedziałeś nowemu właścicielowi o "wadzie".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi prosze wytłumacz, jak Ci moze zablokowac kolo dlatego ze zgasnie na luzie ?

Zreszta, zablokowałem tył na mokrej nawierzchni i nic sie nie stalo przy predkosci 119 km/h (hamowanie awaryjnie).

 

Jezeli podczas wccisniecia sprzegle silnik ci zgasnie a stopien sprezania jest powiedzmy nieco wyzszy 13 : 1 ) to mozesz mi wierzyc, ze to nastapi.

 

Nie bez kozery skrót BMW czyta się jako "będziesz miał wydatki" :evil: Gratuluje, choć na twoim miejscu raczej nie kupiłbym drugiego identycznego motocykla.

Pzdr

 

Co do wydatkow to musze Ci powiedziec, ze wszystkie czesci sa tansze niz do japoncow owiewka ( te ze specjalnym kalierowaniem i juz z naklejka ) 450 ,- € Do glupiej Suzi GSX 600 F sama naklejka chyba 180,- € + owiewka 600,- €. Obudowa lampy 220,- € do kumpla Kawy ZZR 1200 2200,- €

 

Koszty da sie wytrzymac :biggrin: . Service 10 000 km 143,- €, w Suzi GSX 600 F samo ustawienie zaworow po 6000 km 340,- €.

 

Co do drogiego takiego samego sprzetu to rowniez mozesz wierzyc ze nie znalazlem pod siebie i swoje kryteria nic co moglo by byc alternatywa poza MBW K 1200 GT ( na ten jednak czuje sie jeszcze troche za mlody :banghead:

 

no nie! zamieniłeś tą piękną beemke żółto-czarną K na srebrną? no lipa! Ta żółto-czarna to najbardziej charakterystyczna normalnie piękna a srebrna taka banalna.

A co poszła ta twoja poprzednia? Pewnie nie powiedziałeś nowemu właścicielowi o "wadzie".

 

No fakt, kolorystycznie byla ladniejsza, ale co mialem wybrac jeszcze banalniejsza niebieska ?

 

wejdz na stronke i kliknij u gory Motorräder wyszukaj w rubryce Soprt model i po lewej stronie kliknij Farbvarianten. Wyboru duzego raczej nie ma.

 

http://www.bmw-motorrad.de/de/de/index.html

 

Zwroc uwage gdzie bylo robione zdjecie. W prywatne rece nie poszla. Dwa, faktu feleru nie tailem, sprzedawca zostal o nim poinformowany, wlasnie przez to jestem tez "lekko " w plecy. Poza tym przy wycenie feler nie wchodzi w gre. Widzisz ja mam juz troche inna mentalnosc. Moglem sprobowac sprzedac prywatnie ale....

 

Przyszly kliet mialby pretensje, to raz. W wypadku sporawy sadowej musze mu oddac kase z powrotem i przyjac motocykl ktory ma i nawiniete wiecej km i o jednego wlasciciela wiecej wiec jest sie dodatkowo w plecy.

 

Co do problemow to nie wiem jak to wyglada w przypadku innych firm ale to co jest robione w service'ie BMW na terenie Niemiec jest wysylane do centralnej bazy danych BMW. Jezeli wiec cokolwiek robisz objetnie gdzie w Niemczech to service'ant ma pelne pojecie, co juz bylo przy danym egzemplarzu robione, wymieniane itd.

 

:flesje:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwroc uwage gdzie bylo robione zdjecie. W prywatne rece nie poszla. Dwa, faktu feleru nie tailem, sprzedawca zostal o nim poinformowany, wlasnie przez to jestem tez "lekko " w plecy. Poza tym przy wycenie feler nie wchodzi w gre. Widzisz ja mam juz troche inna mentalnosc. Moglem sprobowac sprzedac prywatnie ale....

 

hehe spoko jaja sobie robiłem.

 

Co do kolorów to to kazdy lubi po swojemu, więc nie ma co dyskutowąc, ale akurat ta srebrno-niebieska i czarna też ladne.

 

Ogólnei spoko sprzęt, gratuluje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi czy BMW produkuje także motocykle serii MTech? Tak jak samochody serii M? Ostatnio widziałem wlasnie takie BMW o którym mowa w tym temacie ale było MTech - wszelkie owiewki, błotnik i zbiornik z Carbon`u, wydech trochę głośny jakby z kwasówki (zółty odcien polerowanej stali) i nieźle zapie****ał.... ruszając spod świateł nawet za bardzo nie krecił silnika a tylne koło zostawiało "dziwne" czarne ślady. Kieorwca koło 45-50 lat (oczywiście) a całe moto nie wyglądalo na buracki Tjuning lecz na profesjonalną robotę. Same znaczki M-Tech robią wrażenie na carbonowych owiewkach - nie to co na smieciochodach które maja tylko znaczek MTech a pod maską 1.6L na gaz i kierowce w dresikach.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi czy BMW produkuje także motocykle serii MTech? (..) wszelkie owiewki, błotnik i zbiornik z Carbon`u, wydech trochę głośny jakby z kwasówki (zółty odcien polerowanej stali) (..) a całe moto nie wyglądalo na buracki Tjuning lecz na profesjonalną robotę.

Nie wiem czy to jest MTech, czy nie :icon_mrgreen:

 

BMW foto1, BMW foto2, albo w jeszcze innej wersji.., .. i w jeszcze innej

 

@KS-Rider: Gratulacje :crossy: (jedna jedyna rzecz ktora mi sie w tej K1200 nie podoba to te lusterka - jak czulki na jakims robalu.. IMO mogli je zrobic tak jak wersji R12RT na przyklad)

Edytowane przez JareG

Pozdrawiam, Jarek

Chwilowo ino K1200RS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tka niebardzo te linki...chociaz sprzety fajne i nie wygladaja na standardowe maszyny. Ta o ktorej mowie ma taki typowy znaczek MTech z kolorwymi paskami podobny do tego co jest na samochodach - M Power. Ok. Mniejsza o to. Szukałem w google ale wiekszosc stron jest niemiecka i mnie krew zalewa jak widze/slysze/czytam ten jezyk wiec cierpliwosc sie skonczyla po 2 stronie...

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tka niebardzo te linki...chociaz sprzety fajne i nie wygladaja na standardowe maszyny. Ta o ktorej mowie ma taki typowy znaczek MTech z kolorwymi paskami podobny do tego co jest na samochodach - M Power. Ok. Mniejsza o to.

Te maszyny zapodane przeze mnie spelniaja kryteria z Twojego posta poza znaczkiem MTech/MPower :icon_mrgreen: (sporo karbonu, wydechy, popierd**nie itd.)

Pozdrawiam, Jarek

Chwilowo ino K1200RS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka !

 

Z tego co sie troche orientuje to bardziej Schnitzer niz M-Tech na predkosci to nie zyskuje ale " podobno " przyspieszenie maja ciut lepsze :biggrin:

 

http://www.ac-schnitzer.de/bmw-motorraeder/

 

http://www.mab-power.de/turbowerkstatt.htm...BshowUid%5D=104

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...