NiceTree Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Dodajmy ludziom :icon_razz: aby im nakreslic sytuacje,ze przy nawrotce kat zdechl nagle a jak odpalil to cos obcieralo,tarlo cholera wie jakby to nazwac w okolicach prawego dekla. Pozniej w strachu delikatne wracanko w strone "domu" i gdy dojechalismy na miejsce gdzie ja mialem auto z przyczepka to cos ustalo i chodzil normalnie. Beny zrobil rundke po torze jeszcze i moto zdechlo,ze silnik sie zblokowal - ani kopnac ani nic. Wnioskuje,ze cos moglo sie ze sprzeglem stac gdyz wczesniej pojawily sie te dzwieki ze sprzegla,a podobno poprzednik cos przy sprzegle grzebal....Na sprzęgle jest takie podwójne łożysko igiełkowe które mogło się wysypać. Dekiel na pewno musicie zdjąć żeby zobaczyć, a nie wiadomo czy i to wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 no dokładnie od tego zacznijcie :icon_razz: spuście oliwe, zdejmijcie dekiel, odkręćcie stado małych śrubek i wyciagnijcie tarcze i rpzekładki to mniej wiecej bedize już moze coś widać czy kosz sie na boki bardzo kiwa czy coś. a jak nie to trzeba by odkręcić kosz co z resztą sprawi wam bardzo duży kłopot bo nie bardzo jest jak go zblokowac tak zeby nie wyłamać "łopoatki" w koszu albo nie ukruszyć zęba na kole napędzającym kosz :) Jeśli uda sie wam odkręcić tą dużą nakrętke która trzyma kosz to bedizecie mieli łożysko i tulejke przed oczyma i bedizecie juz na 100% wiedzieć czy to to. Ja jednak miałem bardzo podobne objawy jak mi sie kiedyś motor zacierał :icon_razz: najpierw przez jakaś chwile takie metaliczne "szuranie", lekki spadek mocy a na końcu zablokowanie koła :banghead:Możliwe ze ktoś poprostu slabo dokręcił jedną z tych małych śrubek w koszu i sie poluzowała i zaczeła ocierać o dekiel a na końcu zaklinowała sie :) Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Zaczalem osluchiwac silnik jak te dzwieki sie pojawily i z lewej strony nie bylo tego slychac zbytnio a jak przeszedlem na prawa to wlasnie z okolic dekla sie wydobywaly,bo wlasnie moja pierwsza mysl to to ze tlok sie skonczyl drastycznie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 mi sie wtedy tłok nie skończył tylko zapowietrzył mi sie układ chłodniczy i płyn nie krążył i nie było chłodzenia. Tłok spuchł od temperatury i go złapało. Swoją droga i tak tłok nadawał sie wtedy juz do wymiany więc przyczyn pewnie było kilka :clap: Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BenyWzG Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Eh szkoda gadac trzeba sie wziac za remont calkowity silnika sprzeglo tloczek cyli nikasilem i dalej w palnik:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Szanowny Panie BenyWzG tak jak wspominałem tłok był u swoich granic możliwości, więc proponuje jak najszybszą rozbiórkę i wymianę zużytych części. Również proponuje zajrzeć do wału a dokładniej mówiąc do klinu. Ponieważ lubi się ściąć zewzględu na dość mocno „zmęczone” gniazdo Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 niestety trzeba wymienić, jeden już się wcale nie nadaje. Muszę poszukać servisówki do zawieszenia, mam katalog części KTM ale nie za dużo tam widać, a w serwisówce jaką znalazłem jest tylko o silniku. Manual do WP: http://slorider.com/KTM/manuals/WP4860MXMA2003.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbychuda Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 witam przymierzam sie do kupienia exc 125 przeglądam niemieckie strony :http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...de&pageNumber=1jest tu napisane że ma on 15 ps albohttp://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...de&pageNumber=1a tu że ma 7 ps, czy one są seryjnie blokowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 witam przymierzam sie do kupienia exc 125 przeglądam niemieckie strony :http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...de&pageNumber=1jest tu napisane że ma on 15 ps albohttp://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...de&pageNumber=1a tu że ma 7 ps, czy one są seryjnie blokowane?w sumie to mogły być blokowane... Ale ja nie jestem pewien czy w tamtych latach były blokady homologacyjne. \Obydwa wyglądają ładnie i wyglądają jak EXC wiec raczej z mocą powinno być normalnie :bigrazz: TEn z pierwszego linku ma plastiki i airbox od nowszego modelu a on sam jest z lat 2000-2002. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 mogły mogły, z 2005 na bank były blokowane bo kumpel brał nówkę i dostał 2 dyfuzory i zestaw dysz Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbychuda Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 no ale nawet jak by były blokowane no to do 7 ps, przecież dt 125 ma jakies 15ps...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbychuda Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Jak się ma koszt utrzymania i koszt części ktm'a exc do yamahy YZ albo Hondy CR ? chodzi mi mniej więcej o koszt utrzymania rocznego...... jak często w owych motocyklach remat silnika tarcze sprzęgła zużycie ogólne części? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Jak się ma koszt utrzymania i koszt części ktm'a exc do yamahy YZ albo Hondy CR ? chodzi mi mniej więcej o koszt utrzymania rocznego...... jak często w owych motocyklach remat silnika tarcze sprzęgła zużycie ogólne części? pozdrawiamgeneralnie temu tematowi jest poświęcona chyba połowa postów na forum :) W skrucie koszty utrzymania są mniejsze bo EXC ma jednak kilka KM mniej i inną charakterystykę silnika (minimalnie łagodniejsza od crossówki) i np tłok średnio jest w stanie wytrzymać cały sezon a w crossie już jest z tym problem i średnio wychodzą 2 tłoki na sezon. podobnie sie to ma co do korby i innych cześci. Ceny części są raczej wyrównane dla wszystkich tych modeli. Szczegółów poszukaj w tematach na forum. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BenyWzG Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Witam mam pytanie. Czy Kosz sprzegłolwy od KTM LC2 125 bedzie pasowal do KTM EXC 125??A moze ma ktos dobry kosz sprzegłowy do sprzedania do KTM EXC 125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 (edytowane) Witam mam pytanie. Czy Kosz sprzegłolwy od KTM LC2 125 bedzie pasowal do KTM EXC 125??A moze ma ktos dobry kosz sprzegłowy do sprzedania do KTM EXC 125ten kosz jest zupełnie inny. Silnik LC2 to silnik YAMAHA. Na tej stronie mozesz sobie porównać wybierając po lewej date i model pojawią Ci się rysunki - http://www.cyclehuttktm.com/FicheFinderOld/Default.aspx Edytowane 28 Listopada 2007 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.