Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dodajmy ludziom :icon_razz: aby im nakreslic sytuacje,ze przy nawrotce kat zdechl nagle a jak odpalil to cos obcieralo,tarlo cholera wie jakby to nazwac w okolicach prawego dekla. Pozniej w strachu delikatne wracanko w strone "domu" i gdy dojechalismy na miejsce gdzie ja mialem auto z przyczepka to cos ustalo i chodzil normalnie. Beny zrobil rundke po torze jeszcze i moto zdechlo,ze silnik sie zblokowal - ani kopnac ani nic. Wnioskuje,ze cos moglo sie ze sprzeglem stac gdyz wczesniej pojawily sie te dzwieki ze sprzegla,a podobno poprzednik cos przy sprzegle grzebal....

Na sprzęgle jest takie podwójne łożysko igiełkowe które mogło się wysypać. Dekiel na pewno musicie zdjąć żeby zobaczyć, a nie wiadomo czy i to wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dokładnie od tego zacznijcie :icon_razz: spuście oliwe, zdejmijcie dekiel, odkręćcie stado małych śrubek i wyciagnijcie tarcze i rpzekładki to mniej wiecej bedize już moze coś widać czy kosz sie na boki bardzo kiwa czy coś. a jak nie to trzeba by odkręcić kosz co z resztą sprawi wam bardzo duży kłopot bo nie bardzo jest jak go zblokowac tak zeby nie wyłamać "łopoatki" w koszu albo nie ukruszyć zęba na kole napędzającym kosz :) Jeśli uda sie wam odkręcić tą dużą nakrętke która trzyma kosz to bedizecie mieli łożysko i tulejke przed oczyma i bedizecie juz na 100% wiedzieć czy to to.

Ja jednak miałem bardzo podobne objawy jak mi sie kiedyś motor zacierał :icon_razz: najpierw przez jakaś chwile takie metaliczne "szuranie", lekki spadek mocy a na końcu zablokowanie koła :banghead:

Możliwe ze ktoś poprostu slabo dokręcił jedną z tych małych śrubek w koszu i sie poluzowała i zaczeła ocierać o dekiel a na końcu zaklinowała sie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczalem osluchiwac silnik jak te dzwieki sie pojawily i z lewej strony nie bylo tego slychac zbytnio a jak przeszedlem na prawa to wlasnie z okolic dekla sie wydobywaly,bo wlasnie moja pierwsza mysl to to ze tlok sie skonczyl drastycznie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi sie wtedy tłok nie skończył tylko zapowietrzył mi sie układ chłodniczy i płyn nie krążył i nie było chłodzenia. Tłok spuchł od temperatury i go złapało. Swoją droga i tak tłok nadawał sie wtedy juz do wymiany więc przyczyn pewnie było kilka :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie BenyWzG tak jak wspominałem tłok był u swoich granic możliwości, więc proponuje jak najszybszą rozbiórkę i wymianę zużytych części. Również proponuje zajrzeć do wału a dokładniej mówiąc do klinu. Ponieważ lubi się ściąć zewzględu na dość mocno „zmęczone” gniazdo

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety trzeba wymienić, jeden już się wcale nie nadaje. Muszę poszukać servisówki do zawieszenia, mam katalog części KTM ale nie za dużo tam widać, a w serwisówce jaką znalazłem jest tylko o silniku.

 

 

Manual do WP:

 

http://slorider.com/KTM/manuals/WP4860MXMA2003.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

witam przymierzam sie do kupienia exc 125 przeglądam niemieckie strony :

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...de&pageNumber=1

jest tu napisane że ma on 15 ps albo

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...de&pageNumber=1

a tu że ma 7 ps, czy one są seryjnie blokowane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam przymierzam sie do kupienia exc 125 przeglądam niemieckie strony :

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...de&pageNumber=1

jest tu napisane że ma on 15 ps albo

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...de&pageNumber=1

a tu że ma 7 ps, czy one są seryjnie blokowane?

w sumie to mogły być blokowane... Ale ja nie jestem pewien czy w tamtych latach były blokady homologacyjne. \Obydwa wyglądają ładnie i wyglądają jak EXC wiec raczej z mocą powinno być normalnie :bigrazz: TEn z pierwszego linku ma plastiki i airbox od nowszego modelu a on sam jest z lat 2000-2002.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się ma koszt utrzymania i koszt części ktm'a exc do yamahy YZ albo Hondy CR ? chodzi mi mniej więcej o koszt utrzymania rocznego...... jak często w owych motocyklach remat silnika tarcze sprzęgła zużycie ogólne części?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się ma koszt utrzymania i koszt części ktm'a exc do yamahy YZ albo Hondy CR ? chodzi mi mniej więcej o koszt utrzymania rocznego...... jak często w owych motocyklach remat silnika tarcze sprzęgła zużycie ogólne części?

pozdrawiam

generalnie temu tematowi jest poświęcona chyba połowa postów na forum :)

 

W skrucie koszty utrzymania są mniejsze bo EXC ma jednak kilka KM mniej i inną charakterystykę silnika (minimalnie łagodniejsza od crossówki) i np tłok średnio jest w stanie wytrzymać cały sezon a w crossie już jest z tym problem i średnio wychodzą 2 tłoki na sezon. podobnie sie to ma co do korby i innych cześci.

Ceny części są raczej wyrównane dla wszystkich tych modeli.

 

Szczegółów poszukaj w tematach na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie. Czy Kosz sprzegłolwy od KTM LC2 125 bedzie pasowal do KTM EXC 125??

A moze ma ktos dobry kosz sprzegłowy do sprzedania do KTM EXC 125

ten kosz jest zupełnie inny. Silnik LC2 to silnik YAMAHA.

 

Na tej stronie mozesz sobie porównać wybierając po lewej date i model pojawią Ci się rysunki - http://www.cyclehuttktm.com/FicheFinderOld/Default.aspx

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...