mauy86 Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 temat do znawców KTM:) chodzi mi tutaj o różnice między modelem z 2007 a 2008 roku na zdjęciu zobaczyłem że różnią się silnikami - pokrywa magnetta (ale tylko jedno takie zdjęcie udało mi się znaleźć) po czym można łatwo odróżnic model '07 od '08?? zastanawiam się właśnie nad kupnem i nie chciałbym się "nadziać" pozdro http://www6.zippyshare.com/v/20965940/file.html - 08 http://www6.zippyshare.com/v/80127049/file.html -07 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 Poproś o numer VIN i zapytaj w serwisie jaki to rocznik. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauy86 Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 Poproś o numer VIN i zapytaj w serwisie jaki to rocznik. eh taka odpowiedz to sam bym sobie wywnioskował;] chodzi mi o to czy naocznie można odróżnić dany model:)) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 temat do znawców KTM:) chodzi mi tutaj o różnice między modelem z 2007 a 2008 roku na zdjęciu zobaczyłem że różnią się silnikami - pokrywa magnetta (ale tylko jedno takie zdjęcie udało mi się znaleźć) po czym można łatwo odróżnic model '07 od '08?? zastanawiam się właśnie nad kupnem i nie chciałbym się "nadziać" pozdro http://www6.zippyshare.com/v/20965940/file.html - 08 http://www6.zippyshare.com/v/80127049/file.html -07 Nie różnią się niczym, pokrywa jest taka sama tyle że EXC z pierwszego linku ma tam jakąś osłone. Silnik w 100% ten sam. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauy86 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 aha no i o taka odpowiedz mi chodzilo. ale czytalem na jakiejs stronie tez ze modele 08 dostaly nowy silnik (z normami EURO3) podobno lepiej pracuja nawet - prawda to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DL4 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 temat do znawców KTM:) chodzi mi tutaj o różnice między modelem z 2007 a 2008 roku na zdjęciu zobaczyłem że różnią się silnikami - pokrywa magnetta (ale tylko jedno takie zdjęcie udało mi się znaleźć) po czym można łatwo odróżnic model '07 od '08?? zastanawiam się właśnie nad kupnem i nie chciałbym się "nadziać" pozdro http://www6.zippyshare.com/v/20965940/file.html - 08 http://www6.zippyshare.com/v/80127049/file.html -07 Ten na pierwszym zdjęciu to jest exc 250 albo 300 a to drugie zdjęcie to silnik od exc 125. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauy86 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Ten na pierwszym zdjęciu to jest exc 250 albo 300 a to drugie zdjęcie to silnik od exc 125. Pozdrawiam EXC 200 ale silnik od 125 a 200 jest ten sam z tego co mi wiadomo a różni się cylindrem (możliwe iż się mysle, ale patrząc na necie inne fotki exc 200 to też takiej nie znalazłem jak tutaj którą zamieściłem) :) no nic;)) a uwżacie że jest jakas oczuwalna róznica miedzy modelem 08 a 07 jeśli chodzi o sposób prowadzenia lub oddawania mocy? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroman147 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Witam Mam KTM-a sx 125 2006r mam zamiar zmienić tłoka tylko mam jedno pytanie: Gdy kupiłem motor dostałem do niego drugiego oryginalnego tłoka tylko że ten tłok jest z dwoma pierścieniami od EXC, a teraz mam założonego z jednym pierścieniem mogę założyć tego z dwoma pierścieniami???Chyba nie ma jakieś znaczącej różnicy.?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Zależy wszystko, musiał byś pomierzyć tłok, czy jest taki sam, ponieważ kanały w SX a EXC MOGĄ być inne i może nie otwierac i niezamykać kanałów tak jak powinno. 2 pierścienie to leprze uszczelnienie, ale szybciej sie grzeje, więkrze tarcie pierscieni o cylinder. Ale wydaje mi się ze same pierścienie nie mają takiego znaczenia, jeśli gabarytami jest taki sam, to wydaje mi się że może być. Ale poczekaj jeszczę na wypowiedz innych, owiele leprzych fachowców odemnie :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Jeżeli tłok ma wszystkie wymiary takie same to można założyć, będziesz miał lepszy dół, troche gorszą góre, ogólnie bardziej do enduro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Witam Mam KTM-a sx 125 2006r mam zamiar zmienić tłoka tylko mam jedno pytanie: Gdy kupiłem motor dostałem do niego drugiego oryginalnego tłoka tylko że ten tłok jest z dwoma pierścieniami od EXC, a teraz mam założonego z jednym pierścieniem mogę założyć tego z dwoma pierścieniami???Chyba nie ma jakieś znaczącej różnicy.?? Ja jezdzilem na SX na jedno i dwupierscieniowych i zero roznicy. Napewno sie nie grzeje. Niby ludzie gadaja ze jeden pierscien - slaby dol, 2 pierscienie, mocny dol ale nikt tego jeszcze nie potwierdzil wykresami. Juz jakis czas jezdze i uwazam ze nie ma roznicy. Przed zmiana tloka pomierz cylinder, i od wartosci cylindra odejmij 0,05mm i taki tlok kup. Powiedzmy ze cylinder masz selekcje A(54.00), to potrzebujesz tlok 53,95mm. Tlok z reguly pasuje sie na 0,05mm , niektorzy pasuja na 0,06, niektorzy pasuja na 0,04. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinktm Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 (edytowane) wiem ,ze nie w temacie ale mam problem ze sprzęgłem co zrobić jak mi sprzęgło nie rozłańcza jak wrzucę bieg i na cisnę na sprzęgło nic na.Motor powinien da sie dac pophnąc w przód pomocyyyy motocykl ktm gs 125 87 r Edytowane 4 Grudnia 2010 przez marcinktm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 polish please.. Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 wiem ,ze nie w temacie ale mam problem ze sprzęgłem co zrobić jak mi sprzęgło nie rozłańcza jak wrzucę bieg i na cisnę na sprzęgło nic na.Motor powinien da sie dac pophnąc w przód pomocyyyy motocykl ktm gs 125 87 r Sprawdzić: - naciąg linki - olej w silniku - sprężyny dociskowe w koszu - tarcze sprzęgłowe - oblukac cały kosz czy się nie odkrecił etc. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Dlaczego mój EXC 200 po 2 tyg stania za cholere nie chce odpalic od kopa a na pych pali.A i jak pojezdże i odstawie np na 4 dni to pali bez problemu, ma problem tylko po dłuzyszm okresie czasu tak od tygodnia.Co to moze być?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.