BenyWzG Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Witam Pytanko Czy Licznik od DT 125 albo KTM LC2 Bedzie pasowal do EXC 125?? MAM JUZ NAPED LICZNIKA ZAMONTOWANY W MOTO CZYLI BRAKUJE MI LINKI I LICZNIKA CZY OD DT ALBO KTM LC2 Bedzie pasowalo?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 a po chusteczke ci taki kloc na kierownicy, trzeba było podpiąć licznik rowerowy pod czujnik w zacisku , tak jak jest oryginalnie Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BenyWzG Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Witam niedlugo chcialbym wymienic naped w swoim EXC 125. Teraz pytanie jakie zebaty zalozyc przod i tył?? Czy na przod 12,13,14,15 zebow?? a tyl 42,48,49,50,51?? Prosze o doradzenie i lancuch 120 ogniwowy prosze o porade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Osobiscie latam na zebatkach 13/50. Predkosc max na nich to 130km/h przy 12tys na 6biegu. Biegi sa dosc krotkie,ale za to na zadnym mocy nie brakuje. Jakie masz teraz zebatki ? Bo jak masz dluzsze przelozenie to moze Ci sie zle jezdzic na jakims krotkim przelozeniu. Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 łoooo :icon_question: na takich zębatkach jak leci 130 to raczej nie wykorzystasz potencjału tego silnika w terenie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Ciekaw jestem po czym to wnioskujesz ? Ze niby jak leci tyle to na nizszych biegach nie da sie ostro latac w terenie ? Wytlumacz mi co miales na mysli,bo zupelnie nie rozumiem ;) Biegi i tak sa wyjatkowo krotkie tylko na 6 biegu z 90-100 do 130 da sie rozpedzic :P Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Jakbys miał prędkosc mniejszą czyli krótsze przełożenie to bardziej efektywniej mogłbyś go wykorzystać na podjazdach itd... to były moje skromne zdanie jesli kogoś uraziłem to zwracam honor bo EXC akurat nie miałem ale miałem gs :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbychuda Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 oj ale twoj gs nie nie miał za wiele wspólnego ze współczesnym exc...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 (edytowane) Witam. Tak będac przy temacie trwałosci cylindrów...kiedys kumpel chciał zrobic szlif w LC4 600 z 91r...i w warsztacuie powiedzieli mu, ze w KTM'ach nie robi sie szlifów, tulei itp. Dlaczego? Nie jestem obeznany w temacie enduro, dlatego z ciekawosci pytam. Pozdrawiam! :] Edytowane 17 Kwietnia 2008 przez Arni GS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Ja slyszalem ze zalezy to od materiału cylindra. Czy w srodku jest o cynkowany czy nie... (w moim przypadku gdy mialem jeszcze enduro o szlifie nie bylo mowy) Ponoc wlasnie dlatego ze cylinder ocynkowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Witam. Tak będac przy temacie trwałosci cylindrów...kiedys kumpel chciał zrobic szlif w LC4 600 z 91r...i w warsztacuie powiedzieli mu, ze w KTM'ach nie robi sie szlifów, tulei itp. Dlaczego? Nie jestem obeznany w temacie enduro, dlatego z ciekawosci pytam. Pozdrawiam! :] Bo miał nicasil a jak sie ma nicasil to sie nie robi szlifa tylko się cały nicasil zmienia albo honuje (jeśli poplątałem niech ktoś poprawi). Chyba że mechanik nie był w temacie i nie wie co można szlifować a czego nie :crossy: . pozdro Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 91 rocznik i jeszcze stary lc4 600 raczej tam tuleja jest więć nie wiem w czym mech widział problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 91 rocznik i jeszcze stary lc4 600 raczej tam tuleja jest więć nie wiem w czym mech widział problemMagnez(s) w łape i jazda :biggrin: Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 ok, dzięki za info :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubix Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 witamJakie wielkości zębatek ma EXC w standardzie, a na jakich jeździcie wy? I jakie jest jego spalanie? pozdrawiam :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.