NiceTree Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Heheh no nie wiem jak zestaw tuleja + tłok może kosztować mniej jak 400zł skoro sam tłok kosztuje ponad 300zł :buttrock: A tuleja tyle co tłok zwykle, więc ok. 650zł za taki zestawik. Pewnie że się nie opłaca robić tulei jak masz nikasil na tyle dobry żeby wstawić nowy tłok, tylko często masz wybór nikasil albo tuleja i można przyrównać koszt 500-600zł tuleja z wbiciem i to się robi w kilka dni, a nikasil za 800zł i przynajmniej miesiąc czekania, a i tak nie wiadomo czy po sezonie ten nakładany nikasil się nie wytrze bo już i tak bywało i to nie w jednym motocyklu. Tuleja jest jak dla mnie pewniejszym rozwiązaniem, a najlepszym jest kupno używanego cylindra w dobrym z fabrycznym nikasilem - takie rozwiązanie często okazuje się najtańsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 a i tak nie wiadomo czy po sezonie ten nakładany nikasil się nie wytrze bo już i tak bywało i to nie w jednym motocyklu. nicasil sie nie wytrze tak szybko :D Były tematy na tym forum i kolesie opisywali jak po sezonie nie było nic z "Czeskiego Nicasilu" czyli tak naprawde powłoki chromowej ;)Prawdziwy nicasil poza produkcją seryjną jest nakładany tylko i wyłącznie w Anglii (nie wiem dokładnie gdzie) i w fabryce Porshe w Niemczech i ten jest taki jak fabryczny na 100% i to jest sprawdzone również przez kilku Forumowiczów.a co do tego ze tłok do żeliwa musi być twardszy odpowiedziałeś sam pisząc ze WISECO to kute tłoki ;) a to całkowicie załatwia sprawe. Inaczej jednak jest w przypadku PROXA i VERTEXA :(.Nanicasil poczekasz raz może i nawet miesiąc ale przynajmniej potem nie bedizesz za kazdym razem leciał do szlifierza :( Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 No nie wiem czy to taka zaleta, powiedzmy że akurat w tym miesiącu są 2 razy zawody w których zbierasz punkty, a tu na nikasil trzeba czekać :icon_mrgreen: A tuleje spokojnie przeszlifujesz w tygodniu, o ile będzie w ogóle taka potrzeba. Hehe tylko najgorsza jest ta niepewność czy ten nikasil za który zapłaciłeś to "ten prawdziwy". Kumpel płacił 1000zł razem z tłokiem, nie wiem gdzie mu to nakładali ale po sezonie był całkowicie wytarty, i teraz jeździ na tulei. Sam w życiu bym nie dał cylindra do nikasilu, używany fabryczny cylinder w dobrym można kupić w USA za naprawde niewielkie pieniądze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 (edytowane) to jak masz zawody 2x w mieś to przed każdymi zawodami nowy tłoczek i problem z nikasilem znika Edytowane 26 Lipca 2007 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Tak, najlepiej to razem z cylindrem wymieniać od razu, bo w końcu amatorów motocrossu stać na wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Siema chłopaki! Mam takie pytanko od którego roku w EXC 125 wprowadzono hydrauliczne sprzęgło?? pozdrawiam Damian :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Od 1998 jest już hydrauliczne! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterq1991 Opublikowano 18 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Witam Nie chcę tworzyć nowego tematu więc pytam tu. Ile trzeba wlać oleju na lagę w EXC z 2002r? Jaki olej polecacie? Zawiecha mi nie dobija to mi się wydaje, że gęstość to 5W. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 5W ? Nie za rzadki troche ? W kmx'ie mialem 30W i bylo a miare ok,a w ktm'ie mialem zalany 20W i bylo optymalnie przy czym zaznaczam,ze nie latalem szczegolnie wysoko. Ile to nie pamietam,ktos przyjdzie to Ci powie ;) Pozdro :biggrin: Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterq1991 Opublikowano 18 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 To teraz na mąciłeś mi w głowie. Teraz nie wiem co mam kupić i ile, a muszę to szybko zrobić bo olej już bardzo leje się po lagach, a szkoda zawiechy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Spojrz na zdjecie z tej aukcji: http://moto.allegro.pl/item241690075_olej_...0_w_1_litr.html 5W - Light,chyba ze to nie chodzi o to,ale nie sadze :bigrazz: Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 2002 r czyli usd. 140mm od krawędzi goleni, bez sprężyny , laga wciśnięta . oleju gęstrzego niż 7w do jazdy enduro nie polecam Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Hmm czy skutkiem zbyt gestego oleju moglo byc czeste lapanie shimmy na dziurach ? W sensie dosyc czesto musialem sie bardzo przylozyc,zeby motor jechal prosto i kierownica nie skakala z lewa na prawo. Bylo to niesamowita udreka,bo po pol dnia smigania czulem sie jakbym przeoral pole rylem. Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 tak Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 18 Września 2007 Administrator Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Olej 5W, o ile pamiętam 450 ml na lagę. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.