Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Heheh no nie wiem jak zestaw tuleja + tłok może kosztować mniej jak 400zł skoro sam tłok kosztuje ponad 300zł :buttrock: A tuleja tyle co tłok zwykle, więc ok. 650zł za taki zestawik. Pewnie że się nie opłaca robić tulei jak masz nikasil na tyle dobry żeby wstawić nowy tłok, tylko często masz wybór nikasil albo tuleja i można przyrównać koszt 500-600zł tuleja z wbiciem i to się robi w kilka dni, a nikasil za 800zł i przynajmniej miesiąc czekania, a i tak nie wiadomo czy po sezonie ten nakładany nikasil się nie wytrze bo już i tak bywało i to nie w jednym motocyklu. Tuleja jest jak dla mnie pewniejszym rozwiązaniem, a najlepszym jest kupno używanego cylindra w dobrym z fabrycznym nikasilem - takie rozwiązanie często okazuje się najtańsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a i tak nie wiadomo czy po sezonie ten nakładany nikasil się nie wytrze bo już i tak bywało i to nie w jednym motocyklu.

nicasil sie nie wytrze tak szybko :D

Były tematy na tym forum i kolesie opisywali jak po sezonie nie było nic z "Czeskiego Nicasilu" czyli tak naprawde powłoki chromowej ;)

Prawdziwy nicasil poza produkcją seryjną jest nakładany tylko i wyłącznie w Anglii (nie wiem dokładnie gdzie) i w fabryce Porshe w Niemczech i ten jest taki jak fabryczny na 100% i to jest sprawdzone również przez kilku Forumowiczów.

a co do tego ze tłok do żeliwa musi być twardszy odpowiedziałeś sam pisząc ze WISECO to kute tłoki ;) a to całkowicie załatwia sprawe. Inaczej jednak jest w przypadku PROXA i VERTEXA :(.

Nanicasil poczekasz raz może i nawet miesiąc ale przynajmniej potem nie bedizesz za kazdym razem leciał do szlifierza :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem czy to taka zaleta, powiedzmy że akurat w tym miesiącu są 2 razy zawody w których zbierasz punkty, a tu na nikasil trzeba czekać :icon_mrgreen: A tuleje spokojnie przeszlifujesz w tygodniu, o ile będzie w ogóle taka potrzeba. Hehe tylko najgorsza jest ta niepewność czy ten nikasil za który zapłaciłeś to "ten prawdziwy". Kumpel płacił 1000zł razem z tłokiem, nie wiem gdzie mu to nakładali ale po sezonie był całkowicie wytarty, i teraz jeździ na tulei. Sam w życiu bym nie dał cylindra do nikasilu, używany fabryczny cylinder w dobrym można kupić w USA za naprawde niewielkie pieniądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

5W ? Nie za rzadki troche ? W kmx'ie mialem 30W i bylo a miare ok,a w ktm'ie mialem zalany 20W i bylo optymalnie przy czym zaznaczam,ze nie latalem szczegolnie wysoko. Ile to nie pamietam,ktos przyjdzie to Ci powie ;)

 

Pozdro :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm czy skutkiem zbyt gestego oleju moglo byc czeste lapanie shimmy na dziurach ? W sensie dosyc czesto musialem sie bardzo przylozyc,zeby motor jechal prosto i kierownica nie skakala z lewa na prawo. Bylo to niesamowita udreka,bo po pol dnia smigania czulem sie jakbym przeoral pole rylem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...