Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  BenyWzG napisał:

Dopiero przelecialem 50km to wiez. wymontowalem poneiwaz co chwile mi sie blokował i nie miał mocy ;/

Niewiem montowac go spowrotem??

No jak chcesz, moim zdaniem najlepiej zlokalizować gdzie się blokuje i usunąć problem ale jeśli wolisz usunąć cały zawór to ja nie wnikam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  BenyWzG napisał:

Dopiero przelecialem 50km to wiez. wymontowalem poneiwaz co chwile mi sie blokował i nie miał mocy ;/

Niewiem montowac go spowrotem??

Hmm bez zaworu w ogóle chyba to nie jazda. :) Ja u siebie zablokowałem na stałe w pozycji otwartej ale tylko dlatego bo mechanizm nie działa. Nawet nie wiedziałem że zawór stoi i trochę dziwi mnie to że moto wkręca sie normalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  BenyWzG napisał:

Ta własnie wbilem tuleje. No własnei ma problem ze niedzialał mi ten machanizm od zaworu wiec powiedz mi

Moto13 jak zablokowałas go to go wnontuje i mzoe zlikwiduje sie to zygansko;/

 

 

na jakim oleju jeździsz?? jaka robisz mieszanke? Przez pierwsze miesiące użytkowania sety moto identycznie mi rzygało oparami, powiem szczerze ze mnie to też dosyć denerwowało... zbiegam czasu gdy zrozumiałem o co chodzi w jeździe takim motorem rzyganie ustało :crossy: :D Poprostu więcej kręć a będzie dobrze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi sie tak na chłopski rozum że jak by ten zawór nie był potrzebny o by go oryginalnie nie montowali, a skąd ty wziąłeś taką proporcje nawet jak lejesz 1-40 to wychodzi na 5l 125ml oleju

Edytowane przez zbychuda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  BenyWzG napisał:

wiec niewiem moze jednak zamontowac ten zawor?

Zamontuj, zamontuj... :)

 

  zbychuda napisał:

wydaje mi sie tak na chłopski rozum że jak by ten zawór nie był potrzebny o by go oryginalnie nie montowali, a skąd ty wziąłeś taką proporcje nawet jak lejesz 1-40 to wychodzi na 5l 125ml oleju

Nie wiesz czy wiesz jakie są zalecenia producentów setek ale ja wiem że stanowi ona stosowanie proporcji 1 do 30. Ja leje tak castrol r2 i nic mi nie poci, nie rzyga, nagaru zero, świeca luks wypalona. A łożyska i cylinder na pewno czują te zalecenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak sie składa że znam zalecenia producenta i exc to nie jest full, tylko hard enduro i producent zaleca od 1-40 do 1-60 wiec nie mów mi co producent zaleca bo pewnie serwisów ki ani manuala na oczy nie widziałeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  zbychuda napisał:

no tak sie składa że znam zalecenia producenta i exc to nie jest full, tylko hard enduro i producent zaleca od 1-40 do 1-60 wiec nie mów mi co producent zaleca bo pewnie serwisów ki ani manuala na oczy nie widziałeś

 

 

Chyba deczko przesadziłeś

1:60 ( 83ml na 5litrów paliwa) to komarek się zatrze, a co dopiero EXC :biggrin:

Ja lałem 1:30 i było super moto nie rzygało i pięknie wkręcało się na obroty z tym, że czasem świeca się zarzuciła olejem i sporadycznie trzeba było zrobić przegazówke na luzie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  damian-kmx napisał:
  zbychuda napisał:

no tak sie składa że znam zalecenia producenta i exc to nie jest full, tylko hard enduro i producent zaleca od 1-40 do 1-60 wiec nie mów mi co producent zaleca bo pewnie serwisów ki ani manuala na oczy nie widziałeś

 

Chyba deczko przesadziłeś

1:60 ( 83ml na 5litrów paliwa) to komarek się zatrze, a co dopiero EXC :smile:

Ja lałem 1:30 i było super moto nie rzygało i pięknie wkręcało się na obroty z tym, że czasem świeca się zarzuciła olejem i sporadycznie trzeba było zrobić przegazówke na luzie :P

Komarek w zaleceniach ma stosowanie 1 do 30. Do ćwiary mogę lać 1 do 40 ale do setki nigdy w życiu skoro zostaje wypalony do końca. :P Do EXC serwisówki fakt nie widziałem ale mam do yz, rm , kx, sx, huski wr i cr z różnych lat i przeważnie te zalecenie jest 1 do 30. Zalej te 1 do 60 to zobaczysz ile pojeździsz. I ja pierwsze słyszę żeby użytkownik motoru miał możliwość do wyboru stosowanie ilości oleju w takiej rozbieżności. :icon_eek:

Edytowane przez Moto33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1:40- 1:50

 

ilość paliwa dzielisz przez proporcję oleju

 

czyli 4L benz dzielisz przez 45 jeśli ma być 1:45 i wychodzi wynik oleju w litrach , ~ 0,09 L oleju na 4 litry wachy

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...