Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dopiero przelecialem 50km to wiez. wymontowalem poneiwaz co chwile mi sie blokował i nie miał mocy ;/

Niewiem montowac go spowrotem??

No jak chcesz, moim zdaniem najlepiej zlokalizować gdzie się blokuje i usunąć problem ale jeśli wolisz usunąć cały zawór to ja nie wnikam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero przelecialem 50km to wiez. wymontowalem poneiwaz co chwile mi sie blokował i nie miał mocy ;/

Niewiem montowac go spowrotem??

Hmm bez zaworu w ogóle chyba to nie jazda. :) Ja u siebie zablokowałem na stałe w pozycji otwartej ale tylko dlatego bo mechanizm nie działa. Nawet nie wiedziałem że zawór stoi i trochę dziwi mnie to że moto wkręca sie normalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta własnie wbilem tuleje. No własnei ma problem ze niedzialał mi ten machanizm od zaworu wiec powiedz mi

Moto13 jak zablokowałas go to go wnontuje i mzoe zlikwiduje sie to zygansko;/

 

 

na jakim oleju jeździsz?? jaka robisz mieszanke? Przez pierwsze miesiące użytkowania sety moto identycznie mi rzygało oparami, powiem szczerze ze mnie to też dosyć denerwowało... zbiegam czasu gdy zrozumiałem o co chodzi w jeździe takim motorem rzyganie ustało :crossy: :D Poprostu więcej kręć a będzie dobrze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi sie tak na chłopski rozum że jak by ten zawór nie był potrzebny o by go oryginalnie nie montowali, a skąd ty wziąłeś taką proporcje nawet jak lejesz 1-40 to wychodzi na 5l 125ml oleju

Edytowane przez zbychuda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec niewiem moze jednak zamontowac ten zawor?

Zamontuj, zamontuj... :)

 

wydaje mi sie tak na chłopski rozum że jak by ten zawór nie był potrzebny o by go oryginalnie nie montowali, a skąd ty wziąłeś taką proporcje nawet jak lejesz 1-40 to wychodzi na 5l 125ml oleju

Nie wiesz czy wiesz jakie są zalecenia producentów setek ale ja wiem że stanowi ona stosowanie proporcji 1 do 30. Ja leje tak castrol r2 i nic mi nie poci, nie rzyga, nagaru zero, świeca luks wypalona. A łożyska i cylinder na pewno czują te zalecenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak sie składa że znam zalecenia producenta i exc to nie jest full, tylko hard enduro i producent zaleca od 1-40 do 1-60 wiec nie mów mi co producent zaleca bo pewnie serwisów ki ani manuala na oczy nie widziałeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak sie składa że znam zalecenia producenta i exc to nie jest full, tylko hard enduro i producent zaleca od 1-40 do 1-60 wiec nie mów mi co producent zaleca bo pewnie serwisów ki ani manuala na oczy nie widziałeś

 

 

Chyba deczko przesadziłeś

1:60 ( 83ml na 5litrów paliwa) to komarek się zatrze, a co dopiero EXC :biggrin:

Ja lałem 1:30 i było super moto nie rzygało i pięknie wkręcało się na obroty z tym, że czasem świeca się zarzuciła olejem i sporadycznie trzeba było zrobić przegazówke na luzie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak sie składa że znam zalecenia producenta i exc to nie jest full, tylko hard enduro i producent zaleca od 1-40 do 1-60 wiec nie mów mi co producent zaleca bo pewnie serwisów ki ani manuala na oczy nie widziałeś

 

Chyba deczko przesadziłeś

1:60 ( 83ml na 5litrów paliwa) to komarek się zatrze, a co dopiero EXC :smile:

Ja lałem 1:30 i było super moto nie rzygało i pięknie wkręcało się na obroty z tym, że czasem świeca się zarzuciła olejem i sporadycznie trzeba było zrobić przegazówke na luzie :P

Komarek w zaleceniach ma stosowanie 1 do 30. Do ćwiary mogę lać 1 do 40 ale do setki nigdy w życiu skoro zostaje wypalony do końca. :P Do EXC serwisówki fakt nie widziałem ale mam do yz, rm , kx, sx, huski wr i cr z różnych lat i przeważnie te zalecenie jest 1 do 30. Zalej te 1 do 60 to zobaczysz ile pojeździsz. I ja pierwsze słyszę żeby użytkownik motoru miał możliwość do wyboru stosowanie ilości oleju w takiej rozbieżności. :icon_eek:

Edytowane przez Moto33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1:40- 1:50

 

ilość paliwa dzielisz przez proporcję oleju

 

czyli 4L benz dzielisz przez 45 jeśli ma być 1:45 i wychodzi wynik oleju w litrach , ~ 0,09 L oleju na 4 litry wachy

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...