Skocz do zawartości

Intruder C1800R


Prałat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak dla mnie ważne. Apetyt na paliwko interesuje mnie ze względu na potencjalny zasięg (pchac bym tego nie chciała :biggrin: )

Prędkość max już mniej ważna ale to chyba są dane równie istotne jak waga czy rozstaw osi. Po prostu warto wiedzieć .

 

Jakie pchanie?Masz wskaźnik poziomu, poa tym 19l pojemności. Akurat jak zachce Ci się przerwy na fajkę, wypadnie Ci tankowanie.

 

Suzuki znowu doj**ło.....piekna maszyna......mogliby kiedys dac imitacje popychaczy na zewnatrz silnika i skonczyc z tym szpetnym arkuszem blachy przy głowce ramy....no i chlodnica troche szpeci ....ale ogolnie jest super...

 

Lepsza dobra osłona główki, niż podziwianie spawów, i jakoś na siłłe poprzytwierdzanych przewodów. A imitacji nie ma bo po co?Nie ma popychaczy to co się wygłupiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

przy 120 km/h palę 7l maxa miałem 220 km/h ale to już jest ciężka praca

 

Zgadzam się z tym w 100%. Wczoraj wróciłem z traski 1600km Tarnów-Mrągowo-Krynica Morska-Tarnów i maszyna spalała minimalnie mniej od jadącego z nią w parze Royal Stara.Co do trakcji tego motocykla to mam już dwa przykłady osób które na codzień dosiadają VTX1800 i po przejechaniu kilku km M1800 są ogromnie zdziwione łatwością pokonywania zakrętów i lekkością motocykla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

być może dlatego, że vtx 1.8 jest jednak większy?

 

ps. rzuciłem okiem na dane techniczne - wychodzi na to, xe jednak obydwa motongi mają powónywalne gabaryty. przyznam, że optycznie vtx robił na mnie wrażenie większego :notworthy:

Edytowane przez snipes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, pikna maszynka. Taki MR ale w "old style" :icon_rolleyes:

Co do MR, przy 120 km/h 7 l/100km? Cóż, do niejadków to chyba on nie należy :icon_mrgreen:

 

Pytanko do Yanointrudera - jak spalanie przy większych predkościach (140/160)?

Moje maleństwo przy szybkiej trasie nie przekroczyło 7,5l, no ale silnik bardziej "lajtowo" ustawiony niż w MR (no i odejście tez nie takie jak u MR :) )

Edytowane przez johny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stan ja w swoim VN tez nie mam sprzegla hydraulicznego ale z tego powodu nie boleje sprzeglo pracuje bardzo lekko nawet lzej niz np. bylej wirazce a wiec tu tez moze tak byc :cool:

 

... u siebie mam hydrauliczne sprzęgło i przyznam szczerze, że korki i jazda na "sprzęgle" to koszmar - wiele milej wspominam odciąg mechaniczny (linkę).

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...