Fat Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 (edytowane) Moja pani ma Raida II, ja mam XR-1000. Generalnie lepszy wydaje się XR, ale różnice między tymi kaskami są minimalne. Ja naliczyłem 3:1) Inny kształt skorupy (w XR-1000 jest nieco bardziej "opływowy")2) Dodatkowe spojlery z tyłu w XR-10003) Bardziej rozbudowana wentylacja w XR-1000. Reszta (wizjer, materiał skorupy, wyściółka itp.) są takie same. Niestety nie wiem, jak te powyższe różnice wpływają na wrażenia podczas jazdy, bo mamy inne rozmiary głowy :bigrazz: Edytowane 16 Stycznia 2008 przez Fat Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JERY Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Moja pani ma Raida II, ja mam XR-1000. Generalnie lepszy wydaje się XR, ale różnice między tymi kaskami są minimalne. Ja naliczyłem 3:1) Inny kształt skorupy (w XR-1000 jest nieco bardziej "opływowy")2) Dodatkowe spojlery z tyłu w XR-10003) Bardziej rozbudowana wentylacja w XR-1000. Reszta (wizjer, materiał skorupy, wyściółka itp.) są takie same. Niestety nie wiem, jak te powyższe różnice wpływają na wrażenia podczas jazdy, bo mamy inne rozmiary głowy :icon_mrgreen: No to wymieniles trzy najwazniejsze cechy ktore sprawiaja ze sa to calkowicie inne kaski :smile: No moze poza spojlerami :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@ca Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 ten post ma być o tym kasku .. dlatego tu zamieszczę swoją uwagę Shoei XR-1000/RF-1000 Ma jak dla mnie dwie wady 1. Wew. wyściółka nie jest wyjmowalna - przez co nie można jej "normalnie wyprać"2. Szybka nie ma ustawienia na minimalną szparę - teoretycznie nadmuch na szybke ma załatwiać sprawe .. ale jak dla mnie to mały minus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 ten post ma być o tym kasku .. dlatego tu zamieszczę swoją uwagę Shoei XR-1000/RF-1000 Ma jak dla mnie dwie wady 1. Wew. wyściółka nie jest wyjmowalna - przez co nie można jej "normalnie wyprać"2. Szybka nie ma ustawienia na minimalną szparę - teoretycznie nadmuch na szybke ma załatwiać sprawe .. ale jak dla mnie to mały minus. No to ja już ku*wa nie wiem :P 1. U mnie ma wyjmowaną wyściółkę2. Po przekręceniu takiego cyngla przy mocowaniu można szybę ustawić na minimalnie wychyloną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 1. Wew. wyściółka nie jest wyjmowalna - przez co nie można jej "normalnie wyprać"Oczywiście, że jest, przynajmniej część policzkowa. 2. Szybka nie ma ustawienia na minimalną szparę - teoretycznie nadmuch na szybke ma załatwiać sprawe .. ale jak dla mnie to mały minus.Oczywiście, że ma. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peet Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 (edytowane) ten post ma być o tym kasku .. dlatego tu zamieszczę swoją uwagę Shoei XR-1000/RF-1000 Ma jak dla mnie dwie wady 1. Wew. wyściółka nie jest wyjmowalna - przez co nie można jej "normalnie wyprać"2. Szybka nie ma ustawienia na minimalną szparę - teoretycznie nadmuch na szybke ma załatwiać sprawe .. ale jak dla mnie to mały minus. 1. Wyciągane i wymienne są tylko boczki te przy policzkach.2. Oczywiście, że ma takie ustawienie - po przekręceniu blokady wizjera w drugą stronę robi się szpara na około 1 mm. Edytowane 6 Czerwca 2008 przez Peet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@ca Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 2. Oczywiście, że ma takie ustawienie - po przekręceniu blokady wizjera w drugą stronę robi się szpara na około 1 mm. tu nie wiem o co kaman - blokada to blokada .. jak zamkne to zamknięte .. jak ciągnę przy tym szybkę do góry to możę i jest nieszczelna .. ale nie zwałbym to zamieżoną przez producenta szparą wentylacyjną Jeżeli chodzi o policzki to sie zgadzam .. jednakże mnie chodziło o boki, górę i tył łepetyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 tu nie wiem o co kaman - blokada to blokada .. jak zamkne to zamknięte .. jak ciągnę przy tym szybkę do góry to możę i jest nieszczelna .. ale nie zwałbym to zamieżoną przez producenta szparą wentylacyjnąWykonaj tym cynglem od blokady zdecydowany ruch w przeciwnym kierunku, niż podczas blokowania szybki, a pojawi się piękna szpara wentylacyjna jak najbardziej zamierzona przez producenta (rewelka na miasto i upały!) :evil: Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 Wykonaj tym cynglem od blokady zdecydowany ruch w przeciwnym kierunku, niż podczas blokowania szybki, a pojawi się piękna szpara wentylacyjna jak najbardziej zamierzona przez producenta Albo cyngiel zostanie ci w rękach :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peet Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 tu nie wiem o co kaman - blokada to blokada .. jak zamkne to zamknięte .. jak ciągnę przy tym szybkę do góry to możę i jest nieszczelna .. ale nie zwałbym to zamieżoną przez producenta szparą wentylacyjnąJeżeli chodzi o policzki to sie zgadzam .. jednakże mnie chodziło o boki, górę i tył łepetynyTu jest instrukcja od tego kasku w PDF W skrócie blokada szybki ma 3 pozycje: 1. Zamknięta - blokada wizjera2. Otwarta - szparka wentylacyjna3. Normalna - można ruszać wizjerem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwo Opublikowano 6 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 (edytowane) Dla mnie XR1000 nie ma wad ,żadnych.No może jedna ,jak spada na glebe to sie rysuje lakier :icon_mrgreen: ale łeb się nie rysuje (jak spadnie razem z łbem) :icon_rolleyes: Edytowane 6 Czerwca 2008 przez piwo Cytuj Cycki - im większe za młodu, tym dłuższe na starość... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vitor Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 (edytowane) Te obrazki w instrukcji są dość mylące.Zablokowana szybka jest kiedy cyngiel jest w pozycji najwyższej. Ruch w dół i szybka jest odblokowana. Można ją wtedy podnieść. I z tej pozycji nie otwierając szybki ciągniemy jeszcze raz w dół i mamy malutką szczelinę wentylacyjną. Wzrorując się na instrukcji chciałem z pozycji "zablokowana" pociągnąć w górę. Dobrze, że nie zrobiłem tego zdecydowanie, bo bym urwał cyngiel :) A jeśli chodzi o pranie, to polecam jeździć w kominiarze i to ją prać dość często. To chyba łątwiejsze niż pranie kasku :D Edytowane 9 Czerwca 2008 przez vitor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mizc Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Faktycznie, sympatyczna sprawa z tą szparką :) nie wiedziałem o niej, ale jakoś drażni mnie ten pęd powietrza dmuchający w twarz. Wolę standardowo jeździć z domkniętą szybą i otwartymi dziurami na czole i brodzie. W sumie co kto lubi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@ca Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 A jeśli chodzi o pranie, to polecam jeździć w kominiarze i to ją prać dość często. To chyba łątwiejsze niż pranie kasku :buttrock: nie mam jeszcze kominiarki .. a jakoś nie mogę zebrać się i zamówić na alledrogo .. jednak pomijając ten fakt .. to jakoś nie mogę sobie wyobrazić jeżdżenia w kominiarce już teraz a co dopiero jak będzie real summer .. :icon_biggrin: Jeżeli chodzi o to "szpare" to przez ostatnie parę dni próbowałem z nią jeździć .. manewry i dzwieki jakie trzeba robić przy "przełanczaniu" skutecznie mnie zniechęciły do używania tej opcji, szczególnie że szpara nie jest dużo mniejsza od tej która jest na ostatnim "ząbku" przed normalnym zamknięciem szybki. Podsumowując ... Z zarejestrowanych prze zemnie wad pozostaje tylko niewyjmowalna wew. wyściółka kasku (pomijając wkładki policzkowe) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Tę szparkę docenicie jak będzie parowała szybka :crossy: Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.