Januszm Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Myślałem, że tylko w naszym kraju jest wiejski tjuning na bazie Jasia :icon_twisted: Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 He, he, naoglądałem się trochę takich sprzętów na żywo (i niedługo znowu będę miał okazję).Mi tam się ten styl podoba (zaraz mnie pewnie co poniektórzy posądzą o totalne bezguście :clap: :flesje: ). Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 na to piwinien być jakiś paragraf... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 http://burstcity.jp/cgi-data/album/upl/83.jpg<wow> to naprawde fajne i wygląda zaje$$#@$#@Majka ful wypas, sam bym na takiej z chęcią pośmigał. :flesje: O ile dobrze pamiętam to japończycy mają dominujący rynek 400 wszystkich modeli z powodu prozaicznego - warunki fizyczne skośnookich. Mają prawko rozłozone progresywnie, najpopularniejsze jest do 400ccm a elementem egzaminu na wersję open jest podniesienie z ziemi 750ccm. Jeśli się mylę to prosze o sprostowanie, najkompetentniejszą osobą w tej kwestii będzie nasz metroseksualny Olsen :lalag:Prawo jazdy + podatek + ubezpieczenie + egzekwowane ograniczenia prędkości w mieście i poza miastem (stosunkowo niedawno podniesiono dopuszczalną prędkość dla motocykli na autostradach z 80 do 100 km/h :clap: , a także zezwolono na jazdę z "plecaczkiem" [też na autostradzie, bo poza to było można zawsze]). 400ccm jest najbardziej oplacalne w uzytkowaniu.Powiedzmy, że jest to rozsądny/optymalny wybór. Oczywiście pasjonatów ujeżdżających Hayabusy czy inne "zygzaki" (bynajmniej nie w wersji 400 ccm) też u nich nie brakuje. Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puchaty Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 http://burstcity.jp/cgi-data/album/upl/88.jpg Dziwne jak dla mnie :crossy: nie podoba mi się siedzenie chociaż z drugiej strona wygoda dla "plecaczka" i kierownica w ogóle nie pasuje (nieporęczna). Za to układ wydechowy a zwłaszcza końcówka super to co lubię "wolny" wydech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olorol Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Japońce są podobnego do Ch. Norrisa :banghead: Wszystko potrafią zrobić :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek251 Opublikowano 18 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 ale zaowazcie ze wiekszosc tych motorków to stare 400ccm, co oni nowych juz nie produkuja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Wydrukuje sobie niektore zdjecia i powiesze w kiblu ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldas7 Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Tak patrze na te oparcia wysokie jak diabli i se myśle, może to Japońskie plecaczki takie wymagające i podparcie muszą mieć aż do głowy ?? Odnośnie jednośladów WSK no to ostatno takiego wypasa widziałęm pod Poznaniem, że odjazd. Nie wiem co chłopak jarał, ale musiało być mocne, że taka wizja motocykla mu się wykrystalizowała :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.