Skocz do zawartości

jak sie w japonii przerabia motocykle


Rekomendowane odpowiedzi

He, he, naoglądałem się trochę takich sprzętów na żywo (i niedługo znowu będę miał okazję).

Mi tam się ten styl podoba (zaraz mnie pewnie co poniektórzy posądzą o totalne bezguście :clap: :flesje: ).

Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://burstcity.jp/cgi-data/album/upl/83.jpg

<wow> to naprawde fajne i wygląda zaje$$#@$#@

Majka ful wypas, sam bym na takiej z chęcią pośmigał. :flesje:

 

O ile dobrze pamiętam to japończycy mają dominujący rynek 400 wszystkich modeli z powodu prozaicznego - warunki fizyczne skośnookich. Mają prawko rozłozone progresywnie, najpopularniejsze jest do 400ccm a elementem egzaminu na wersję open jest podniesienie z ziemi 750ccm. Jeśli się mylę to prosze o sprostowanie, najkompetentniejszą osobą w tej kwestii będzie nasz metroseksualny Olsen :lalag:

Prawo jazdy + podatek + ubezpieczenie + egzekwowane ograniczenia prędkości w mieście i poza miastem (stosunkowo niedawno podniesiono dopuszczalną prędkość dla motocykli na autostradach z 80 do 100 km/h :clap: , a także zezwolono na jazdę z "plecaczkiem" [też na autostradzie, bo poza to było można zawsze]).

 

400ccm jest najbardziej oplacalne w uzytkowaniu.

Powiedzmy, że jest to rozsądny/optymalny wybór. Oczywiście pasjonatów ujeżdżających Hayabusy czy inne "zygzaki" (bynajmniej nie w wersji 400 ccm) też u nich nie brakuje.

Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://burstcity.jp/cgi-data/album/upl/88.jpg

 

Dziwne jak dla mnie :crossy: nie podoba mi się siedzenie chociaż z drugiej strona wygoda dla "plecaczka" i kierownica w ogóle nie pasuje (nieporęczna). Za to układ wydechowy a zwłaszcza końcówka super to co lubię "wolny" wydech

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak patrze na te oparcia wysokie jak diabli i se myśle, może to Japońskie plecaczki takie wymagające i podparcie muszą mieć aż do głowy ?? Odnośnie jednośladów WSK no to ostatno takiego wypasa widziałęm pod Poznaniem, że odjazd. Nie wiem co chłopak jarał, ale musiało być mocne, że taka wizja motocykla mu się wykrystalizowała :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...