wueska Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Zalej dobry olej silnikowy;) ja śmigam na castrolu, a jak biegi zaczeły precyzyjnie chodzić, jedyny minus w 250 to nieco bardziej słychac gizd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 jedyny minus w 250 to nieco bardziej słychac gizd.toć taki gwizd to czysta poezja-za to uwielbiam wszystkie 250-ki :P Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 dziwne, ja jezdzilem swoja etz na hipolu i bylo wszystko ok, jesli chodzi o inny przekladniowy to generalnie 80w90 i powino byc dobrze, moze sprobuj innego producenta, ewetualnie mozna nalac silnikowy motocyklowy, wkoncu w wiekrzosci on oprucz silnika samruje skrzynie z przewaznie mokrym sprzeglem, a sprzeglo przed wzuceniem jednynki sie rozkleja panowie :P Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Jedyny oryginalny, specjalnie przeznaczony do MZ i Simsonów olej przekładniowy to Addinol Getriebeöl 80W. Specyfikacja: SAE 80W (sezonowy - zimowy), GL-3 (niska zawartość dodatków uszlachetniających). Można go kupić u tego człowieka: http://www.kniazw.plW Simsonie zastosowałem mieszankę 3/4 części hipolu GL-4 80W-90 i 1/4 części oleju silnikowego niskiej klasy. Na oleju silnikowym kosz sprzęgła będzie pracował głośno a na hipolu będzie sprzęgło ciągło na zimnym silniku oraz przyczyni się do poślizgu sprzęgła. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 sklejone sprzęgło na hipolu to normalny objaw w każdym sprzęcie od komarka przez mz po honde mtx.........dla mnie jest po prostu tani i dlatego go polecam w ogarze po 2-3 ruszeniach i kawałku drogi już przestaje ciągnąć....... hipol jest bardzo gęsty i jeszcze bardziej gęstnieje jak spada temperatura więc nie ma co sie dziwić że po zimnej nocy w garażu sprzęgło ciągnie.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Witam! Tak jak pisałem, spróbowałem wlać oleju od 4T. Zalałem Mobil 4T Semisyntetic 10W40. Nic się nie dzieje, biegi wchodzą ładnie, sprzęgło nie ślizga się, a co najważniejsze przestało się kleić. Nie ma też uderzenia przy włączaniu biegu zaraz po starcie silnika. Nie ma potrzeby wcześniejszego rozklejania sprzegła na zimnym silniku. Ogólnie jestem zadowolony, dołuje mnie trochę cena 36zł/litr, ale przecież nie musze tego oleju zmieniać co sezon. Tak czy owak inwestycja sie opłaca, unikam udarów przy zimnym silniku na skrzyni i na łańcuchu. Dzięki wszystkim za pomoc. Pozdrawiam! Robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 no i pięknie ;) 36zł za litr... nie ma tragedi;) ja zmieniam co sezon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.