Skocz do zawartości

FAZER 600 --> jak go zdławic ?(zaduża moc) ;p


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zawsze w takich przypadkach pytam się po co ?? Jak nie czuje się na siłach na Fazera, niech pomyśli nad mniejszym moto. Takie "kastrowanie" nie ma dla mnie sensu. Nikt też nie zmusza do kręcenia do czerwonego, a Fazer jest stosunkowo spokojnym motocyklem, nie zaksakuje itp. A może hamulce też zdławić, bo ma ostre? :flesje: :). Zartuje oczywiście ..

 

Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to FZS 600 to nie jakaś litrowa agresywna V`ka tylko sprzet który pazury pokazuje przy wysokich obrotach wiec chyba nie ma problemu , mówisz delikwentowi "nie wkręcaj" i sumienie czyste... w czym problem , a potem to już jego cyrk i jego małpy, takie kombinacje z dławieniem do niczego dobrego raczej nie doprowadzą ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy chcą zwiększać moc a tu proszę odwrotnie :bigrazz:

Takimi prymitywnymi metodami na chwile zanim się nowy właściciel przyzwyczai to można przytkać wlot powietrza. Tylko czymś co nie wciągnie :icon_biggrin:

Jeszcze można ppdłożyć pod linkę gazu podkładki, lub kawałkiem przeciętej rureczki z samochodowego przewodu hamulcowego, tak aby manetka nie dała się odkręcić do końca.

Tak zmuloną maszyną będzie mógł jeździć bez szkody dla sprzęta.

Pojeździ z tydzień i sobie odblokuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takimi prymitywnymi metodami na chwile zanim się nowy właściciel przyzwyczai to można przytkać wlot powietrza. Tylko czymś co nie wciągnie :(

 

Tak to dlugo nie pojezdzi - przeciez na takiej zasadzie dziala ssanie - gratulacje :/

 

A skoro koles juz jezdzil nawet 125 to powinien sobie dac rade z 600

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem!

 

Ty sie martwisz ze ktos sobie nie poradzi na moto i jeszcze chcesz stwarzac sobie problemy? Stary to jego motor i jego problem jesli nie podola to niech kupi mniejszą maszyne jak mowili poprzednicy. A Ty kupca na Fazera trafisz na bank.

 

Pozdro

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja popieram wcześniejszą propozycję ograniczenia rollgazu...

kiedyś tak sobie kombinowałem nad podobnym problemem, ale w drugą stronę, żeby gaz nie wracał (zablokowanie jednym ruchem) i wystarczyła jedna nawiercona dziurka w rollgazie, żeby wsunąć kawałek pręcika/śrubki która by przyblokowała...

myślę że to samo co ja zrobiłem, ale z drugiej strony rollgazu by wystarczyło, oczywiście otwór nagwintowć i śrubkę dajmy na to 3mm wkręcić, tak, żeby blokowała zgrubienie na rollagzie (to w którym jest otwór na baryłkę)

powodzenia:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to dlugo nie pojezdzi - przeciez na takiej zasadzie dziala ssanie - gratulacje :/

Ssanie działa na zasadzie zwiększenia dawki paliwa przy danej objętości powietrza a nie odwrotnie - gratulacje.

Zmniejszając wlot powietrza na wolnych i średnich obrotach silnik chodzi normalnie bo mu wystarcza tyle powietrza ale na wyższych obrotach zaczyna brakować i silnik muli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ssanie działa na zasadzie zwiększenia dawki paliwa przy danej objętości powietrza a nie odwrotnie - gratulacje.

Zmniejszając wlot powietrza na wolnych i średnich obrotach silnik chodzi normalnie bo mu wystarcza tyle powietrza ale na wyższych obrotach zaczyna brakować i silnik muli.

Moim zdaniem, to po prostu go zaleje.

Nawet jeśli nie, to zużycie paliwa znacząco wzrośnie, zakopci świece i nie wiadomo co jeszcze.

Najsensowniejsze wydaje się ograniczenie wychylenia przepustnicy.

To na pewno nie zaszkodzi silnikowi i łatwo będzie usunąć, gdy koleś się przyzwyczai do sprzętu(pewnie za 3 dni :D )

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ssanie działa na zasadzie zwiększenia dawki paliwa przy danej objętości powietrza a nie odwrotnie - gratulacje.

Zmniejszając wlot powietrza na wolnych i średnich obrotach silnik chodzi normalnie bo mu wystarcza tyle powietrza ale na wyższych obrotach zaczyna brakować i silnik muli.

Spróbuj sobie przy swoim moto tak przytkać gaźnik od strony filtra powietrza i zobacz po tym między innymi ile paliwa spali. Z pewnością silnik nie chodzi normalnie przy czymś takim. W niektórych motocyklach ssanie działa w ten sposób że właśnie zamyka gaźnik od strony filtra powietrza. Moim zdaniem też sposób z blokadą wychylenia przepustnicy najlepszy, najprostszy i bez zbytniej ingerencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...