papcio87 Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 mam problem ponieważ sprzedaje mojego fazerka osobie która jeździla małymi pojemnościami typu do 125cm ;p i chciał by poprostu na poczatek jakoś go zdławić ..Macie jakiś sposób na taki cwancyk dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Może np wykręcić jedną świece i śmigać na 3. A poza tym jak ktoś chce to i na komarku wywinie orła. Cała reszta typu zduszania sprzętu raczej nie wychodzi mu na dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Zawsze w takich przypadkach pytam się po co ?? Jak nie czuje się na siłach na Fazera, niech pomyśli nad mniejszym moto. Takie "kastrowanie" nie ma dla mnie sensu. Nikt też nie zmusza do kręcenia do czerwonego, a Fazer jest stosunkowo spokojnym motocyklem, nie zaksakuje itp. A może hamulce też zdławić, bo ma ostre? :flesje: :). Zartuje oczywiście .. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Z tego co wiem to FZS 600 to nie jakaś litrowa agresywna V`ka tylko sprzet który pazury pokazuje przy wysokich obrotach wiec chyba nie ma problemu , mówisz delikwentowi "nie wkręcaj" i sumienie czyste... w czym problem , a potem to już jego cyrk i jego małpy, takie kombinacje z dławieniem do niczego dobrego raczej nie doprowadzą ... Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Wszyscy chcą zwiększać moc a tu proszę odwrotnie :bigrazz: Takimi prymitywnymi metodami na chwile zanim się nowy właściciel przyzwyczai to można przytkać wlot powietrza. Tylko czymś co nie wciągnie :icon_biggrin: Jeszcze można ppdłożyć pod linkę gazu podkładki, lub kawałkiem przeciętej rureczki z samochodowego przewodu hamulcowego, tak aby manetka nie dała się odkręcić do końca.Tak zmuloną maszyną będzie mógł jeździć bez szkody dla sprzęta.Pojeździ z tydzień i sobie odblokuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecek Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Takimi prymitywnymi metodami na chwile zanim się nowy właściciel przyzwyczai to można przytkać wlot powietrza. Tylko czymś co nie wciągnie :( Tak to dlugo nie pojezdzi - przeciez na takiej zasadzie dziala ssanie - gratulacje :/ A skoro koles juz jezdzil nawet 125 to powinien sobie dac rade z 600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriss.g Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Tak to dlugo nie pojezdzi - przeciez na takiej zasadzie dziala ssanie - gratulacje :/ ... XJ600 dławi się właśnie wstawiając przewężki w króćcach gaźnikowych ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbuli Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 a po co?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Czołem! Ty sie martwisz ze ktos sobie nie poradzi na moto i jeszcze chcesz stwarzac sobie problemy? Stary to jego motor i jego problem jesli nie podola to niech kupi mniejszą maszyne jak mowili poprzednicy. A Ty kupca na Fazera trafisz na bank. Pozdro Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 ... XJ600 dławi się właśnie wstawiając przewężki w króćcach gaźnikowych ...Czyli przed gaźnikiem a nie za gaźnikiem a to kolosalna różnica. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Ja popieram wcześniejszą propozycję ograniczenia rollgazu...kiedyś tak sobie kombinowałem nad podobnym problemem, ale w drugą stronę, żeby gaz nie wracał (zablokowanie jednym ruchem) i wystarczyła jedna nawiercona dziurka w rollgazie, żeby wsunąć kawałek pręcika/śrubki która by przyblokowała... myślę że to samo co ja zrobiłem, ale z drugiej strony rollgazu by wystarczyło, oczywiście otwór nagwintowć i śrubkę dajmy na to 3mm wkręcić, tak, żeby blokowała zgrubienie na rollagzie (to w którym jest otwór na baryłkę)powodzenia:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Tak to dlugo nie pojezdzi - przeciez na takiej zasadzie dziala ssanie - gratulacje :/Ssanie działa na zasadzie zwiększenia dawki paliwa przy danej objętości powietrza a nie odwrotnie - gratulacje.Zmniejszając wlot powietrza na wolnych i średnich obrotach silnik chodzi normalnie bo mu wystarcza tyle powietrza ale na wyższych obrotach zaczyna brakować i silnik muli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Ssanie działa na zasadzie zwiększenia dawki paliwa przy danej objętości powietrza a nie odwrotnie - gratulacje.Zmniejszając wlot powietrza na wolnych i średnich obrotach silnik chodzi normalnie bo mu wystarcza tyle powietrza ale na wyższych obrotach zaczyna brakować i silnik muli.Moim zdaniem, to po prostu go zaleje.Nawet jeśli nie, to zużycie paliwa znacząco wzrośnie, zakopci świece i nie wiadomo co jeszcze.Najsensowniejsze wydaje się ograniczenie wychylenia przepustnicy.To na pewno nie zaszkodzi silnikowi i łatwo będzie usunąć, gdy koleś się przyzwyczai do sprzętu(pewnie za 3 dni :D )Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Ssanie działa na zasadzie zwiększenia dawki paliwa przy danej objętości powietrza a nie odwrotnie - gratulacje.Zmniejszając wlot powietrza na wolnych i średnich obrotach silnik chodzi normalnie bo mu wystarcza tyle powietrza ale na wyższych obrotach zaczyna brakować i silnik muli.Spróbuj sobie przy swoim moto tak przytkać gaźnik od strony filtra powietrza i zobacz po tym między innymi ile paliwa spali. Z pewnością silnik nie chodzi normalnie przy czymś takim. W niektórych motocyklach ssanie działa w ten sposób że właśnie zamyka gaźnik od strony filtra powietrza. Moim zdaniem też sposób z blokadą wychylenia przepustnicy najlepszy, najprostszy i bez zbytniej ingerencji. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 ale kombinujecie... powiedz kolesiowi, że wgrałeś inne mapy zapłonu i ma powiedzmy 52,5 KM. niech koleś bierze i spada :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.