krokodyl Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Witam chcialem zasiegnąc opinii w temacie ladowanie w dr bigu - mam 2 motocykl na czesci przekladalem regulator efekt jest identyczny nie bardzo chce przekladac cewki z silnika wole zapytac czy to normalne ze w tak duzym silniku jest slabe ladowanie? zaroka normalna 50/60 W cewki mierzylem omomierzem mają przejscie regulator lekko cieply ladowanie jest ale za slabe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 wszsytkie styki poczyść nawet nie wiesz jakie są straty na nich. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 W jakim sensie słabe ładowanie? Ile V? Na każdych obrotach takie same? Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Witam chcialem zasiegnąc opinii w temacie ladowanie w dr bigu - mam 2 motocykl na czesci przekladalem regulator efekt jest identyczny nie bardzo chce przekladac cewki z silnika wole zapytac czy to normalne ze w tak duzym silniku jest slabe ladowanie? zaroka normalna 50/60 W cewki mierzylem omomierzem mają przejscie regulator lekko cieply ladowanie jest ale za slabe Co to znaczy słabe? Ile voltów masz na akku, jak moto jest odpalone? Co jeszcze bym sprawdził to opory cewek altka (np. dzięki temu wiem że nie są przytarte do masy gdzieś), prawidłowe wartości oporów i na jakich kablach to mierzyć bez demontarzu można się dowiedzieć z serwisówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Zmierz napięcie na klemach akumulatora przy 5000rpm, z włączonymi światłami. Powinno mieścić się w zakresie 14-15V. Ja mam w Afryce 13.8V i wszystko jak na razie jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 6 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Zmierz napięcie na klemach akumulatora przy 5000rpm, z włączonymi światłami. Powinno mieścić się w zakresie 14-15V. Ja mam w Afryce 13.8V i wszystko jak na razie jest ok. dzieki za odpowiedzi --akumulator kupijem 4 dni w stecz nowy--ładowanie okolo 12,5v ide sprawdzic straty na przewodach moze kostka chociaz juz to sprawdzalem......jak cos to przekladam elektryke z 2 silnika--jak sie poprawi do zdam raport :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Mierzyles to ladowanie z wlaczonym swiatlem ?Tak czy owak praktycznie go nie ma. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 8 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 zrobione-przyczyna:zwarcie jezdnego z trzech zoltych przewodow do masy ladowanie bylo ale do poziomu 12,5v z wylączonymi swiatlami..po wlaczeniu nie wydalalo!--przy okazji podpowiadam elekrtownia w dr big 750 to to samo co dr big 800 ale inne wtyczki i przewody pomarancz z zielonym miejscami nalezy zamieniac aby dzialalo:) -wada w bigu to to,ze elektrownia jest zanuzona w gorącym oleju po czasie izolatory ktuszeją pekająi robią sie zwarcia --dzieki wszystkim za podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.