Skocz do zawartości

Hayabusa K8


Rekomendowane odpowiedzi

Nom. Na zywo wyglada konkretnie. Na fotkach kazde moto to lipa. Nawet HD nei wygladaja tak fajnie jak sa na zywo. Widzialem juz kilka nowych "Buz" na ulicy, kazda czarna, wyglad powala na kolana. W koncu widac ze to postrach wszytkich plastikow. Nawet tych niespelnionych Busopogromców stworzonych 10 lat po wyjsciu Busy.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam nadzieje ze nowy XX pobije hajke 3 razy.

Nie licz na takie cuda :wink:

Honda ma duze problemy z mocami w swoich sprzetach (np. ich najsilniejsze moto 1000RR i tak zawsze jest slabsze od konkurentow) a w tej klasie przede wszystkim wlasnie moc sie liczy :)

Honda sie juz skonczyla ;)

Hayabusa rzadzi i nowy model bedzie tylko kontynuowal ta tradycje :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 lata temu jak jeszcze miałem R6 to właśnie miałem się z gościem zamienić na Hayabuse... Ale jak ją ujrzałem na żywo to myślałem, ze pawia puszcze. Była wtedy dla mnie brzydsza od WSK-i :biggrin:

Osiagi dla mnie to nie wszystko, maszyna musi mi sie podobac równiez wizualnie :biggrin:

 

Po 3 latach znowu ujrzałem Buse na zlocie i zakochałem sie w niej od pierwszego wejrzenia :)

Musiałem dorosnąć do tego motocykla :)

Obecnie nie zamieniłbym jej na rzaden inny motocykl...

 

Nowa Busa to dla mnie istny majstersztyk :buttrock: Naparwdę jak na nią patrzę to z wyglądu nie zmieniłbym w niej nawet jednej śrubki. Szczególnie rozwala mnie w kolorze czarno-czerwony :biggrin:

Już stara Busa była dobrze dopracowana technicznie, także myśle, ze nowa tym bardziej nie zawiedzie :)

 

To, ze naszpikowali ją jeszcze bardziej elektroniką i wydusili 200KM to nie zrobiło na mnie rzadnego wrażenia bo mozna było się tego spodziewać...

 

Ale ten wygląd..mhhmmm... nie sadziłem, ze tak japońce potrafią ślicznie rzeźbić :)

 

Ogólnie lubie motocykle masywne, na które jak sie popatrzy to widać, ze to duży motocykl.

A te ciągłe odchudzanie tysiączek zaczyna być niesmaczne bo te 1000-ce zaczynają wyglądac jak 600-tki....

 

Nowa Busa to dla mnie cudo :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie licz na takie cuda :buttrock:

Honda ma duze problemy z mocami w swoich sprzetach (np. ich najsilniejsze moto 1000RR i tak zawsze jest slabsze od konkurentow) a w tej klasie przede wszystkim wlasnie moc sie liczy :notworthy:

Honda sie juz skonczyla :biggrin:

Hayabusa rzadzi i nowy model bedzie tylko kontynuowal ta tradycje :biggrin:

 

Wez sie obudz ! Co Ty za farmazony pitolisz ? Spolrz sobie na statystyke produkcji gdzie ta Twoja skonczona Honda obecnie sie znajduje. Z moich informacji miedzy 3 - 5 % wiecej nisz Suzuki.

 

Nie neguje ze naped Hayabusy jest zly, bo nie jest, ale motocykl to nie tylko silnik i skrzynia.

 

:biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wez sie obudz ! Co Ty za farmazony pitolisz ? Spolrz sobie na statystyke produkcji gdzie ta Twoja skonczona Honda obecnie sie znajduje. Z moich informacji miedzy 3 - 5 % wiecej nisz Suzuki.

A Ty lepiej zasnij bo jak Cie czytam to az mi Cie zal... :)

I nie wiem jakie Ty "farmazony pitolisz" ale moje sa na pewno ladniejsze ;) :icon_biggrin:

I tak wogole to pisalem o sytuacji Hondy w tej klasie moto ale widze ze czytanie ze zrozumieniem to dla Ciebie problem :buttrock:

Zreszta Honda nie tylko w tej klasie na razie sie skonczyla :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak wogole to pisalem o sytuacji Hondy w tej klasie moto ale widze ze czytanie ze zrozumieniem to dla Ciebie problem :clap:

 

Wiesz jezeli inna osoba nie rozumie / zle interpretuje to raczej niewyraznie / niedokladnie autor cos napisal :icon_mrgreen

 

Zreszta Honda nie tylko w tej klasie na razie sie skonczyla ;)

 

Powiedzial kto White Devil ? ? ? :icon_razz:

 

:banghead:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PIĘKNA. Zawsze mi się podobała hayabusa a nowy model choć spodziewałem się czegoś więcej i tak jest piękny. Stara hayka ma to coś. Stylistycznie i technicznie wyprzedała swoją epokę. Miałem okazje przynajmniej usiąść na niej i jak na razie nie widze siebie na tak dużym motocyklu ale mam nadzieje że kiedyś hayka będzie w moim garażu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie neguje ze naped Hayabusy jest zly, bo nie jest, ale motocykl to nie tylko silnik i skrzynia.

 

 

no wlasnie a pod innymi wzgledami tez jest lepsza od twojego bmw. pogodz sie z tym i nie wal kapeluchów. niestety "kijem wisły nie zawrócisz" i zdja sobie sprawe ze te motocykle choc stawiane sa w tej samej klasie ST to w rzeczywistosci sa zdecydowane inne. beeemka bardziej T a hajka bardziej S. i jak tu przeprowadzic rzetelne porównanie?? nowa haja jest sporo do przodu technicznie od juz z deka leciwej beemki. niech sie potomkowie *** biora do roboty, moze cos uskubia.

 

a co do hondy to faktycznie wpyadla z klasyfikacji na dobre. ale z drugiej strony stary xx to swietny motocykl mimo swoich lat. defacto kolo hajki nie powinien nawet parkowac. ;)

 

* - bardzo proszę bez takich odniesień. jsz

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowa haja jest sporo do przodu technicznie od juz z deka leciwej beemki

 

no, toś pojechał po bandzie... akurat silnik k 1200 z nowego bmw to zupełnie nowa konstrukcja, zaprojektowana od zera: stare miały wzdłużny układ i leżące cylindry, ten ma wał ułożony poprzecznie, podobnie jak maszyny japsów (i blok cylindrów mocno pochylony, dla odmiany - i uzyskania wymiernych korzyści). czyli silnik powstał od zera i jest produkowany od 2004 (?) roku. tymczasem ze strony suzuki mamy co? silnik ze skokiem cylindrów powiększonym, dla uzyskania dodatkowych 40ccm, ze zmienionymi tylko pojedynczymi elementami - jakieś zawory, sprężyny; największym novum jest przeniesiony ze sportowych maszyn układ wtryskowy... informacja powyższa pochodzi z prasy motocyklowej, gdyby były jakieś wątpliwości. czyli poza tymi drobiazgami silnik ten sam, co 10 lat temu (a jakby poszukać, to pewnie okazałoby się, że wtedy była to tylko modyfikacja z jakiegoś gsx1100r :icon_twisted: ). faktycznie, fajerwerk techniczny że bawarczykom nic nie pozostaje, jak kłaniać się w pas :D

nie wspomnę już o doskonałych zawieszeniach w bmw, zwłaszcza przednim; podczas gdy japsi od lat nie potrafią podskoczyć ponad ciągle ten sam zwykły widelec. kolejny fajerwerk techniczny do porównania :buttrock:

 

tak więc nic rewelacyjnego z tej busy: parę ccm i KM więcej uzyskanych łatwym kosztem, trochę korekt nadwozia, reszta bez zmian. i bez pomysłu na to, do czego ma to być motocykl; chyba że zakładają tylko przerabianie ich do 1/4 mili. bo gdzie w tych ko(s)micznych kształtach tyłu miejsce na bagaż..? a wszak gros użytkowników gsx1300r używa motocykla do tzw. szybkiej turystyki...

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie a pod innymi wzgledami tez jest lepsza od twojego bmw.

 

tzn. pod ktorymi ?

 

beeemka bardziej T a hajka bardziej S. i jak tu przeprowadzic rzetelne porównanie??

 

Ile km przejechales na K 1200 S ? I ile km przejechales na nowej Hayabusie ?

 

zrob sam test i moze wtedy bedziesz mial inne odczucia. Odczucia sa subjektywne.

 

nowa haja jest sporo do przodu technicznie od juz z deka leciwej beemki.

 

No moja " leciwa " ma 6 mies - technicznie ( po modyfikacjach to juz nie jest ten sam model co z 2004 )

 

:notworthy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

a propos hond...mój pierwszy poważny motorek to honda właśnie i może z sentymentu będę bronił...panowie-najnowsza cbr1000 ma 162 km na kole kawa10 i r1 po 160 a gsxr-159(oczywiście dane z 2008 roku) więc proszę nie pleść bajek co do słabych silników hondy...a wracając do tematu to zaczynam myśleć o kupnie zzr1400 lub nowej hajki i na razie chyba jednak hajka. przeciw zzr1400 przemawia-słaby dół(silnik ciągnie dopiero od około 6 tyś) i spore spalanie. wg użytkowników zzrów około 10ltr na 100km to żaden kłopot...stara hajka była jednak sporo oszczędniejsza i myśle że nowa też wiele więcej od starej palić nie będzie...

Edytowane przez dalton
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a propos hond...mój pierwszy poważny motorek to honda właśnie i może z sentymentu będę bronił...panowie-najnowsza cbr1000 ma 162 km na kole kawa10 i r1 po 160 a gsxr-159(oczywiście dane z 2008 roku) więc proszę nie pleść bajek co do słabych silników hondy...a wracając do tematu to zaczynam myśleć o kupnie zzr1400 lub nowej hajki i na razie chyba jednak hajka. przeciw zzr1400 przemawia-słaby dół(silnik ciągnie dopiero od około 6 tyś) i spore spalanie. wg użytkowników zzrów około 10ltr na 100km to żaden kłopot...stara hajka była jednak sporo oszczędniejsza i myśle że nowa też wiele więcej od starej palić nie będzie...

 

Hajka K8 przy predkosciach przelotowych ok 150-160 spala 7 litrow, przy wiekszych potrafi dojsc spokojnie do 10 litrow, poprzednie hajki podobno mocno kłamały na komputerze pokladowym jesli chodzi o spalanie. W nowej tego nie ma (nie klamania - spalania)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...