siema13 Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Witajcie! W zeszłym sezonie mój palił też 6-7l przy ostrzejszej jeżdzie i ciężko było zejść poniżej 6l, Tej zimy sam czyściłem i ustawiałem gażniki wg. serwisówki i pali teraz 4,7 mierzone po wypadzie nad morze z córką i lekkim bagażem,przy jeżdzie 110-120. Zaznacze,że mam puste wydechy z małą przegrodą,a to powoduje trochę większe spalanie. normalnie na krótkich przelotach nie przekracza 5,5 l a oleju dolałem 300ml po ponad 1000 km. Mam pytanie! Czy ktoś wybiera się na GRUNWALD! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edek_osw Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Mój jak jechałem solo na bieszczady z małym plecaczkiem to po górach serpentynach wziął 4,8 l na 100 spalanie mojego marudy zadowoliło mnie okrutnie,wiec postanowiłem sprawdzic spalanie przy poruszaniu z moją połówką podczas wyjazdu na zlot w srebrnej górzę średnia prędkośc to od 90 do 120 tylko ze trasa równiótka i większośc trasy bez skoków prędkości i wyszło 4,6 ku mojej uciesze :biggrin: dodam tylko ze moto jest po kompletnym serwisie gaźników a na grunwald chętnie bym się wybrał ale nie wiem jescze jak z wolnym w pracy :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robertso444 Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 (edytowane) Myślę że temat wyczerpany dogłebnie terz mam puste wydechy ale jak mi zmieścił sie w 6L to chyba nie jest tak żle oleju terz nie dolewam ma przejechane 29 300km przeważnie jeżdżę w dwie osoby a to pewnie terz ma związek z wyszym spalaniem (ja leje olej Motorex ) Edytowane 6 Lipca 2010 przez Robertso444 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeż Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 (edytowane) Ok dzieki :) Edytowane 7 Lipca 2010 przez Jeż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptaku Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Hej poradzcie odnosnie malowania. Moja maruda po wypadku ma juz tylko widoczny wgnieciony zbiornik i defekt lakieru. Pytanie co z tym zrobic? Wgniecenie rozumiem, ze sie ile da wypukla a reszta szpachla? Czy lakierniczo mozna to zrobic bez malowania calego baku (mozna wszystko, ale czy efekt wyjdzie)? I moze znacie dobrego lakiernika (okoloce Krk)? I sprawa z szparunkami -czy mozna kupic je w suzuki (lub gdzie)? Tu fotka: http://img84.imageshack.us/img84/4098/snc00298.jpg Pozdro i dzieki. Temat naprawy wgniecionego baku był już wałkowany wielokrotnie, wystarczy poszukać, na przykład tutaj Cytuj VZ800 => ZR-7http://www.forum.zr-7.plhttp://www.bikepics.com/members/ptok/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 (...) na przykład tutaj mniej do przeglądnięcia będzie, jeśli ograniczyć szukanie do tematów, a nie w całej treści postów. ale faktycznie, w mechanice porad jest pod dostatkiem. tyle, że to jeszcze trzeba umieć zrobić: ja polecam Piotra Dudka, daleko nie ma, a zrobił nam zbiornik perfekcyjnie (wyciągnął i cynował, żadnej szpachli) ;) jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harbuz Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Witajcie! W zeszłym sezonie mój palił też 6-7l przy ostrzejszej jeżdzie i ciężko było zejść poniżej 6l, Tej zimy sam czyściłem i ustawiałem gażniki wg. serwisówki i pali teraz 4,7 mierzone po wypadzie nad morze z córką i lekkim bagażem,przy jeżdzie 110-120. Zaznacze,że mam puste wydechy z małą przegrodą,a to powoduje trochę większe spalanie. normalnie na krótkich przelotach nie przekracza 5,5 l a oleju dolałem 300ml po ponad 1000 km. Mam pytanie! Czy ktoś wybiera się na GRUNWALD! Hej . My lecimy na ten Grunwald. Jak coś to jakiś tel. na priv to się spotkamy. Będą 3 marudy.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kangurek123 Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 http://www.geocities.com/luke456/clutch/clutch.htm Ten link napewno pomoże Ci w robocie. Po za tym jest tam również kilka fajnych informacji "roboczych" dla marudek. pozdrawiam i Wesołych Świąt. Czołem Marudy :icon_biggrin: Odgrzebuję starą sprawę ,ale musze wymienić sprzęgło. Niestety ten link nie działa . Czy ktoś zapisał to sobie na dysk i mógłby się jakoś podzielić informacjami jak gto sprzęgło wymienić ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzhop Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Tu jeszcze coś jest po niemiecku http://www.marauderranch.nl/main.html klikasz na reparation następnie pierwszy z góry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariusz_iz Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Witam wszystkich serdecznie. Jestem tutaj nowy, od kilku tygodni szczesliwy nabywca Maraudera z 1998r. :icon_biggrin: Mam problem podczas jazdy przy wysokich temperaturach na dworzu. Potrafi tak jakby przerywac na jeden garnek, szarpie, traci moc, robi przepały w tłumiku, smierdzi benzynka. Gdy ostygnie, albo zmniejsze predkosc jazdy po czasie wraca do normy. Regulator napiecia--ok, swiece wymienione na nowki, gazniki regulacja na wakuometrach zrobiona. Mysle jeszcze ze moze cos z cewka. Czy ktos mial cos podobnego??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek55 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Witam wszystkich serdecznie. Jestem tutaj nowy, od kilku tygodni szczesliwy nabywca Maraudera z 1998r. :icon_biggrin: Mam problem podczas jazdy przy wysokich temperaturach na dworzu. Potrafi tak jakby przerywac na jeden garnek, szarpie, traci moc, robi przepały w tłumiku, smierdzi benzynka. Gdy ostygnie, albo zmniejsze predkosc jazdy po czasie wraca do normy. Regulator napiecia--ok, swiece wymienione na nowki, gazniki regulacja na wakuometrach zrobiona. Mysle jeszcze ze moze cos z cewka. Czy ktos mial cos podobnego??? Kiedyś miałem podobny objaw w małym fiacie - w wysokiej temperaturze tracił chęc do jazdy - przyczyną była cewka. Ale swoją drogą sprawdź czy masz płyn w chłodnicy i czy załącza się wentylator gdy temperatura wzrośnie. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariusz_iz Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Kiedyś miałem podobny objaw w małym fiacie - w wysokiej temperaturze tracił chęc do jazdy - przyczyną była cewka. Ale swoją drogą sprawdź czy masz płyn w chłodnicy i czy załącza się wentylator gdy temperatura wzrośnie. :crossy: Witam :crossy: płyn jest :lalag: Wymieniłem na chybił trafił jedną cewkę, wymieniłem przewody wysokiego napięcia na oba garki i jestem po pierwszych testach ---- pozytywnych--- :icon_idea: nie przerywa :lalag: Nie wiem na ile pomogła cewka a na ile przewody, ale jeśli to cewka to trafiłem za pierwszym razem w dobry garnek. Przestało też śmierdzieć paliwem, kobieta nie marudzi, hehehe. Jeśli po weekendowych jazdach problem uwidoczni się dam znać. pozdrawiam i szerokości oraz wielu nowych słupków przy drodze na ten weekend. Darek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kangurek123 Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 Tu jeszcze coś jest po niemiecku http://www.marauderranch.nl/main.html klikasz na reparation następnie pierwszy z góry. Witam Dzięki materiał super szczególnie z opisem śrub długa krótka. Ostatnie pytanie w tym temacie czy jak wymieniam ( modyfikuję zgodnei z Waszymi poradami ) sprężynki na 7-io zwojowe z 9-io zwojowych to długość śrub też zmienić bo te na 9 mają wymiar M6x40 a te na 7 mają M6x32,5 ? Z góry dzięki za podpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szary_wilczur Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Witam Dzięki materiał super szczególnie z opisem śrub długa krótka. Ostatnie pytanie w tym temacie czy jak wymieniam ( modyfikuję zgodnei z Waszymi poradami ) sprężynki na 7-io zwojowe z 9-io zwojowych to długość śrub też zmienić bo te na 9 mają wymiar M6x40 a te na 7 mają M6x32,5 ? Z góry dzięki za podpowiedź nic nie zmieniasz, długosc sprezyn czy to takich czy takich jest taka sama. poprostu wymieniasz na te nowe... Pamietaj też o uszczelniajacym pierscieniu który pewnie bedziesz musiał wymienic miedzy cylindrem a kolankiem gdy zdejmiesz tłumik (kosztuje z 5zł) i dokładnym wyczyszczeniu pokrywy i kapy z resztek poprzedniej uszczelki... wymyciu acetonem by ci potem olej nie leciał... dobrze jakbys miał klucz dynamometryczny i dokrecał śruby nim według zalecen co do siły z servisówki... trzeba uważać pamietej że łątwo zerwać gwin w aluminium... powodzenia :lalag: :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kangurek123 Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Witam Dzięki za podpowiedż. Jutro biorę się za robotę i myślę ,że wieczorkiem już pośmigam bez uślizgów. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.