Skocz do zawartości

Suzuki MARAUDER VZ800


Peny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witaj - ja to zrobiłem tak:oryginalne światła zostawiłem bez zmian a halogeny zasiliłem osobno, ze stacyjki w pozycji zapłonu przez oddzielny wyłącznik kupiony na allegro i szczerze mówię nie takie "popierdułki" jak na tych fotkach (bez urazy dla wykonawców). Są tam różne ładne chromowane, nie umiem wstawić fotki. W dzień jeżdżę tylko na przednich halogenach (2x35W) jak się robi szaro to włączam pozycyjne i mam też tylne i aku spokojnie wytrzymuje.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie z zasady nie jeżdzę szybko wczoraj troszkę odkręciłem z 10km tak ok 130 myśle że to nie są jakieś obroty na czerwonej kresce ale o co mi chodzi gdy jechałem po drodzę zaczoł słabnąć aż prawie przygasł no to go na rezerwe i jadę dalej i puźniej było wszystko ok aż do czasu zwalniania gdy puszczam manetkę odrazu z tłumnika strzał i na postoju na wolnych obrotach terz strzela o co tu chodzi spotkał się już ktoś z czymś takim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie z zasady nie jeżdzę szybko wczoraj troszkę odkręciłem z 10km tak ok 130 myśle że to nie są jakieś obroty na czerwonej kresce ale o co mi chodzi gdy jechałem po drodzę zaczoł słabnąć aż prawie przygasł no to go na rezerwe i jadę dalej i puźniej było wszystko ok aż do czasu zwalniania gdy puszczam manetkę odrazu z tłumnika strzał i na postoju na wolnych obrotach terz strzela o co tu chodzi spotkał się już ktoś z czymś takim

 

jak strzela, znaczy paliwo nie pali sie w cylindrze tylko w tłumiku. przyczyna tego że jakos sie przedostaje do tlumika jest najczesciej fakt ze iskra nie podpala paliwa. to przechodzi do tłumika i pyk. Tak wiec moze warto by na swiece okiem rzucic. biorąc pod uwage okoliczności w jakich to sie stało, mysle ze to pierwszy punkt zaczepienia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz za dużego wyboru albo NGK albo DENSO.Ja do każdego swojego moto zakładałem NGK nawet do HD i nigdy nie było z nimi problemu.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do świec to kupować takie jak w instrukcji czy może jest coś lepszego ?

bez sensu wywalac kase na jakies markowe swiece... lepiej wymieniać je poprostu co rok na nowe i brac NGK, zgodne z servisówka. nie jest ich znów aż tyle jak naprzykład w silnikach hondy gdzie na gar przypadaja dwie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich mam pewien problem mianowicie podczas powrotu ze zlotu w srebrnej górze przytrafiła mi się mała kolizja :banghead: której efektem są otarcia moto ,odzieży potrzaskane żebra i inne obrażenia oraz sprawa która nie daje mi spokoju tzn. po glebie na lewą stronę przestawiła mi się kierownica względem osi motocykla,a wygląda to tak jakby górna półka przestawiła się względem dolnej bo razem z kierownicą przesunęły się budzik i kontrolki a lampa została w miejscu.Co ciekawsze koło też pozostało w osi nie ściąga motocykla i prowadzi się jak przed kraksą stąd moje pytanie.Czy możliwe jest przestawienie półek względem siebie lub co ewentualnie mogło się urwac lub skrzywic i jak to naprawic.Za wszelką pomoc i informacje z góry dziękuje :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cieżko tak z opisów... jak miałem do roboty virago po ślizgu, tez lekko wszystko sie zwichneło. pomogło poluzowanie mocowań, tak by naprezenia puściły... poluzowałem mocowanie i potrząsnełem nimi... że sie tak wyraże... i wszystko wróciło do normy,,,

 

a teraz inna kwestia która znalazłem na youtubie - linka

czy ktokolwiek spotkał sie z tym? znaczy ma ową kość? cieżko dokładnie przetłumaczyć ale zrozumiałem że ten moduł działa troche jak bezpiecznik zmniejszając napiecie podczas startu. co czasem moze prowadzić do slow startu,,, jak rozumiem podczas zapalania zbyt małej energi do rozbujania rozrusznika... co słychać jak sie troche aku wyżyluje... Koleś wywalił moduł i nie było problemu, poniżej w komentarzach, jest że to dość znany problem z odpalaniem i wiekszość ludzi z ich forum wywaliła juz ten moduł... ja zaraz oblukam czy cos takiego mam... ale moze i to by rozwiazało problem z odpalaniem marudy,,, który nierzadko sie przewija...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

a teraz inna kwestia która znalazłem na youtubie - linka

czy ktokolwiek spotkał sie z tym? znaczy ma ową kość? cieżko dokładnie przetłumaczyć ale zrozumiałem że ten moduł działa troche jak bezpiecznik zmniejszając napiecie podczas startu. co czasem moze prowadzić do slow startu,,, jak rozumiem podczas zapalania zbyt małej energi do rozbujania rozrusznika... co słychać jak sie troche aku wyżyluje... Koleś wywalił moduł i nie było problemu, poniżej w komentarzach, jest że to dość znany problem z odpalaniem i wiekszość ludzi z ich forum wywaliła juz ten moduł... ja zaraz oblukam czy cos takiego mam... ale moze i to by rozwiazało problem z odpalaniem marudy,,, który nierzadko sie przewija...

Element ten na schemacie ma oznaczenie ST i jest narysowany z lewej strony rozrusznika, jego głównym zadaniem jest przerwanie pracy rozrusznika po przekroczeniu minimalnego progu napięcia np. 10V w instalacji elektrycznej w trakcie jego pracy. Celem jego zastosowania jest przede wszystkim ochrona układów elektronicznych w pojeździe gdyż jak wiemy są one czułe na wzrosty i spadki napięcia zasilania. Nie znam konstrukcji jedynego elektronicznego układu zapłonowego, który jest zastosowany w naszym motocyklu, dlatego nie wiem na ile pominięcie tego może zaszkodzić, ale jako elektronik mogę zapewnić, że im bardziej zaawansowana jest elektronika tym większe znaczenie ma jej ochrona i na pewno w motocyklach na wtrysku takie numery nie są wskazane, bo może to drogo kosztować.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze że mamy wsród nas fachowców :lalag: , tak myslałem że coś w tym stylu, ale z racji ze nie posiadam wiedzy technicznej, a tylko logiczna i racjonalą;) nie potrafiłem tego ubrać w elokwencje. No teraz sie przyznam... jestem strasznym leniem :icon_razz: i wczoraj nie odkreciłem boczka by zobaczyć. ale jak bede grzebał w najbliższym czasie to zobacze ;) Ja tego wycinać nie bede... bo skoro motor mi dobrze pali to nie widze sensu. ale moze ktos nie ma tego urzadzenia i podczas przypadkowego przeglądu mógłby sie przyjrzeć. i opisać. Myśle że sytuacja by ratowała dobite akumulatory, gdzie bardzo czesto ma miejsce sytuacje slow startu :icon_rolleyes: ale mimo wszystko proponuje wymienic akumulator niz wydłubywać ten modół...

Czasem jest sytuacja iż pomimo w miare nowego aku ma miejsce owo slow start :icon_rolleyes: , wtedy mozna sie pokusić... Jak ktos bedzie grzebał niech rzuci okiem i sie wypowie czy ma motor tuningowany;) pozdrawiam,,, ja dzis smigałem do pracy motorkiem:) bajka pogoda... sloneczko ale bez jakiegos szalenczego upału... pojde porobie zdjecia, mojego podnośnika i vakunometru i motorka,, i je gdzie tu zaraz zamiesze:)

 

ok';-) teraz jak tylko wrzucic je na net

 

ok http://www.bikepics.com/members/szarywilczur/98vz800/

Edytowane przez szary_wilczur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, Witam wszystkich po baaardo długiej nieobecnosci ;) odświeżam sobie nasz maruderowy temat i strasznie żałuję ponieważ w tym roku jeszcze nie jeździłem ;( nie chciałem w tym roku od razu wycuągać sprzeta i na chama jeździć - mam dokupiony nowy wydech, plan zrobienia zielonego podświetlenia silnika, olej, klocki - miało być tak że najpierw wszystko robię dopiero wyskakuj na trasę. Niestety brakuje mi czasu ;( Uczelniany semestr i sesja okazały się strasznie czasochłonne. Sesja mam do 9 lipca, jadę na wakacje na 2 tyg od 6 lipca więc na motorek uda wyskoczyć mi sie dopiero koło 17.....ech nie mogę tego odżałować. Na szczęście od sierpnia zaczyna pracę wiec będę mógł śmigać codziennie :D

 

Pozdrawiam wszystkich Talerz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie odnośnie klocków z przodu bo coś zaczeło mi w kierownicy drżeć ale tak jakby na prawej stronie bo gdy zerkam w lusterka to z prawej storny bardziej trzęsie widokiem sprawdzałem klocki i tak na oko to zostało tam z 2 może 3mm okładzin czy to może być to i już powinienem je wymienić (a jaką grubość mają nowe ? )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie odnośnie klocków z przodu bo coś zaczeło mi w kierownicy drżeć ale tak jakby na prawej stronie bo gdy zerkam w lusterka to z prawej storny bardziej trzęsie widokiem sprawdzałem klocki i tak na oko to zostało tam z 2 może 3mm okładzin czy to może być to i już powinienem je wymienić (a jaką grubość mają nowe ? )

nowe sa bardzo grube, z 5 mm? tam powinnien byc znacznik zuzycia na nich, w postaci takiego naciecia, jak widac jeszcze neciacie to jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naciecia widać od wewnętrznej strony koła ok 2mm od zewnętrznej jest płasko bez nacięć ale grubość okładzin jest na oko taka sama ale zauważyłem że przy chamowaniu piszczą czy mogą być to obiawy że przenosi się to na kierowncę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...