jjank Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 XR600L nie istnieje :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 O kurka ale mi się porąbało :icon_mrgreen: Tak dumam i dumam i nadal nie wiem czego szukać. XR400 jest mniejszy od 600 czyli gut, lżejszy od Kawy o 50-60kg kolejny plus ale te zmiany oleju i średniawa moc. FMX dosc duzy ale z miejsca mamy supermoto, stos części. Nadal pozostaje problem mocy i częstych zmian oleju. Ja nie wiem skąd się bierze opinia o niezniszczalności Hondy skoro co 10 minut leci bańka oleju :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 "MICHOA" ile to jest dla ciebie chora cena za dobry motocykl, bo ja właśnie sprowadziłem maszynę twoich marzeń. generalnie ja jestem w stanie dać 5-6 tys ale za zadbany egzemplarz (może być stary nawet z bębnem z tyłu ) zarejestrowany w PL............teraz to już w sumie nieaktualne bo crm 125 kupiłem i narazie jestem zadowolony natomiast jak miałem kase to za 5-6 tys były po prostu same wraki, wałki z papierami, jakieś ,,do regulacji'' czyli cholera wie czy nie do remontu, przelotowe kominy od zetorów, każdy plastik z innej parafii, 20 tys razy malowane no poprostu masakra.......i np pisze maila a koleś w żywe twierdzi że nic nie ma do wymiany a już na fotce widać że zębatka tylnia jest okrągła :icon_mrgreen: i taka tam dyskusja......jedną byłem oglądać prawie 200km, oczywiście wszystko ok, jak odpalił chmura niebieskiego dymu, wsiadłem to sie prawie rozpłaszczyła (jakieś zapadnięte zawieszenie ) z lamp pierdół ogołocona (ale papiery były ) i cena 4900 mówie nieeeeeeeeeee sory.............wkurzyłem sie i kupiłem 2t :D :icon_arrow: Shinigami bierz xt 600 i nie kombinuj naprawdę ci wystarczy.......xr400/600 na miasto to wybaczcie panowie ale troche zalatuje bezsensownym lansem, zawieszenie nie wykorzystasz pod dupą twardo, pasażera nie zabierzesz moim zdaniem bezsens ale to tylko moje zdanie... cenowo za 4 tys kupisz bardzo przyzwoita xt naprawdę, a xr za 4 tys to chyba rama i 2 koła :icon_twisted: nie wiem jak jest w xr ale np w porónaniu crm vs dt w zastosowaniu miejskim to dt po prostu miażdży crm :D dt jest elastyczniejsza (nie trzeba tak wahlować biegami i nie rwie do przodu w nieodpowiednim momencie) mniej pali (bardzo istotne) siedzenie jest szersze i dłuższe (lepiej jeździ sie z pasażerem i samemu ) zawias jest miękki przez co po dziurawej drodze sie poprostu płynie (nie czuć żadnej dziury) a w warunkach miejskich nie zdaża sie żeby któryś amor dobił.... w xr/xl 600 jest ten sam silnik więc odpada róźnica w spalaniu i oddawaniu mocy i nie wiem jak siedzenie ale po co płacić za wypasiony zawias i lepszą geometrie jak tego nie wykorzystasz ?? dla mnie xr600 jest motocyklem terenowym i tyle ale to tylko moje zdanie :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 ponoc z silnikow XR 650L i Dominatorow mozna wyluskac 61 koni .... ciekawe czy to prawda , trzeba by poszperac po forach w usa . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Nie ciekałem na XR 400, ale kila 600 oblatałem i uważam że lajtowe enduro na miasto jak najbardziej sie nadają, olbrzymi moment obrotowy pozwala śmigać bez częstych zmian biegów, zawieszenie nie zbyt twarde przez to wygodne, przedni hamulec w oplocie i daje rade, niskie spalanie, wysoka pozycja. A masa w mieście nie przeszkadza odczuwalnie. Na fabrycznych przełożeniach i 150km/h poleci tylko troche pęd powietrza przeszkadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łupek79 Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 (edytowane) panowie mam problem z hamulcem tylnym w xr 400. Podczas zmiany klocków odkręciłem odpowietrznik, żeby cofnąć tłoczek i pewnie zapowietrzyłem układ hamulcowy. Dolałem płynu do zbiorniczka i myślałem, że tak jak w samochodzie trzeba pompować aż płyn zacznie wypychać powietrze z układu i sam zacznie lecieć a następnie dokręcić odpowietrznik. Ale nic z tego. Jak zrobić żeby było dobrze. :rolleyes: Edytowane 16 Września 2010 przez łupek79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 .... :icon_arrow: Shinigami bierz xt 600 i nie kombinuj naprawdę ci wystarczy.......xr400/600 na miasto to wybaczcie panowie ale troche zalatuje bezsensownym lansem, zawieszenie nie wykorzystasz pod dupą twardo, pasażera nie zabierzesz moim zdaniem bezsens ale to tylko moje zdanie... cenowo za 4 tys kupisz bardzo przyzwoita xt naprawdę, a xr za 4 tys to chyba rama i 2 koła :icon_twisted: nie wiem jak jest w xr ale np w porónaniu crm vs dt w zastosowaniu miejskim to dt po prostu miażdży crm :D dt jest elastyczniejsza (nie trzeba tak wahlować biegami i nie rwie do przodu w nieodpowiednim momencie) mniej pali (bardzo istotne) siedzenie jest szersze i dłuższe (lepiej jeździ sie z pasażerem i samemu ) zawias jest miękki przez co po dziurawej drodze sie poprostu płynie (nie czuć żadnej dziury) a w warunkach miejskich nie zdaża sie żeby któryś amor dobił.... .... Długawy ten post ale co mi tam. Michoa Ty zacznij czytać ze zrozumieniem :wink: Ja chce sprzęt DO PRACY, nie do wożenia kumpli pod sklep. Ma być wysoki, miękki z długim skokiem bo Warszawa przez najbliższe 3 czy 4 lata będzie bardzo dziurawym miejscem (aktualnie nad tym pracują zastępy robotników) i moja Kawa mocno mnie ogranicza. Strach po dziurze przejechać, strach pod krawężnik podjechać a przejazd przez błotny skrót = śmierć w oczach. Dalej, lubię się polansować bo duży endurak robi wrażenie i ludzie chętniej przepuszczają :wink: Mam dość umiejeności żeby od czasu do czasu wykorzystać pełny zakres zawieszenie i najważniejsze: Każde enduro ma na 100% bardziej miękkie zawieszenie od mojej Kawy :wink: jak twarde by nie było to na pewno będzie bardziej komfortowe od tego stolika 250ccm. Porównanie CRM i DT też nie rozumiem, to są małe lekkie sprzęciki i w dodatku DT'ką wjechałem już chyba wszędzie gdzie się dało. Nudna jest :) W ogóle Yamaha mi się nie uśmiecha, złe wspomnienia. ponoc z silnikow XR 650L i Dominatorow mozna wyluskac 61 koni .... ciekawe czy to prawda , trzeba by poszperac po forach w usa . Ja czytałem o 65 ale tu już chyba się kłaniają gaźniki mikuni, dysze, wydechy, wałki itd. Podobno do 600 można wstawić Big Bore Kit @650ccm tak samo jak do 400 jest 416 i 440 ale nie wiem jak żywotność silnika wtedy wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 a nie brałeś pod uwagę lc4 ? na miasto marzenie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Nie stać mnie na KTM :wink: I wcale nie mówię o kupnie :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 rozumiem exc :biggrin: , ale lc4 nie jest aż tak wymagające serwisowo :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Raczej mi chodziło o części. Słyszałem o cenach do Stinga z silnikiem LC2. Bądźmy szczerzy, przy takiej eksploatacji na pewno coś padnie, wolę wydać setki na Honde niż tysiące na KTM'a :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 panowie mam problem z hamulcem tylnym w xr 400. Podczas zmiany klocków odkręciłem odpowietrznik, żeby cofnąć tłoczek i pewnie zapowietrzyłem układ hamulcowy. Dolałem płynu do zbiorniczka i myślałem, że tak jak w samochodzie trzeba pompować aż płyn zacznie wypychać powietrze z układu i sam zacznie lecieć a następnie dokręcić odpowietrznik. Ale nic z tego. Jak zrobić żeby było dobrze. :rolleyes: wlewasz płyn,pompujesz,trzymasz wciśnięty hamulec,odkręcasz odpowietrznik trzymając wciśnięty hamulec,,,stopka" od hamulca opada,zakręcasz i powtarzasz to do momentu aż z odpowietrznika nie będzie leciał płyn z bąbelkami tylko sam płyn (na odpowietrznik zakładasz wężyk i widać że leci płyn z bąbelkami) i to wszystko,żeby cofnąć tłoczek nie trzeba odkręcać odpowietrznika,powinien dać się cofnąć np odpychając klocek od tarczy za pomocą śrubokręta Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łupek79 Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 (edytowane) żadnego ktm-a, to nie to forum. Dzięki za poradę z hamulcami jutro spróbuje Edytowane 16 Września 2010 przez łupek79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 a nie brałeś pod uwagę lc4 ? na miasto marzenie tia, zwłaszcza ten bez rozrusznika :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 na dellorto i semie :D co do tloczkow , mozesz miec do wymiany gumiki w zacisku , mialem identycznie w swojej XR , komplet gumek OMP z Klasy zalatwil sprawe. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.