Skocz do zawartości

Wszystko o Hondzie XR


Rekomendowane odpowiedzi

O kurka ale mi się porąbało :icon_mrgreen:

 

Tak dumam i dumam i nadal nie wiem czego szukać. XR400 jest mniejszy od 600 czyli gut, lżejszy od Kawy o 50-60kg kolejny plus ale te zmiany oleju i średniawa moc.

FMX dosc duzy ale z miejsca mamy supermoto, stos części. Nadal pozostaje problem mocy i częstych zmian oleju.

 

Ja nie wiem skąd się bierze opinia o niezniszczalności Hondy skoro co 10 minut leci bańka oleju :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"MICHOA" ile to jest dla ciebie chora cena za dobry motocykl, bo ja właśnie sprowadziłem maszynę twoich marzeń.

 

generalnie ja jestem w stanie dać 5-6 tys ale za zadbany egzemplarz (może być stary nawet z bębnem z tyłu ) zarejestrowany w PL............teraz to już w sumie nieaktualne bo crm 125 kupiłem i narazie jestem zadowolony

 

natomiast jak miałem kase to za 5-6 tys były po prostu same wraki, wałki z papierami, jakieś ,,do regulacji'' czyli cholera wie czy nie do remontu, przelotowe kominy od zetorów, każdy plastik z innej parafii, 20 tys razy malowane no poprostu masakra.......i np pisze maila a koleś w żywe twierdzi że nic nie ma do wymiany a już na fotce widać że zębatka tylnia jest okrągła :icon_mrgreen: i taka tam dyskusja......jedną byłem oglądać prawie 200km, oczywiście wszystko ok, jak odpalił chmura niebieskiego dymu, wsiadłem to sie prawie rozpłaszczyła (jakieś zapadnięte zawieszenie ) z lamp pierdół ogołocona (ale papiery były ) i cena 4900 mówie nieeeeeeeeeee sory.............wkurzyłem sie i kupiłem 2t :D

 

:icon_arrow: Shinigami

 

bierz xt 600 i nie kombinuj naprawdę ci wystarczy.......xr400/600 na miasto to wybaczcie panowie ale troche zalatuje bezsensownym lansem, zawieszenie nie wykorzystasz pod dupą twardo, pasażera nie zabierzesz moim zdaniem bezsens ale to tylko moje zdanie...

 

cenowo za 4 tys kupisz bardzo przyzwoita xt naprawdę, a xr za 4 tys to chyba rama i 2 koła :icon_twisted:

 

nie wiem jak jest w xr ale np w porónaniu crm vs dt w zastosowaniu miejskim to dt po prostu miażdży crm :D dt jest elastyczniejsza (nie trzeba tak wahlować biegami i nie rwie do przodu w nieodpowiednim momencie) mniej pali (bardzo istotne) siedzenie jest szersze i dłuższe (lepiej jeździ sie z pasażerem i samemu ) zawias jest miękki przez co po dziurawej drodze sie poprostu płynie (nie czuć żadnej dziury) a w warunkach miejskich nie zdaża sie żeby któryś amor dobił....

 

w xr/xl 600 jest ten sam silnik więc odpada róźnica w spalaniu i oddawaniu mocy i nie wiem jak siedzenie ale po co płacić za wypasiony zawias i lepszą geometrie jak tego nie wykorzystasz ??

 

dla mnie xr600 jest motocyklem terenowym i tyle ale to tylko moje zdanie :D

 

 

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponoc z silnikow XR 650L i Dominatorow mozna wyluskac 61 koni .... ciekawe czy to prawda , trzeba by poszperac po forach w usa .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ciekałem na XR 400, ale kila 600 oblatałem i uważam że lajtowe enduro na miasto jak najbardziej sie nadają, olbrzymi moment obrotowy pozwala śmigać bez częstych zmian biegów, zawieszenie nie zbyt twarde przez to wygodne, przedni hamulec w oplocie i daje rade, niskie spalanie, wysoka pozycja. A masa w mieście nie przeszkadza odczuwalnie. Na fabrycznych przełożeniach i 150km/h poleci tylko troche pęd powietrza przeszkadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie mam problem z hamulcem tylnym w xr 400. Podczas zmiany klocków odkręciłem odpowietrznik, żeby cofnąć tłoczek i pewnie zapowietrzyłem układ hamulcowy. Dolałem płynu do zbiorniczka i myślałem, że tak jak w samochodzie trzeba pompować aż płyn zacznie wypychać powietrze z układu i sam zacznie lecieć a następnie dokręcić odpowietrznik. Ale nic z tego.

Jak zrobić żeby było dobrze. :rolleyes:

Edytowane przez łupek79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....

 

:icon_arrow: Shinigami

 

bierz xt 600 i nie kombinuj naprawdę ci wystarczy.......xr400/600 na miasto to wybaczcie panowie ale troche zalatuje bezsensownym lansem, zawieszenie nie wykorzystasz pod dupą twardo, pasażera nie zabierzesz moim zdaniem bezsens ale to tylko moje zdanie...

 

cenowo za 4 tys kupisz bardzo przyzwoita xt naprawdę, a xr za 4 tys to chyba rama i 2 koła :icon_twisted:

 

nie wiem jak jest w xr ale np w porónaniu crm vs dt w zastosowaniu miejskim to dt po prostu miażdży crm :D dt jest elastyczniejsza (nie trzeba tak wahlować biegami i nie rwie do przodu w nieodpowiednim momencie) mniej pali (bardzo istotne) siedzenie jest szersze i dłuższe (lepiej jeździ sie z pasażerem i samemu ) zawias jest miękki przez co po dziurawej drodze sie poprostu płynie (nie czuć żadnej dziury) a w warunkach miejskich nie zdaża sie żeby któryś amor dobił....

....

 

Długawy ten post ale co mi tam. Michoa Ty zacznij czytać ze zrozumieniem :wink: Ja chce sprzęt DO PRACY, nie do wożenia kumpli pod sklep. Ma być wysoki, miękki z długim skokiem bo Warszawa przez najbliższe 3 czy 4 lata będzie bardzo dziurawym miejscem (aktualnie nad tym pracują zastępy robotników) i moja Kawa mocno mnie ogranicza. Strach po dziurze przejechać, strach pod krawężnik podjechać a przejazd przez błotny skrót = śmierć w oczach. Dalej, lubię się polansować bo duży endurak robi wrażenie i ludzie chętniej przepuszczają :wink: Mam dość umiejeności żeby od czasu do czasu wykorzystać pełny zakres zawieszenie i najważniejsze: Każde enduro ma na 100% bardziej miękkie zawieszenie od mojej Kawy :wink: jak twarde by nie było to na pewno będzie bardziej komfortowe od tego stolika 250ccm.

 

Porównanie CRM i DT też nie rozumiem, to są małe lekkie sprzęciki i w dodatku DT'ką wjechałem już chyba wszędzie gdzie się dało. Nudna jest :)

W ogóle Yamaha mi się nie uśmiecha, złe wspomnienia.

 

 

ponoc z silnikow XR 650L i Dominatorow mozna wyluskac 61 koni .... ciekawe czy to prawda , trzeba by poszperac po forach w usa .

 

Ja czytałem o 65 ale tu już chyba się kłaniają gaźniki mikuni, dysze, wydechy, wałki itd. Podobno do 600 można wstawić Big Bore Kit @650ccm tak samo jak do 400 jest 416 i 440 ale nie wiem jak żywotność silnika wtedy wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie mam problem z hamulcem tylnym w xr 400. Podczas zmiany klocków odkręciłem odpowietrznik, żeby cofnąć tłoczek i pewnie zapowietrzyłem układ hamulcowy. Dolałem płynu do zbiorniczka i myślałem, że tak jak w samochodzie trzeba pompować aż płyn zacznie wypychać powietrze z układu i sam zacznie lecieć a następnie dokręcić odpowietrznik. Ale nic z tego.

Jak zrobić żeby było dobrze. :rolleyes:

wlewasz płyn,pompujesz,trzymasz wciśnięty hamulec,odkręcasz odpowietrznik trzymając wciśnięty hamulec,,,stopka" od hamulca opada,zakręcasz i powtarzasz to do momentu aż z odpowietrznika nie będzie leciał płyn z bąbelkami tylko sam płyn (na odpowietrznik zakładasz wężyk i widać że leci płyn z bąbelkami) i to wszystko,żeby cofnąć tłoczek nie trzeba odkręcać odpowietrznika,powinien dać się cofnąć np odpychając klocek od tarczy za pomocą śrubokręta

 

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na dellorto i semie :D

 

co do tloczkow , mozesz miec do wymiany gumiki w zacisku , mialem identycznie w swojej XR , komplet gumek OMP z Klasy zalatwil sprawe.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...