EnduroRider Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Co sadzicie o XR 650 L? Moze jest ktos na forum kto posiada taki sprzet? Ja mysle o modelu 08 z USA...Jakie beda koszty utrzymania takiego moto i jakie ma ono spalanie na 100km;) ? Co myslicie o XRL jako sprzecie do miasta i weekendowych wypadow w teren... kiedy kupowałem moją XR 650 R brałem przez chwilę pod uwagę również model XR 650 L. to są dwa różne motocykle. różnią się ramą (R- alu, L - stalowa), rozwiązaniem chłodzenia silnika (R- ciecz, L - powietrze), sposobem uruchamiania silnika (R - kopniak, L - rozrusznik). wynikiem tych różnic są trochę odmienne zastosowania - L jest wersją soft, R - bardziej w teren. przede wszystkim jest lżejsza, po drugie silnik ma bardziej stabilną temperaturę przy ostrym katowaniu. L jest można powiedzieć wersją "cywilną", a R daje więcej przyjemności w trudniejszym terenie przeprawowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 stosowal ktos muss w XR ce ? jak to sie sprawdza ? wlasnie zlapalem kapcia na tylnim laczku :/, 5 cm gwozdz siedzial Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo78 Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Witam kolegów,i pytanko.Otóz w mojej xr400 02r co zbiornik paliwa ubywa pełna miarka min-max oleju mineralnego20w50.silnik nie dymi,chyba ze na odcięciu,na czarno.Sprzęt dosyc mocno eksploatowany.ma moc,zero wycieków.Dla mnie dziwne.2gie pytanko gdzie można znależc do xrki,tanie i dobre tarcze sprzęgłowe.Z góry dzięki.Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Witam kolegów,i pytanko.Otóz w mojej xr400 02r co zbiornik paliwa ubywa pełna miarka min-max oleju mineralnego20w50.silnik nie dymi,chyba ze na odcięciu,na czarno.Sprzęt dosyc mocno eksploatowany.ma moc,zero wycieków.Dla mnie dziwne.2gie pytanko gdzie można znależc do xrki,tanie i dobre tarcze sprzęgłowe.Z góry dzięki.Pozdro.A ile ta miarka oleju ma pojemności? a co do drugiego pytanka to zajrzyj na larssona masz tam co trzeba a czy dla ciebie te ceny są atrakcyjne? to pojęcie względne :icon_twisted: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo78 Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 A ile ta miarka oleju ma pojemności? a co do drugiego pytanka to zajrzyj na larssona masz tam co trzeba a czy dla ciebie te ceny są atrakcyjne? to pojęcie względne :icon_twisted: .ok 200ml Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 kiedy kupowałem moją XR 650 R brałem przez chwilę pod uwagę również model XR 650 L. to są dwa różne motocykle. różnią się ramą (R- alu, L - stalowa), rozwiązaniem chłodzenia silnika (R- ciecz, L - powietrze), sposobem uruchamiania silnika (R - kopniak, L - rozrusznik). wynikiem tych różnic są trochę odmienne zastosowania - L jest wersją soft, R - bardziej w teren. przede wszystkim jest lżejsza, po drugie silnik ma bardziej stabilną temperaturę przy ostrym katowaniu. L jest można powiedzieć wersją "cywilną", a R daje więcej przyjemności w trudniejszym terenie przeprawowym. Rozumiem, że jednak podstawowa różnica to silnik - w R-ce 61km chłodzone cieczą, w L-ce skastrowany 40-to konny wiatrołap z XL, NX, FX i ostatnio FMX? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 (edytowane) Rozumiem, że jednak podstawowa różnica to silnik - w R-ce 61km chłodzone cieczą, w L-ce skastrowany 40-to konny wiatrołap z XL, NX, FX i ostatnio FMX?Dokładnie tak w XR650L jest ten sam silnik co w domiantorze z tym że w ramie od XR600R, poza tym "R" fabrycznie jest blokowana do 55KM. NX ,FX ,XR650L, mają ten sam silnik w XL600RM,XL600LM silnik nie był tak bardzo kastrowany a z kolei w XL600R silnik jest bardziej zbliżony osiągami i masą do XR600R. Edytowane 10 Listopada 2008 przez ghollum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 jakie spalanie macie w XR , tzn dokladnie na jakich ustawieniach gaznika, osiagacie dane spalanie ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroRider Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Rozumiem, że jednak podstawowa różnica to silnik - w R-ce 61km chłodzone cieczą, w L-ce skastrowany 40-to konny wiatrołap z XL, NX, FX i ostatnio FMX? moim zdaniem niemniej istotną różnicą jest rama: L - stalowa; R - aluminiowa. to daje różnicę wagową, oczywiście na korzyść wersji R. dołóż do tego znacznie mocniejszy silnik i masz końcowy efekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 (edytowane) plus jeszcze jedne gadżecik: inna tylna lampaz okolicami, w R wygląda to jako tako, w L okolice tylnej lampy jakby z 3 epoki wstecz:) Pzdr. Edytowane 14 Listopada 2008 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 plus jeszcze jedne gadżecik: inna tylna lampaz okolicami, w R wygląda to jako tako, w L okolice tylnej lampy jakby z 3 epoki wstecz:) Pzdr. Mam pytanie, jak wyglada sprawa w 600R po 91r, czy to jaka jest lampa zalezy od wersji ? Czy ludzie wstawiali rozne, jak polamali stare ? :P Pzdr Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Mam pytanie, jak wyglada sprawa w 600R po 91r, czy to jaka jest lampa zalezy od wersji ? Czy ludzie wstawiali rozne, jak polamali stare ? :P Pzdr Zależy to od wersji , wersje "U" które miały kierunkowskazy, klakson i resztę osprzętu drogowego miały lampę na specjalnym stelażu z uchwytami na tablicę rejestracyjną, dodatkowo przednia lampa była mała i plastikowa mocowana na gumowe zaczepy. Wersje "B" miały małą lampkę z tyłu i większą szklaną lampę z przodu oprócz tego były pozbawione osprzętu drogowego, do tego często ludzie zmieniali tylne błotniki na zamienniki z innych firm np. acerbisa czy ufo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek_CBR Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Witam, poszukuje przerywacza kierunkowskazow do HONDY XR 650R, jakies sugestie gdzie znalezc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Witam, poszukuje przerywacza kierunkowskazow do HONDY XR 650R, jakies sugestie gdzie znalezc? Może od XR600 by pasował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek_CBR Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Witam musialbys mi przeslac jakies foto wtyku to bede wiedzial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.