rzemyk90 Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Ehh, chciałam coś napisać, ale edit. .... ręce opadają. Oriana ja wiem ze chcialas napisac ze XR to sa twarde sprzety kuloodporne :biggrin: No ale taki kacik tez jest twardy bo korba np 30-40 tys km a nawet wiecej wytrzyma latania w enduro. :notworthy: No napewno czesci beda drozzsze. I bedzie palic wiecej :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 kacik bardziej klopotliwy w obsludze - zaplon i gaznik , stare modele przed 96 rokiem lubily wykanczac korbe , a lozyska na sprzegle czesto klepia jak sieczkarnia. Ogolnie sam nie wiem co wezme nastepnego XR czy LC4 , ale pewnie to co sie trafi :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 29 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 ano Rychu, dobrze prawisz - ja tak samo, biore co sie napatoczy i bedzie w dobrym stanie. pod lupa sa KTM LC4 400, 600, 620 albo XR 400, 600, 6500 (wersje R)na WułeRke raczej mnie nie stac, a szrota z 92 roku nie chce kupowac Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 lc4 600 to staruszki dosc ciezkie z przecietnym zawiasem , szukaj raczej 620 Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 ano Rychu, dobrze prawisz - ja tak samo, biore co sie napatoczy i bedzie w dobrym stanie. pod lupa sa KTM LC4 400, 600, 620 albo XR 400, 600, 6500 (wersje R)na WułeRke raczej mnie nie stac, a szrota z 92 roku nie chce kupowac dodaj jeszcze tt i ttr i bedziesz miał taką liste jaką ja miałem na jesieni :icon_biggrin: Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 kacik bardziej klopotliwy w obsludze - zaplon i gaznik , stare modele przed 96 rokiem lubily wykanczac korbe , a lozyska na sprzegle czesto klepia jak sieczkarnia. Ogolnie sam nie wiem co wezme nastepnego XR czy LC4 , ale pewnie to co sie trafi :crossy: w całym moim użytkowaniu nie miałem ani problemu z gaznikiem a tym, bardziej z zapłonem a roczniki przed 96 wykrecaja korby tak samo jak ich koledzy z innych stadnin jak sie kupi zadbanego to sie jezdzi a jak nie to trudno co do koszy sprzegłowych to wiem ze u mnie on puka ale juz nie długo a co do innych modeli mysle ze wszystko zalezy od zuzycia PANOWIE NIE MA NIC WIECZNEGO WSZYSTKO SIE ZUŻYWA!! - jak sie dba tak sie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
globtdm Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Którą z XR-ek nie wybierzesz to i tak będziesz zadowolony, w końcu to HONDA która doda Ci skrzydeł Co do XR 650 L to pare fotek co można z nią wyczyniać , a w zasadzie namiastka możliwości tej sympatycznej maszyny. http://www.bikepics.com/members/globtdm/94xr650/ A i jeszcze jedno co do odpalania XR650R to zapraszam na pokaz do mnie – na 5 strzałów moto 4 razy odpala. A a i jeszcze jedna bardzo istotna rzecz nawiązując do mocy XR650R która wynosi 61KM to muszę dodać że akurat nie jest to najistotniejszą żeczą, a jego moment obrotowy który wynosi w seryjnym motocyklu 64 Nm - i to właśnie niegrzeczni chłopcy lubią najbardziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 czy w 650 L tylnia zawiecha ma zbiornik gazowy albo inna regulacje ?? i czy jest rozbieralna ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
globtdm Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Jest zbiornik gazowy z pełną regulacją odbicia i dobicia, a czy da się go rozebrać tego niewiem nigdy niemiałem takie potzreby. Pozatym to Honda na tym się jeździ a nie naprawia :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 2 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Globtdm - po naszych przejsciach z KLRami, to zwracamy uwage na wszystko :) nie oznacza to jednak ze KLR to awaryjne sprzety - wrecz na odwrot, polecam je wszystkim :biggrin: Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 (edytowane) zobacz czy amor ma zdejmowany dekiel w miejscu gdzie wchodzi tloczysko do cylindra , albo czy jest to zespawane w calosc. p.s masz moze manuala do L - ki Fexiu - mi tam klekot pasuje , gdyby tylko byl mniejszy ale nie nizszy :icon_mrgreen: Edytowane 2 Lipca 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 2 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Nitek.. po pierwsze primo, to nie mniejszy a lzejszy..po drugie primo - Ty nie umiesz jezdzicpo trecie primio - klekot do skakania na torze sie nijak nie nadaje :clap: dobra, koniec offtopa, bo dostane pare % i bedzie mial dola :clap:gadac o XR !! Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 4 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 (edytowane) czas troche pospamować..czy dane na bikez.com odnosnie XR 650 R ( http://www.bikez.com/motorcycles/honda_xr_650_r_2001.php ) sa zgodne z prawda, czy gdzies jest jakies przeklamanie?pytam, bo czesto tutaj jakies buble wypisuja btw.czy w latach 95-00 wprowadzili jakies istotne zmiany w tym modelu i z ktorego roku warto brac sprzet? czy XR 400 R z 95-00 wazy okolo 115-120 kg? (bikez com - 2002 r - 116 kg) czy ogolnie XRy R 400 i 650 nadaja sie do skakania na torze (od czasu do czasu), bo ostatnio polubilem latanie :( Edytowane 4 Lipca 2007 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cross21 Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Jak chcesz dobry i nie zniszczalny sprzęt to weź pod uwage jeszcze Suzuki DRZ400 E lub S (E-bardziej w teren, S- na ulice) Poczytaj o niej na forum - wszyscy zachwalają. Wersja E ma 49KM waży 129kg, ma plastikowy bak i pali podobno 5l/100km. A tak poza tym (według mnie) o wiele ładniejsza od XR. Motorek można kupić za naprawde atrakcyjną cene co nie znaczy że to złom. To naprwde fajny , tani w utrzymaniu bezawaryjny sprzęt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 12 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 jakos do DRZ nie mam przekonania.znajomy taka ma, na skokach jest za miekka.poza tym nie jest chyba tak pancerna jak XR, a na tym mi najbardziej zalezy. zreszta raczej latwiej wyrwac do 10 tys XR niz DRZ Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.