Skocz do zawartości

Wszystko o Hondzie XR


Rekomendowane odpowiedzi

Ehh, chciałam coś napisać, ale edit.

 

.... ręce opadają.

 

 

Oriana ja wiem ze chcialas napisac ze XR to sa twarde sprzety kuloodporne :biggrin: No ale taki kacik tez jest twardy bo korba np 30-40 tys km a nawet wiecej wytrzyma latania w enduro. :notworthy: No napewno czesci beda drozzsze. I bedzie palic wiecej :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kacik bardziej klopotliwy w obsludze - zaplon i gaznik , stare modele przed 96 rokiem lubily wykanczac korbe , a lozyska na sprzegle czesto klepia jak sieczkarnia. Ogolnie sam nie wiem co wezme nastepnego XR czy LC4 , ale pewnie to co sie trafi :)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ano Rychu, dobrze prawisz - ja tak samo, biore co sie napatoczy i bedzie w dobrym stanie.

 

pod lupa sa KTM LC4 400, 600, 620 albo XR 400, 600, 6500 (wersje R)

na WułeRke raczej mnie nie stac, a szrota z 92 roku nie chce kupowac

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lc4 600 to staruszki dosc ciezkie z przecietnym zawiasem , szukaj raczej 620

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ano Rychu, dobrze prawisz - ja tak samo, biore co sie napatoczy i bedzie w dobrym stanie.

 

pod lupa sa KTM LC4 400, 600, 620 albo XR 400, 600, 6500 (wersje R)

na WułeRke raczej mnie nie stac, a szrota z 92 roku nie chce kupowac

 

 

dodaj jeszcze tt i ttr i bedziesz miał taką liste jaką ja miałem na jesieni :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kacik bardziej klopotliwy w obsludze - zaplon i gaznik , stare modele przed 96 rokiem lubily wykanczac korbe , a lozyska na sprzegle czesto klepia jak sieczkarnia. Ogolnie sam nie wiem co wezme nastepnego XR czy LC4 , ale pewnie to co sie trafi :crossy:

 

w całym moim użytkowaniu nie miałem ani problemu z gaznikiem a tym, bardziej z zapłonem a roczniki przed 96 wykrecaja korby tak samo jak ich koledzy z innych stadnin jak sie kupi zadbanego to sie jezdzi a jak nie to trudno co do koszy sprzegłowych to wiem ze u mnie on puka ale juz nie długo a co do innych modeli mysle ze wszystko zalezy od zuzycia

 

PANOWIE NIE MA NIC WIECZNEGO WSZYSTKO SIE ZUŻYWA!! - jak sie dba tak sie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Którą z XR-ek nie wybierzesz to i tak będziesz zadowolony, w końcu to HONDA która doda Ci skrzydeł 

 

Co do XR 650 L to pare fotek co można z nią wyczyniać , a w zasadzie namiastka możliwości tej sympatycznej maszyny. http://www.bikepics.com/members/globtdm/94xr650/

 

 

A i jeszcze jedno co do odpalania XR650R to zapraszam na pokaz do mnie – na 5 strzałów moto 4 razy odpala.

 

A a i jeszcze jedna bardzo istotna rzecz nawiązując do mocy XR650R która wynosi 61KM to muszę dodać że akurat nie jest to najistotniejszą żeczą, a jego moment obrotowy który wynosi w seryjnym motocyklu 64 Nm - i to właśnie niegrzeczni chłopcy lubią najbardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy w 650 L tylnia zawiecha ma zbiornik gazowy albo inna regulacje ?? i czy jest rozbieralna ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Globtdm - po naszych przejsciach z KLRami, to zwracamy uwage na wszystko :)

 

nie oznacza to jednak ze KLR to awaryjne sprzety - wrecz na odwrot, polecam je wszystkim :biggrin:

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz czy amor ma zdejmowany dekiel w miejscu gdzie wchodzi tloczysko do cylindra , albo czy jest to zespawane w calosc.

 

p.s masz moze manuala do L - ki

 

Fexiu - mi tam klekot pasuje , gdyby tylko byl mniejszy ale nie nizszy :icon_mrgreen:

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nitek.. po pierwsze primo, to nie mniejszy a lzejszy..

po drugie primo - Ty nie umiesz jezdzic

po trecie primio - klekot do skakania na torze sie nijak nie nadaje :clap:

 

dobra, koniec offtopa, bo dostane pare % i bedzie mial dola :clap:

gadac o XR !!

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czas troche pospamować..

czy dane na bikez.com odnosnie XR 650 R ( http://www.bikez.com/motorcycles/honda_xr_650_r_2001.php ) sa zgodne z prawda, czy gdzies jest jakies przeklamanie?

pytam, bo czesto tutaj jakies buble wypisuja

 

btw.

czy w latach 95-00 wprowadzili jakies istotne zmiany w tym modelu i z ktorego roku warto brac sprzet?

 

czy XR 400 R z 95-00 wazy okolo 115-120 kg? (bikez com - 2002 r - 116 kg)

 

czy ogolnie XRy R 400 i 650 nadaja sie do skakania na torze (od czasu do czasu), bo ostatnio polubilem latanie :(

Edytowane przez thefex

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz dobry i nie zniszczalny sprzęt to weź pod uwage jeszcze Suzuki DRZ400 E lub S (E-bardziej w teren, S- na ulice) Poczytaj o niej na forum - wszyscy zachwalają. Wersja E ma 49KM waży 129kg, ma plastikowy bak i pali podobno 5l/100km. A tak poza tym (według mnie) o wiele ładniejsza od XR. Motorek można kupić za naprawde atrakcyjną cene co nie znaczy że to złom. To naprwde fajny , tani w utrzymaniu bezawaryjny sprzęt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakos do DRZ nie mam przekonania.

znajomy taka ma, na skokach jest za miekka.

poza tym nie jest chyba tak pancerna jak XR, a na tym mi najbardziej zalezy.

 

zreszta raczej latwiej wyrwac do 10 tys XR niz DRZ

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...